واژگونی خودروی خبرنگاران در فردوس/ حال 2 خبرنگار وخیم است

منبع: ساعد نیوز

3

1402/6/6

17:36


ساعد نیوز: دقایقی پیش خودروی حامل خبرنگاران فردوس در یک کیلومتری روستای طاهرآباد این شهرستان در جاده منحرف و واژگون می‌شود.

واژگونی خودروی خبرنگاران در فردوس/ حال 2 خبرنگار وخیم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، دقایقی پیش یک دستگاه خودروی پژو 405 در یک کیلومتری روستای طاهر آباد این شهرستان در جاده منحرف و واژگون می‌شود.

در این حادثه 5 نفر مصدوم و به بیمارستان شهید چمران فردوس منتقل شدند که گفته می‌شود حال دو نفر وخیم است.

سرنشین این خودرو خبرنگاران روزنامه‌های محلی و باشگاه خبرنگاران جوان فردوس بودند که برای پوشش خبری در حال عزیمت به این روستا بودند.

جانشین پلیس راه استان جنوبی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی یک سواری پژو 405 در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس 5 نفر مصدوم شدند.

سرهنگ محمدامیر کاظمی اظهار داشت: ساعت 10:09 دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو 405 که از سمت روستای کجه چانو به سمت فردوس در حال حرکت بوده در پیچ روستای طاهر آباد واژگون شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، 5 نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه استان جنوبی گفت: 4 نفر از سرنشینان خودروی واژگون شده از خبرنگاران محلی بودند که حال یکی از آنان وخیم است.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ تشخیص داده شده است تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

اسامی مصدومان حادثه واژگونی خودروی حامل خبرنگاران در فردوس

خانم ها: اسپانبر، شیرزاد، ماهوری و آروین و آقای فرازی

شنیده‌ها حاکی است سرعت ماشین بنا به گفته سرنشینان ماشین پشت سر این ماشین حادثه دیده بالای 150 بوده است. خودروی واژگون شده مربوط به اداره ورزش و جوانان فردوس و حامل 4 خبرنگار بوده که همه آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده‌اند. از میان آسیب‌دیدگان شرایط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، خانم اسپانبر مساعد نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو