هواوی میت 60 پرو پلاس رسما معرفی شد [+مشخصات]

منبع: تکراتو

6

1402/6/17

13:29


شرکت هواوی از جدیدترین گوشی خود با نام هواوی میت 60 پرو پلاس به طور رسمی رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی جذاب خواهیم پرداخت.

هواوی میت 60 پرو پلاس رسما معرفی شد [+مشخصات]

شرکت هواوی از جدیدترین گوشی خود با نام هواوی میت 60 پرو پلاس به طور رسمی رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی جذاب خواهیم پرداخت.

پس از معرفی Mate 60 5G و Mate 60 Pro 5G در روزهای اخیر، هواوی با قدرت بیشتری بازگشته و از گوشی میت ۶۰ پرو پلاس رونمایی کرده است. خریداران، از هم اکنون می‌توانند اقدام به پیش خرید این تلفن هوشمند پرچمدار کنند. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش OLED با لبه‌های خمیده، تراشه کرین، دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۸ واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: هواوی میت X5 با ارتباط ماهواره‌ای و اتصال 5G معرفی شد [+مشخصات و تصاویر]

هواوی میت 60 پرو پلاس از قابلیت ارتباط ماهواره ای دو‌طرفه برخوردار است

هواوی میت 60 پرو پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED LTPO با رزولوشن 1.5K بوده که رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتزی و رنگ‌های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این نمایشگر توسط شیشه نسل دوم Kunlun محافظت شده و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. در مرکز بالای این صفحه نمایش، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین عمق سه بعدی (برای تشخیص چهره کاربر) دیده می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی Huawei Mate 60 Pro Plus قرار گرفته است.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۴۸ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال به همراه فناوری دریچه دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/4.0) بهره می‌برد. دوربین اولترا واید و تله فوتو این گوشی هوشمند نیز به ترتیب از سنسور های ۴۰ و ۴۸ مگاپیکسلی برخوردارند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با سیستم عامل HarmonyOS 4.0 به دست کاربران می‌رسد. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی است. تراشه Kirin 9000s، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد.

هواوی Mate 60 Pro Plus دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۸۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند توانایی پشتیبانی از شارژ وایرلس ۵۰ واتی را نیز دارد. این گوشی قابلیت شارژ معکوس بی سیم ۲۰ واتی را نیز در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی های Mate 60 Pro Plus می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه NM، دو سیم‌کارت، وای‌فای 802.11ax، بلوتوث ۵.۲، GPS با دو فرکانس، فرستنده مادون قرمز، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و ارتباط ماهواره ای دو طرفه اشاره کرد. این تلفن هوشمند از استاندارد IP68 نیز برخوردار است.

زمان عرضه هواوی Mate 60 Pro Plus

میت ۶۰ پرو پلاس هواوی در نسخه های ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، عرضه می‌شود. قیمت این مدل ها هنوز اعلام نشده؛ اما می‌دانیم که این گوشی پرچمدار جدید هواوی در دو رنگ مشکی و بژ به دست کاربران خواهد رسید. هم اکنون، علاقه‌مندان می‌توانند اقدام به پیش خرید (با پرداخت ۱,۰۰۰ یوآن که معادل ۱۳۶ دلار است) این گوشی هوشمند کنند. همچنین، فروش این دستگاه از ۹ اکتبر (۱۷ مهر) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هواوی میت 60 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو