هواوی میت 60 پرو (Huawei Mate 60 Pro) با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

هواوی میت 60 پرو (Huawei Mate 60 Pro) با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد [+مشخصات و قیمت]


منبع: تکراتو

3

1402/6/7

18:17


بالاخره انتظارها به پایان رسید و هواوی از اولین گوشی هوشمند خود با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای رونمایی کرد. این گوشی هواوی میت 60 پرو نام دارد.

هواوی میت 60 پرو (Huawei Mate 60 Pro) با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و هواوی از اولین گوشی هوشمند خود با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای رونمایی کرد. این گوشی هواوی میت 60 پرو نام دارد.

شرکت هواوی پس از شایعات و افشاگری‌های متعدد، گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو خود را به صورت رسمی در چین معرفی کرد. این گوشی در چهار رنگ متفاوت با ویژگی‌های پیشرفته و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در پنل پشتی به زودی وارد بازار خواهد شد. اطلاعات زیادی در رابطه با قیمت نهایی این محصول در دست نیست اما در ادامه به قیمت نسخه 12 / 512 گیگبایتی آن اشاره می‌شود. با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 15 میلیون تومان [مرداد 1402]

قیمت و مشخصات فنی هواوی میت 60 پرو

هواوی میت 60 پرو دارای مشخصات و ویژگی‌های برتر زیادی است که یکی از آن‌ها صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED LTPO با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نو‌سازی تطبیقی ​​۱ تا ۱۲۰ هرتز و فناوری کاهش نور (PWM)۱۴۴۰ هرتز است. در این گوشی برای محافظت از نمایشگر از شیشه نشکن Kunlun هواوی استفاده شده است. در بالای این نمایشگر نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

هواوی میت 60 پرو

در پنل پشتی هواوی Mate 60 Pro یک ماژول دوربین سه گانه وجود دارد که داخل آن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر قرار گرفته است.

سیستم دوربین پشتی XMAGE به گونه‌ای تنظیم شده که از حالت‌های مختلف Super Night ،Super Macro ،Macro PiP ،Pro Mode ،Slow Motion ،Multi Camera، عکاسی با هوش مصنوعی و دیافراگم‌های متغیر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این برای جلوگیری از تار شدن تصاویر از یک predictive focus tracking چهار بعدی استفاده شده است.

این گوشی هوشمند از 12 گیگابایت رم بهره می‌برد و در سه نسخه با 256 گیگابایت/ 512 گیگابایت/ 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین این گوشی از قابلیت ارتقای فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه NM برخوردار است.

هواوی میت 60 پرو

میت 60 پرو علاوه بر سیستم سخت‌افزار قوی، به رابط کاربری اصلاح ‌شده HarmonyOS 4.0 مجهز شده که دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مانند تشخیص چهره سه بعدی، دوربین هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و برخی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای پردازش عکس است. این رابط کاربری از قابلیت‌هایی مانند AI Remote، Wireless Payments و Always-on-Display نیز برخوردار است.

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع سیمی 88 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 20 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه دارای استاندارد IP68 است که یعنی بدون نیاز به قاب و یا پوشش اضافی قادر است تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه زیر آب سالم بماند و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

از دیگر مشخصه‌های قابل توجه میت 60 پرو می‌توان به ابعاد 163 میلی متر در 79 میلی متر در 8.1میلی متر، وزن 225 گرم، پورت USB 3.1 Gen 1، وای فای 5/ وای فای6، بلوتوث 5.2، NFC، تماس ماهواره‌ای و GPS اشاره کرد.

در حال حاضر هواوی میت 60 پرو که اولین گوشی هوشمند هواوی با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای است، از طریق فروشگاه Vmall هوآوی در چین در دسترس قرار گرفته است. این گوشی در چهار رنگ سبز، نقره‌ای، بنفش و مشکی موجود شده و نسخه 12 / 512 گیگابایتی آن با قیمت 6999 یوان (معادل 961 دلار / 888 یورو) به فروش می‌رسد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت دو نسخه 12 / 256 گیگابایتی و 12 / 1 ترابایتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو