تست تصویری شخصیت شناسی | وقتش رسیده شخصیت خود را بشناسید

تست تصویری شخصیت شناسی | وقتش رسیده شخصیت خود را بشناسید


2

1402/6/6

21:21


تست تصویری شخصیت شناسی | وقتش رسیده شخصیت خود را بشناسید

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید، کدام یک از مسیرهای زیر  برای شما هراس بیشتری دارد؟

شخصیت شناسی

 پاسخ تست شماره 01

مسیر A را انتخاب می کنم. شما فردی هستید که همواره اعتماد به دیگران برای تان مسئله ی سختی می باشد. بنابراین اغلب اوقات احساسات تان را در خود نگه می دارید و این موضوع باعث می شود که به لحاظ روحی همیشه احساس تنهایی داشته باشید.

 مسیر B را انتخاب می کنم. به شدت از تنهایی گریزان می باشید که این موضوع سبب می شود که همواره احتیاج به عشق و فردی دیگر داشته باشید. از سوی دیگر از بی فایده بودن در جمع هراس دارید بنابراین همیشه در جمع های خودتان سعی می کنید که مفید واقع شوید تا مبادا از سوی دیگران مورد انتقاد قرار بگیرید.

 مسیر C را انتخاب می کنم. در زندگی فردی با پشتکار و پرتلاش به نظر می رسید از سوی دیگر انسانی همواره سرشار از عشق و محبت می باشید که این ویژگی ها سبب می گردد در زندگی فردی شاد و موفق به نظر برسید.

 مسیر D را انتخاب می کنم. شما فردی درون گرا هستید که این مساله سبب می گردد تا در بیشتر مواقع از دوستان و همکاران خود فاصله بگیرید. در هر صورت گرچه قطع ارتباط با دنیای بیرون یکی از ویژگی های ظاهری شما می باشد. اما باید آگاه باشید که ارتباط با اطرافیان تان کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

 مسیر E را انتخاب می کنم. شما در زندگی تان به شدت در پی این موضوع هستید که هدف از زندگی کردن را دریابید و از سوی دیگر همواره علاقمند هستید که زمانی که به اهداف خود در زندگی می رسید برای تحلیل آن زمان خاصی را صرف کنید. در نهایت چیزی که همواره شما را میترساند عدم آگاهی نسبت به خود و زندگی تان است.

 مسیر F را انتخاب می کنم. شما فردی با احساسات مثبت و اعتماد به نفس بالا می باشید. بنابراین همواره در زندگی به دنبال چیزی هستید که از آن لذت می برید. همچنین به شدت خواهان آزادی هستید و هیچ گونه علاقه ای به محدود بودن ندارید.

 مسیر G را انتخاب می کنم. شما فردی آرام و ثابت قدم هستید که این ویژگی های فردی باعث می شود که هر لحظه با هر قدم به مسیر و اهداف خود نزدیک تر شوید.

 مسیر H را انتخاب می کنم. در زندگی به خاطر اتفاقات ناگواری که در گذشته برای تان رخ داده است همواره تا حدودی زیادی از گذشته خود می ترسید. بنابراین هر لحظه بر این باور هستید که در زندگی ممکن است همواره دچار شکست شوید اما شما باید آگاهانه خودتان را از گذشته بیرون بکشید و احساسات منفی ای که نسبت به آن دارید را از بین ببرید.

 انگشتان شما شبیه کدام یک از انگشت های زیر می باشد؟

شخصیت شناسی

 پاسخ تست شماره 02

انگشتم شبیه انگشت شماره A می باشد. شما فردی بسیار وفادار می باشید اما اگر مورد غفلت و بی توجهی قرار بگیرید، رفتارتان را تغییر می دهید. بنابراین شما همیشه از طرف فرد مقابل خود خواستار توجه و حمایت می باشید. به هر حال با توجه به این خصوصیات اکثر اوقات طرف مقابل تان را خسته می کنید و آن ها را از دست می دهید.

 انگشتم شبیه انگشت شماره B می باشد. شما معمولاً فردی آرام، برنامه ریز و هدفمند هستید. گرچه روحیه آرام شما گاهی اوقات در شرایط متفاوت احتمالاً تغییر کند. در هر صورت با توجه ویژگی هایی که دارا می باشید سعی می کنید که در زندگی برنامه ریزی های منظم داشته باشید، به طوری که بتوانید به اهداف مشخص شده خود دست پیدا کنید. از طرفی می توان گفت که شما با توجه به روحیه صبر و بردباری تان اغلب عاقلانه رفتار می کنید و سعی می کنید در ارتباطات خود با اطرافیان تان دچار تغییرات خُلقی نشوید و این موضوع سبب شده است که دوستان تان احترام ویژه ای برای شما قائل باشند.

 انگشتم شبیه انگشت شماره C می باشد. شما با توجه به این که فردی معتمد و راستگو می باشید اطرافیان خودتان را به سوی خود جذب می کنید. از سوی دیگر شما فردی اهل تامل و اندیشه هستید که این ویژگی بارز در شما، سبب می شود که قبل از هر گونه اقدامی حتما در ابتدا به نتیجه آن کار فکر کنید. در نهایت شما فردی عاقل هستید که در کنترل هیجانات به خوبی عمل می کنید که این ویژگی سبب می شود که عواطف و هیجاناتتان را از دیگران پنهان کنید و قبل از شکل گیری هر گونه رابطه عاطفی به خوبی در مورد آن فکر کنید.

 در تصویر پایین چه چیزی توجه شما را در  نگاه اول به سمت خود جلب کرده است؟

شخصیت شناسی

 پاسخ تست شماره 03

تصویر یک غار نگاه من را در ابتدا به خود جلب کرد. شما فردی مثبت اندیش و دارای تمرکز بالا می باشید. بنابراین اطرافیان تان به راحتی نمی توانند تمرکز شما را بر هم بزنند. از سوی دیگر نگاه مثبت شما به زندگی سبب شده که در مسائل و مشکلات روزمره غرق نشوید و به جای آن روحیه شادی و شادمانی را در خود تقویت کنید. در نهایت با توجه به روحیاتی که دارید اغلب اوقات فردی شاد و شکرگذار هستید که همواره به سوی پیشرفت در  حال حرکت می باشید.

 تصویر یک بشقاب پرنده نگاه من را در ابتدا به خود جلب کرد. در زندگی همواره فردی هستید که با استرس های زیادی زندگی می کنید. این استرس و تنش ها به حدی است که نمی توانید آن ها را کنترل و مدیریت کنید. بنابراین لازم است که برای کنترل این تنش ها در اسرع وقت برنامه ریزی لازم را داشته باشید و سطح توقع را از خودتان پایین بیاورید. گرچه تلاش برای پیشرفت در زندگی امری طبیعی می باشد اما باید به یاد داشته باشید که استرس زیاد مانع رسیدن به اهداف تعریف شده تان می شود. در نهایت سعی کنید که در زندگی برای خودتان و کسب آرامش خود وقت بگذارید، تا از سلامتی روانی و جسمانی خوبی برخودار شوید.

 تصویر چهره یک آدم فضایی نگاه من را در ابتدا به خود جلب کرد. شما فردی هستید که در زندگی برای خودتان مشکل تراشی می کنید. در حقیقت در موقعیت هایی که حتی هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز در آرامش هست خودتان را درگیر می کنید. از سوی دیگر شما فردی هستید که در "نه" گفتن مشکل دارید در حقیقت این ویژگی سبب می شود که در اکثر مواقع کارهایی را انجام دهید که به میل شما نمی باشد و همیشه خواسته های اطرافیان تان را به خودتان ترجیح دهید.

 دست های مشت شده شما، شبیه کدام یک از دست های بالا می باشد؟

شخصیت شناسی

 پاسخ تست شماره 04

دست های مشت شده ام شبیه شماره A می باشد. با این وجود که فردی اجتماعی می باشید اما خیلی سخت می توانید به آدم ها اعتماد کنید. از سوی دیگر شما فردی هستید که خیلی علاقه زیادی به شرکت در مجالس عمومی ندارید، بنابراین بیشتر تمایل دارید که برای خود هدف خاصی را تعریف کنید و برای رسیدن به آن تمام تلاش خودتان را بکنید. در زندگی خود گرچه دوستانی دارید اما خیلی مورد اعتماد صد در صدی شما نیستند. در روابط عشقی هم به خاطر نگاه بدبینانه و ترس از شکستی که دارید به سختی تن به این نوع روابط می دهید. در نهایت باوجود توانایی ها و قلب بزرگ و مهربانی که دارید از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید.

 دست های مشت شده ام شبیه شماره B می باشد. از آنجایی که فردی بسیار مهربان و دلسوز و از خودگذشته می باشید، همیشه به اطرافیان تان در شرایط سخت کمک می کنید. گرچه به خاطر این ویژگی ها بعضی از اوقات مورد سوء استفاده قرار می گیرید اما شما تغییری در رفتارتان نمی دهید و همیشه خواهان خیرخواهی برای دیگران و اطرافیان تان هستید. از سوی دیگر شما فردی خوش اخلاق و شوخ طبع می باشید که هیچ اتفاقی را جدی نمی گیرید و سعی می کنید در زندگی خوش باشید. در زندگی زناشویی به دنیال همسری مهربان و عاطفی هستید در نهایت گرچه در روابط خود فردی عاطفی هستید اما اصلاً تمایل ندارید که در نزد دیگران و ملاء عام عشق خود را به همسرتان نشان دهید.

دست های مشت شده ام شبیه شماره C می باشد.  شما از آنجا که فردی اجتماعی و خوش اخلاق هستید اطرافیان تان سرشار از آدم های پر انرژی و گرم می باشد. اما گرچه شما به ظاهر فردی خوش اخلاق به نظر می رسید ولی از درون فردی مضطرب و پر از تنش می باشید و این ویژگی سبب می شود که نیاز شدید به افراد حامی و مشاور داشته باشید. در نهایت شما در زندگی زناشویی خود به دنبال روابط سالم و پایدار هستید.

 در نگاه اول چه چیزی در تصویر مشاهده کردید؟

شخصیت شناسی

 پاسخ تست شماره 48

من در نگاه اول یک ماهی را دیدم. از آن جا که نیمکره راست مغز شما فعال تر از نیمکره چپ می باشد بنابراین فرد هنرمندی به نظر می رسید. در حقیقت هنرمند بودن شما سبب شده است که در عرصه های مختلف بتوانید استعداد خودتان را شکوفا کنید و این مساله سبب افزایش اعتماد به نفس و محبوببت شما تا حدود زیادی شده است.

 من در نگاه اول یک دختر را دیدم. از آن جا که نیمکره چپ مغز شما فعال تر از نیمکره راست می باشد بنابراین ریاضیات ذهن شما بسیار قوی می باشد. از سوی دیگر با توجه به این توصیفات، فردی منطقی و اهل بحث و استدلال به نظر می رسید.

 من در نگاه اول ماهی و دختر را دیدم. از آن دسته از افرادی هستید که از هر دو نیمکره مغزتان استفاده می کنید این ویژگی سبب شده است که از سویی اهل استدلال باشید و از سوی دیگر از عواطف بالایی برخوردار باشید. همچنین این مساله منجر می شود که در لحظات احساسی بتوانید خیلی خوب تصمیم منطقی و نهایی را بگیرید و از سوی دیگر در مباحث جدی و منطقی بتوانید عواطف را هم وارد کنید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو