شرایط گرفتن وقت فوری سفارت ایتالیا

منبع: روزانه

7

1402/6/9

00:11


شرایط اخذ وقت سفارت ایتالیا از طریق ویزا متریک و هر هفته یک بار و در روز مشخص وجود دارد. با توجه به بالا بودن درخواستها، گرفتن وقت تحصیلی سفارت ایتالیا به نسبت سایر اهداف دشوار تر است. به این ترتیب مجموعه ویزافوری شرایطی در نظر گرفته است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اقدام به […]

شرایط اخذ وقت سفارت ایتالیا از طریق ویزا متریک و هر هفته یک بار و در روز مشخص وجود دارد. با توجه به بالا بودن درخواستها، گرفتن وقت تحصیلی سفارت ایتالیا به نسبت سایر اهداف دشوار تر است. به این ترتیب مجموعه ویزافوری شرایطی در نظر گرفته است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اقدام به اخذ وقت سفارت داشته باشید. نحوه تعیین وقت به صورت آنلاین است. همینطور با توجه به نوع ویزا بین 10 الی 15 روز کاری زمان نیاز دارد. چیزی به عنوان وقت توریستی سفارت ایتالیا به شکل فوری وجود ندارد. اما شرایط VIP در مجموعه فراهم شده تا کاربران ویژه بتوانند از بهترین شرایط آن استفاده نمایند.

شرایط گرفتن وقت فوری سفارت ایتالیا

قوانین اخذ وقت تحصیلی سفارت ایتالیا

تعیین وقت سفارت ایتالیا از نوع تحصیلی معمولاً 30 الی 45 دقیقه زمان می برد. حال سوال اینجاست که چرا برخی از افراد ترجیح می دهند این کار توسط افراد متخصص صورت بگیرد؟ حقیقت این است که تایم آزاد برای تعیین وقت سفارت ایتالیا یک بار در هفته و در روز مشخصی خواهد بود. یعنی میلیون ها شخص در همان زمان می بایست موفق به رزرو وقت سفارت شوند.

تقاضا برای وقت سفارت تحصیلی زیاد است. از طرفی بسیاری از افراد آگاهی کامل در خصوص تکمیل فرم های مربوطه ندارند و یا فرم را به اشتباه تکمیل می کنند. از سوی دیگر برخی از افراد نیز تایم 30 دقیقه برای تکمیل فرم را بسیار کم می دانند. به نوعی زمان کافی برای تکمیل فرم نخواهند داشت. در صورتی که این کار به شخص خبره سپرده شود بدون هیچ مشکلی و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این یعنی شانس شما برای رزرو وقت سفارت بیشتر می شود.

معمولاً سایت وقت سفارت ایتالیا راس ساعت 9 و 30 دقیقه شب باز می شود. اما گاه بی نظمی ایجاد شده و تایم باز شدن سایت برای رزرو وقت سفارت متفاوت خواهد بود. هجوم کاربران با هدف تحصیلی برای رزرو وقت سفارت به سایت بسیار زیاد است به طوری که گاه سایت از دسترس خارج می شود. به این منظور می توان از کارشناسان خبره کمک گرفت تا پروسه رزرو وقت سفارت تحصیلی را به خوبی پشت سر بگذارند. دقت کنید که شما می بایست همه مدارک تحصیلی و هویتی مورد نظر را به شرکت ما ارائه دهید.

شرایط گرفتن وقت فوری سفارت ایتالیا

وقت توریستی سفارت ایتالیا برای گشت و گذار

وقتی صحبت از وقت سفارت ایتالیا از نوع توریستی است یعنی فقط و فقط با هدف گردشگری و برای مدت زمان کوتاه اجازه حضور در این کشور به شما داده می شود. با داشتن ویزای توریستی اجازه کار یا تحصیل در ایتالیا نخواهید داشت. رزرو نوبت برای وقت توریستی سفارت ایتالیا با سایر اهداف فرقی نمی کند اما به طور کلی این شانس را خواهید داشت که به نسبت سایر اهداف کاری، تحصیلی و … سریع تر نوبت دهی شوید.

شاید برای شما هم سوال باشد که منظور از شرایط VIP برای تعیین وقت سفارت چیست؟ آیا کسانی که در شرایط ویژه هستند از نظر بررسی مدارک و تاریخ رزرو شرایط آسان تری دارند؟ خیر! روال بررسی مدارک و تاریخ رزرو برای همه افراد یکسان است. هیچ تفاوتی در این مسیر دیده نمی شود. تنها تفاوت مهم افراد ویژه به نسبت افراد عادی این است که در صف انتظار نخواهند ماند و همینطور از آنها پذیرایی می شود.

نوعی وقت PRIME نیز وجود دارد که برای کسانی مناسب است که علاقه دارند در زمان های خلوت و خارج از تایم اداری اقدام به درخواست ویزای ایتالیا داشته باشند.

به منظور تعیین وقت سفارت کشور ایتالیا در ابتدا باید به آدرس مربوطه مراجعه کرد. پس از مراجعه برای هر شخص یک حساب کاربری ایجاد می شود. سپس می بایست فرم ها تهیه شده و تکمیل شوند. برای حضور نیاز به پرداخت 21 یورو خواهید داشت. همینطور نیاز به وارد کردن یک سری اطلاعات اعم از نام و نام خانوادگی، جنسیت و تاریخ تولد خواهد بود.

تعیین وقت سفارت توریستی از طریق ایمیل

بر اساس جدیدترین اطلاعیه ای که از سوی سفارت ایتالیا اعلام شده است، متقاضیان ویزای توریستی می توانند علاوه بر روش های موجود، اقدام به رزرو از طریق ایمیل نیز داشته باشند. این کانال به صورت مستقیم توسط سفارت ایتالیا اداره می شود. البته درخواست وقت سفارت از طریق ایمیل نیز نکات خاص مربوط به خود را دارد و می بایست همه جوانب به طور دقیق رعایت شود.

آدرس TEHERAN.APPLICATIONS@ESTERI.IT برای افرادی که قصد دارند از طریق ایمیل اقدام کنند در نظر گرفته شده است. وقت های آزاد برای رزرو سفارت به صورت دوره ای اعلام می شود و پس از تایید از سوی سفارت می بایست مراجعه به مجموعه ویزامتریک داشته باشید تا سایر اقدامات لازم صورت بگیرد. و لیکن برای گرفتن این نوع از وقت هم باید از طریق ارتباطات خاص در داخل سفارت وارد لیست مربوطه شد.

شرایط گرفتن وقت فوری سفارت ایتالیا

درخواست وقت سفارت برای همراه

در صورتی که قصد شما درخواست وقت سفارت ایتالیا برای هدف توریستی و تحصیلی است این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا برای همسر و فرزندان پایین تر از سن بلوغ نیز درخواست داشته باشید. افرادی که در زمان تعیین شده، در سفارت حضور نداشته باشند برای مدت 60 روز اجازه دریافت وقت مجدد ندارند.

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت

کسانی که قصد رزرو وقت سفارت ایتالیا دارند می بایست یک سری مدارک تهیه نمایند. شما می بایست فرم های مربوطه را دانلود کرده و تکمیل نمایید. فرم ها به زبان انگلیسی هستند و البته که باید به زبان انگلیسی استاندارد و صحیح تکمیل شوند.

هر شخص نیاز به ارائه پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماهه دارد. بسیار مهم است تا ترجمه و اصل مدارک در اختیار مجموعه مهاجرتی قرار بگیرد. مثلاً اگر قصد شما اخذ وقت سفارت برای ویزای تحصیلی است می بایست یک سری مدارک تحصیلی ارائه دهید تا شرایط تحصیلی شما را مشخص نماید. مدارک ارائه شده باید اصل و ترجمه شده باشند. نیاز به دو قطعه عکس /53 در /54 خواهد بود به طوری که با کیفیت بالایی تهیه شده باشد. در نهایت نیز می بایست هزینه مورد نظر برای رزرو وقت سفارت ایتالیا را پرداخت کنید.

هزینه رزرو وقت سفارت

تعرفه ای که توسط شرکت های مربوطه برای تعیین وقت سفارت در نظر گرفته می شود به طور کلی بر اساس نوع ویزا، فصل سفر و همینطور شرایط متقاضی است. بسیاری از افراد زمان کمی برای درخواست ویزا دارند بنابراین می بایست از سرویس ویژه استفاده نمایند تا پروسه نوبت گیری برایشان در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد. سرویس فوری اخذ وقت تحصیلی ایتالیا به شما کمک می کند تا بتوانید طبق زمان بندی اعلام شده در این کشور حضور داشته باشید.

رزرو وقت سفارت بدون معطلی

در مجموعه ویزافوری ، سیاست های جدید به منظور اخذ وقت سفارت ایتالیا در لاین های گردشگری و تحصیلی در نظر گرفته شده است. کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند با قوانین سفارت ایتالیا در راستای ارائه نوبت وقت سفارت آشنا هستند و این موضوع سبب می شود تا به راحتی شرایطی فراهم شود تا متقاضیان طبق زمان مشخصی اقدام به درخواست ویزا داشته باشند.

یک سری قوانین نیز وجود دارد که کمک می کند تا نوبت گیری آسان و منظم تر شود. مثلاً هر شماره تلفن تنها اجازه اخذ یک وقت را دارد. فرم درخواست وقت سفارت می بایست به زبان انگلیسی و بر اساس قوانین اعلام شده از سوی سفارت تکمیل شود. در صورتی که اطلاعات هویتی شما با اکانت ساخته شده همسان نباشد، وقت شما کنسل است بنابراین چه خوب است اجازه دهید افرادی این کار را انجام دهند که به صفر تا صد قوانین تسلط کافی و کامل دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو