گنده لات فضای مجازی در میدان جمهوری بازداشت شد

منبع: ساعد نیوز

6

1402/6/5

22:53


ساعد نیوز: رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری خبر داد که با رجزخوانی در فضای مجازی قدرت‌ نمایی می‌کرد.

گنده لات فضای مجازی در میدان جمهوری بازداشت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری خبر داد که با انتشار کلیپ و تصاویر رجزخوانی در فضای مجازی قدرت نمایی می‌کرد.

سرهنگ راستی گفت: در پی رجزخوانی و تهدید در فضای مجازی از سوی یکی از اراذل و اوباش سطح دار که با گذاشتن استوری و انتشار فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری در صدد کری‌خوانی و قدرت نمایی بود بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت تعدادی از هواخواهان و نوچه‌های این فرد با ذوق زدگی به حمایت از این فرد پرداخته به نحوی که سبب ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین مردم شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در رصدهای اطلاعاتی ماموران این پلیس مخفیگاه عامل اصلی این کری خوانی مجازی در حوالی میدان جمهوری تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در 3 شهریور ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی با مراجع قضائی با اخلالگران و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ راستی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده این نوع فعالیت و بر هم زدن نظم عمومی و آرامش مردم در شهر و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پلیس را در جریان قرار دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو