تمسخر دونالد ترامپ توسط استورمی دنیلز به خاطر وزنش؛ «من هم ۵۰ کیلو و باکره هستم»

تمسخر دونالد ترامپ توسط استورمی دنیلز به خاطر وزنش؛ «من هم ۵۰ کیلو و باکره هستم»


منبع: روزیاتو

2

1402/6/6

13:58


تمسخر دونالد ترامپ توسط استورمی دنیلز به خاطر وزنش؛ «من هم ۵۰ کیلو و باکره هستم»

تمسخر دونالد ترامپ توسط استورمی دنیلز به خاطر وزنش؛ «من هم ۵۰ کیلو و باکره هستم»

استورمی دنیلز، نسبت به ادعای دونالد ترامپ مبنی بر اینکه وزن او ۹۷ کیلوگرم است، ابراز تردید کرد. این ۹۷ کیلوگرم عددی است که در سوابق بازداشت ترامپ در شهر فولتون ثبت شده است.

دنیلز در توییتی که روز جمعه در پلتفرمی که اکنون با نام X (توییتر سابق) شناخته می‌شود، منتشر کرد، نوشت: “خب… باشه! وزن من هم ۵۰ کیلو است و باکره هستم! من ترازو یا پزشک نیستم، اما مدتی را با مردان ۹۷ کیلویی گذرانده‌ام و ترامپ یکی از آن‌ها نبود.”

بیش از ۴ میلیون کاربر این توییت را دیده و واکنش‌های متفاوتی به آن نشان دادند. در حالی که بعضی افراد با دید طنز به این توییت واکنش نشان دادند، برخی دیگر به سرعت او را به خاطر اظهارات “دروغین” مورد انتقاد قرار داده و به شکایت ناموفقش به اتهام افترا از ترامپ اشاره کردند که باعث شد وی مجبور به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار هزینه‌های حقوقی به رئیس جمهور سابق شود.

ترامپ همچنین گفته بود که قد او ۱۹۰ سانتی‌متر است تا در زمان ثبت اطلاعاتش صرفه‌جویی کند.

استورمی دنیلز و دونالد ترامپ

این زندان، پنج‌شنبه شب و قبل از انتشار عکس اکنون جنجالی و وایرال شده بازداشت ترامپ، سوابق اطلاعاتی را منتشر کرد که در آن زندانی شماره P01135809 190 سانتی‌متر قد و ۹۷ کیلوگرم وزن داشت.

کاربران در تمام شبکه‌های اجتماعی در مورد این اطلاعات اظهار نظر کردند. بسیاری رئیس‌جمهور سابق را به خاطر وزنش و آنچه که به اعتقاد آن‌ها یک دروغ عجیب و غریب است، مورد انتقاد قرار دادند.

برخی دیگر قد و وزن ترامپ را با ورزشکاران و بازیگران مشهوری مانند محمد علی کلی و کریس همسورث بازیگر در نقش ثور مقایسه کردند.

آخرین وزن ثبت شده رئیس جمهور سابق به سال ۲۰۲۰ برمی گردد. در آخرین سال ریاست جمهوری وی، ارزیابی پزشکی سالانه نشان داد که وزن او ۱۱۰ کیلوگرم و ۲.۵ سانتی‌متر کوتاه‌تر است.

وزن قبلی او بر اساس ارزیابی محاسبه‌گر BMI بزرگسالان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، در دسته‌بندی چاقی قرار می‌گرفت.

عکس وایرال شده بازداشت ترامپ

حساب اخبار شرط‌بندی TheJuice در اینستاگرام ذکر کرد که یک سایت شرط‌بندی مستقر در آنتیگوا به نام BetOnline، به‌دنبال تسلیم شدن وی به مقامات شهر فولتون در روز جمعه، یک شرط‌بندی روی وزن او (بالاتر یا پایین‌تر از ۱۲۴ کیلوگرم) ایجاد کرده بود.

این نوع شرط‌بندی بالا/پایین، که اغلب برای بستن شرط روی مجموع امتیازات یک رویداد ورزشی استفاده می‌شود، به افراد اجازه می‌دهد تا انتخاب کنند که نتیجه بالاتر یا کمتر از مقدار انتخاب شده خواهد بود.

به گفته دیو می‌سون، کارمند BetOnline، تاکنون هفتاد و هفت درصد از اعضای این سایت روی وزن ترامپ شرط‌بندی کرده و در کل وزن ترامپ را تا حدود ۴ کیلوگرم بالا برده‌اند.

این موضوع شاید برای رئیس‌جمهور سابق آمریکا که به فاکس نیوز انتقاد و این شبکه را به استفاده از عکس‌های نامناسبی متهم کرده که او را “بزرگ” و “نارنجی” نشان می‌دهند، خبر خوبی نباشد.

تصویر فاکس نیوز از ترامپ

این در حالی است که رئیس جمهور سابق ایالات متحده با چهارمین کیفرخواست خود در ایالت جورجیا مواجه بوده که شامل ۱۳ اتهام دیگر مربوط به جرم سازمان یافته، توطئه چینی و سایر جرایم ادعایی مرتبط با تلاش‌های وی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است.

خود دنیلز، یکی از افراد اصلی حاضر در کیفرخواستی بوده که توسط دادستان منهتن، آلوین برگ، در مورد ادعای پرداخت پول توسط ترامپ به عنوان حق السکوت برای عدم افشای رابطه‌ای که این دو ظاهراً قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ داشتند، شروع شد.

استورمی دنیلز برای اولین بار در خارج از صنعت فیلم بزرگسالان به دلیل رابطه نامشروع خود با رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ به شهرت رسید. دنیلز مدعی شد که ترامپ مبلغ ۱۳۰ هزار دلار را به وی پرداخت کرده است تا در آستانه انتخابات ۲۰۱۶ در مورد روابطشان سکوت کند. پس از تحقیقات دادستان نیویورک در مورد پرداخت این مبلغ، هیئت منصفه در مارس ۲۰۲۳ ترامپ را به اتهامات مرتبط با تجارت و کلاهبرداری متهم کرد.

چک ترامپ برای دنیلز

در حالی که ترامپ به شدت داشتن رابطه با دنیلز را رد می‌کند، در سال ۲۰۱۸ اعتراف کرد که اجازه پرداخت پول به وی را داده است.

او در توییتر گفت که به وکیلش مایکل کوهن، مبلغی را به صورت حق المشاوره ماهیانه پرداخت کرده است تا از “اتهامات نادرست” توسط دنیلز جلوگیری کند. در حالی که سال‌ها منکر اطلاع از هرگونه پرداخت پول به وی شده بود.

دونالد ترامپ این اتهامات و کیفرخواست را دارای انگیزه سیاسی و «شکار جادوگران» توصیف کرده که توسط مخالفان دموکرات او جعل شده است. ترامپ اکنون اولین رئیس جمهور سابق آمریکا است که با اتهامات کیفری روبرو شده است.

بر اساس نظرسنجی Morning Consult، علی‌رغم مشکلات حقوقی، ترامپ همچنان نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان بوده و در نظرسنجی‌ها از بقیه رقبای خود بسیار جلوتر است و ۴۴ درصد جلوتر از ران دی سانتیس است، بعد از اینکه در اولین مناظره دور مقدماتی جمهوری خواهان حضور نیافت.

ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان

با این حال، نظرسنجی جدید مجله POLITICO/Ipsos خبر‌های بدی را برای ترامپ و حامیانش دارد. این نظرسنجی نشان می‌دهد که حتی با وجود اینکه ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان است، انتظار می‌رود که کیفرخواست‌های فراوان علیه او، بر نتیجه انتخابات تأثیر بگذارد.

نتایج نشان می‌دهند که آمریکایی‌ها این پرونده‌ها را جدی می‌گیرند، به‌ویژه پرونده مربوط به انتخابات ۲۰۲۰. همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که از نظر اکثر مردم، ادعای ترامپ مبنی بر اینکه قربانی یک “پاپوش” شده، از نظر قانونی بی‌اساس است، یا اینکه تلاشی برای استفاده از مقامات مجری قانون علیه او انجام شده است، تردید دارند.

در نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov گزارش شده است که آمریکایی‌ها بیشتر از اتهامات هانتر بایدن، نگران اتهامات ترامپ هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو