یک روزه شناسنامه جدید بگیرید

منبع: ساعد نیوز

4

1402/6/5

09:05


ساعد نیوز: از امروز شناسنامه‌ها یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه، درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

یک روزه شناسنامه جدید بگیرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میز خدمت در محل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت در ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به آنان تحویل خواهد داد.

این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان بوده و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میز خدمت‌های جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

در این میز خدمت که از امروز شنبه مورخ 1402/06/04 شروع به ارائه خدمت می‌نماید، شناسنامه‌ها یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه، درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

گفتنی است مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل 2 قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی است.

این میز خدمت از امروز، شنبه مورخ 1402/06/04 به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت 14 الی 19 پذیرای متقاضیان دریافت خدمت خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو