وام خودرو 300 میلیونی بدون کارمزد تا 48 ماه | با ماهی فقط 4 میلیون تومن صاحب خودرو شوید | وام فوری خودرو آغاز شد!

3

1402/6/8

10:18


وام خودرو 300 میلیونی بدون کارمزد تا 48 ماه | با ماهی فقط 4 میلیون تومن صاحب خودرو شوید | وام فوری خودرو آغاز شد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تفاهم شهرداری، وزارت صمت و نفت برای خرید تاکسی‌های برقی و ورود آنها به پایتخت گفت: هزینه یک دستگاه تاکسی برقی حدود یک میلیارد تومان است.

مهدی چمران صبح امروز در حاشیه یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت اظهار کرد: شهرداری برای بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس سهم خود را به وزارت کشور پرداخت کرده است و قرار است پس از اربعین به ناوگان تهران افزوده شود.

وی همچنین در ارتباط با ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در آستانه مهرماه به پایتخت افزود: روز گذشته بنده با مسئولان دو اتوبوس‌ساز گفت‌وگویی را داشتم و یکی از آنها اذعان داشت که ۳۰ دستگاه اتوبوس را آماده کند و بعید می‌دانم بتوانیم تا مهرماه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را وارد سیستم حمل و نقل کنیم. حدودا ۱۰۰ دستگاه از این تعداد وارد سیستم حمل و نقل خواهد شد.

وام فوری

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص اورهال اتوبوس‌های قدیمی اتوبوسرانی تصریح کرد: این مسئله نیز با سرعت در حال انجام است و هر زمان که هر تعداد اتوبوس اورهال شوند وارد سیستم حمل و نقل خواهند شد.

چمران با اشاره به تفاهم شهرداری، وزارت صمت و نفت برای خرید تاکسی‌های برقی و ورود آنها به پایتخت گفت: هزینه یک دستگاه تاکسی برقی حدود یک میلیارد تومان است که ۴۰۰ میلیون آن را وزارت نفت و بیش از ۳۰۰ میلیون نیز در قالب تسهیلات پرداخت می‌شود و مالک تاکسی نیز می‌تواند تاکسی فرسوده خود را بفروشد تا بتواند تاکسی برقی را خریداری کند.

وی در خصوص تاکسی‌های برقی گفت: این تاکسی‌ها از خارج وارد کشور خواهند شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص تردد موتورسیکلت‌ها در سطح شهر تهران افزود: در این ارتباط نیز تنها شهرداری مسئولیت ندارد و پلیس راهور نیز باید ورود کند البته موضوع فرهنگسازی بسیار مهم است ضمن اینکه موتورسیکلت‌های برقی به گونه‌ای تنظیم شده که سرعت آنها بیش از ۶۰ کیلومتر نباشد.

چمران همچنین درخصوص گزارش شهردار منطقه ۲۱ در ارتباط با حادثه دلخراش غرق شدن دو کودک در بوستان زیتون در منطقه ۲۱ افزود: این گزارش هفته گذشته ارائه شد و بنابر صحبت‌های شهردار هیچ چیزی در این بوستان کم و کسری نداشته است و در ارتباط با نتیجه قصور افراد باید دادستانی نظر خود را اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران نیز در ارتباط با تغییر معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: آقای بهرامی پس از درگذشت پدرشان یک سری مشکلات خانوادگی را داشت که نمی‌توانست در این حوزه فعالیت داشته باشد و در ارتباط با معاون جدید هنوز فردی معرفی نشده است. / تسنیم

شرایط دریافت وام خودرو 150 میلیونی 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام با کارمزد ۸ درصدی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده از امروز خبر داد.

مهدی وحدت کار از تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده با ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سال جاری برای نوسازی تاکسی‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این طرح، شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم آورده است. به طوری که تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام‌ می کنند و متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی به صندوق کارآفرینی امید برای بهره‌مندی از تسهیلات معرفی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که خودروساز به تعهد خود عمل کند و پیش فاکتور را در زمان بندی مشخص مطابق با قرارداد منعقد شده با نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر کند، طرح نوسازی ناوگان مطابق با زمان بندی پیش بینی شده محقق خواهد شد.

وام فوری

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان عنوان کرد: خودروی «سمند سورن پلاس» برای متقاضیان با قیمت حدود ۳۶۲ میلیون تومان عرضه می‌شود و با توجه به اینکه تحویل خودرو سه ماه پس از تکمیل پرداخت است و نظر به اجرای طرح کلید به کلید، تحویل خودروی فرسوده در روز دریافت خودروی جایگزین انجام می شود. مبلغ ارزش اسقاط نیز توسط مراکز به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

البته یک راه دیگر هم برای دریافت وام خودرو وجود دارد. این وام که توسط همراه‌مکانیک و در قالب طرح فروش قسطی خودرو پرداخت می‌شود، نیازی به معرفی ضامن ندارد و برخلاف وام‌های بانکی، فرایند پرداخت آن کمتر از یک هفته طول می‌کشد. در این مطلب با مراحل، شرایط و مدارک موردنیاز برای دریافت این وام خرید خودرو آشنا می‌شوید.

شرایط ثبت‌نام وام خودرو همراه مکانیک چیست؟

برای ثبت‌نام وام خودرو همراه مکانیک، شما ۵۰ درصد مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنید و مابقی مبلغ خودرو به شما وام داده می‌شود. ثبت‌نام این وام ۳ شرط مهم و اساسی دارد:

    توانایی لازم برای پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودروی موردنظرتان را داشته باشید.

    خودروی موردنظر شما یا باید در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک موجود باشد یا از نظر شرایط فنی و بدنه، استانداردهای موردنظر کارشناسان همراه مکانیک را داشته باشد.

    دوره بازپرداخت این وام، بین ۶ تا ۳۶ ماه متغیر است که مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط به طول دوره بازپرداخت بستگی دارد و ملاک انتخاب هر دوره هم توانایی مالی شما است.

مبلغ پیش‌پرداخت و قسط‌های وام خودرو همراه مکانیک چقدر است؟

برای این که بدانید مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط وام خودروی همراه مکانیک در بازه‌های ۶ تا ۳۶ماهه چگونه محاسبه می‌شود، نگاهی به جدول زیر بیندازید. در این جدول مبالغ مذکور برای خرید ساینا s مدل ۱۴۰۲ (صفر) قید شده که در حال حاضر حدود ۳۶۱ میلیون تومان قیمت دارد.

دوره بازپرداخت

پیش‌پرداخت (تومان)

مبلغ هر قسط (تومان)

۶ ماهه

۱۸۱,۰۰۰,۰۰۰

۳۹,۳۳۵,۰۰۰

۱۲ ماهه

۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰

۲۱,۰۱۷,۰۰۰

۱۸ ماهه

۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰

۱۴,۹۳۷,۰۰۰

۲۴ ماهه

۲۰۵,۰۰۰,۰۰۰

۱۱,۸۶۸,۰۰۰

۳۶ ماهه

۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰

۸,۸۵۹,۰۰۰

مدارک موردنیاز برای دریافت وام خودرو از همراه مکانیک چیست؟

برای خرید اقساطی خودروی موردنظرتان از همراه مکانیک و دریافت وام برای آن، باید مدراک زیر را فراهم کنید:

    کارت ملی و شناسنامه

    دسته‌چک صیادی

    گردش حساب ۶ ماهه

    سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

    فیش حقوقی یا جواز کسب

لازم به ذکر است که دریافت گردش حساب ۶ ماهه به منظور تخمین توانایی مالی شما برای پرداخت تعداد اقساط موردنظر دریافت می‌شود.

چرا وام خودرو همراه مکانیک از سایر روش‌های خرید اقساطی خودرو بهتر است؟

"اگرچه خرید قسطی ماشین در ذات خود جذابیت دارد، در عین حال پر است از انواع ریسک‌ها و خطرها. مخصوصا زمانی‌که پای فروش اقساطی خودرو دست دوم (کارکرده) در میان باشد. اما وقتی مزیت‌های زیر را به آن بیفزایید استفاده از وام خودرو همراه مکانیک به یک گزینه امن و به‌صرفه و حتی یک سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد شد."

مزایای زیر نشان می‌دهد که چرا وام خودرو همراه مکانیک از وام‌های بانکی و سایر روش‌های خرید اقساطی خودرو بهتر است:

    امکان خرید خودروهای خارجی، داخلی، صفر و کارکرده

    بدون نیاز به معرفی ضامن

    کارشناسی شدن تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک

    ضمانت ۷ روزه کارشناسی خودروها

    فرایند اعتبارسنجی کوتاه‌مدت (کمتر از یک هفته)

    واگذاری خودرو در کمتر از ۴۸ ساعت

    ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از ابتدای کار

    تنفس ۲ تا سه‌ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط

    به‌صرفه تمام شدن قیمت خودرو در مقایسه با سایر طرح‌های لیزینگ

    همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید خودرو تا تعویض پلاک

در انتها هم ذکر این نکته ضروری است که همراه مکانیک برای تأمین سرمایه موردنیاز به منظور پرداخت وام، با شرکت‌های لیزینگ معتبر همکاری می‌کند که می‌توانید استعلام آن‌ها را از سایت بانک مرکزی بگیرید.

برای اطلاع از شرایط، مدارک موردنیاز و مزایای وام خرید خودرو صفر و کارکرده، کلیک کنید. این وام نیازی به معرفی ضامن ندارد و در کمتر از یک هفته پرداخت می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو