معرفی فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

معرفی فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات


منبع: پلازا

5

1402/6/9

21:22


معرفی فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، یکی از محبوب‌ترین آثار سینمای لهستان است که در سال 2022 اکران شد. اگر از علاقه‌مندان به دنیای مافیا و زندگی گنگستری هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا به طور مفصل به معرفی فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster بپردازیم.

فیلم چگونه من عا‌شق یک گانگستر شدم، به کارگردانی ماسیج کاولسکی (Maciej Kawulski) تولید شده است. این فیلم سینمایی توسط کمپانی Open Mind Production کلید خورد و سرانجام در سال 2022 اکران شد و سپس بر بسترهای متفاوتی، همچون شبکه نتفلیکس پخش شد. بازیگران توانمندی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به توماسز ولوسوک (Tomasz Wlosok) و الکس کوردزیلویچز (Aleks Kurdzielewicz) اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم فیلم عاشق گانگستر شدم، مخصوص کسانی است که عاشق دنیای مافیایی و گنگستری هستند. این فیلم یکی از پرطرفدارترین آثار سینمای لهستان محسوب می‌شود و جالب است بدانید که زبان اصلی این فیلم سینمایی نیز لهستانی می‌باشد. فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster از یک فیلم‌نامه بسیار قدرتمند برخوردار است که نقش مهمی در موفقیت آن داشته است.

اگر از طرفداران پروپا قرص فیلم‌های گنگستری باشید بی‌شک عناوینی همچون پدرخوانده و پیکی بلایندرز را تماشا کرده‌اید. به همین دلیل تماشای فیلم سینمایی چگونه من عاشق یک گانگستر شدم را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. در مورد تاریخ انتشار فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster، باید گفت که این فیلم در 12 ژانویه 2022 (22 دی 1400) در لهستان اکران شد و سپس در کشورهای دیگر و توسط شبکه‌های اینترنتی به نمایش درآمد. ژانر فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، جنایی و درام است. همچنین مدت زمان فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم در حدود 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد. در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی جامع‌تر فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم

فیلم عاشق گانگستر شدم

فیلم سینمایی چگونه من عاشق یک گانگستر شدم یکی از بهترین ساخته‌های سینمای لهستان در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و بخش مهمی از این موفقیت را مدیون فیلم‌نامه قوی و داستان‌سرایی روان خود می‌باشد. در این بخش از مقاله به بررسی خلاصه داستان فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

داستان این فیلم سینمایی بر روی زندگی گانگستر بزرگی به نام نیکودم نیکوس اسکوتارچاک تمرکز دارد که با نام نیکوس شناخته می‌شد. نیکوس یکی از بزرگ‌ترین گانگسترهای تاریخ لهستان است که یک گروه مافیایی خطرناک را رهبری می‌کرد و حالا در این فیلم سینمایی شاهد بازگو شدن سرنوشت او از زبان یک زن هستیم! زنی مرموز که قصه زندگی نیکوس را روایت می‌کند. در این فیلم سینمایی با کودکی نیکوس مواجه می‌شویم. او کودکی خجالتی است اما چه بر سر آن کودک آمد که در آینده‌ای نه چندان دور، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین گانگسترهای تاریخ لهستان شد؟!

زن مرموز شروع به بازگو کردن قصه نیکوس می‌کند و چگونگی اوج گرفتن این گانگستر خطرناک را تا آخرین لحظات سقوط او برای مخاطبین و تماشاگران فیلم سینمایی بازگو می‌کند. یکی از مشهورترین جملات نیکوس در فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، جمله: «می‌خواهم مثل ببر زندگی کنم، نه لاک‌پشت» است. فیلم‌نامه قدرتمند و بازی هنرپیشگان نامدار و توانا باعث می‌شود تا طولانی بودن این فیلم سینمایی، احساس نشود و شما را برای 3 ساعت سرگرم دنیای خود خواهد کرد.

هنرپیشه های فیلم عاشق گانگستر شدم

فیلم سینمایی عاشق گانگستر شدم، یکی از محبوب‌ترین آثار لهستانی تاریخ سینما می‌باشد. در بخش‌های قبلی در مورد اطلاعات جامع، خلاصه داستان، ژانر و مدت زمان این فیلم جنایی صحبت کردیم. بازیگران نامدار و توانای بسیاری با ملیت‌های متفاوت در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ بیوگرافی بازیگران فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم خواهیم رفت و آن‌ها را به صورت مختصر به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

توماسز ولوسوک در نقش نیکوس؛ شخصیت اصلی فیلم چگونه من عا‌شق یک گانگستر شدم

نقد فیلم عاشق گانگستر شدم

کاراکتر اصلی فیلم سینمایی 2022 How I Fell in Love with a Gangster، توماسز ولوسوک (Tomasz Wlosok)، در تاریخ 13 اکتبر 1990 معادل 21 مهر 1369 در شهر ورشو کشور لهستان چشم به جهان گشود. این بازیگر جوان و خوش‌آتیه، امروزه یکی از محبوب‌ترین چهره‌های سینمای این کشور محسوب می‌شود که بازیگری هنرمندانه او در آثارش، شهرت فراوانی را برایش به ارمغان آورده است. این هنرپیشه مستعدد تا کنون آثار بسیاری در کارنامه هنری خود جای داده است که از جمله مشهورترین آن‌ها باید به Raven (2018) و Diablo. The race for everything (2019) اشاره کرد. البته باید اشاره کرد که فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، توماسز ولوسوک را به شهرتی مضاعف رساند. وی در این فیلم سینمایی، نقش کاراکتر اصلی، نیکوس، را برعهده دارد.

آنتونی کرولیکوفسکی در نقش کومو

نمرات فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم

بازیگر جوان و توانای سینمای لهستان، آنتونی کرولیکوفسکی (Antoni Królikowski)، در تاریخ 17 فوریه 1989 معادل 28 بهمن 1367 در شهر لودز لهستان متولد شد. آنتونی یکی از مشهورترین چهره‌های سینمای لهستان در سطح جهانی است که علاوه بر بازیگری، در زمینه نویسندگی و کارگردانی نیز حضور فعالی دارد. این بازیگر توانا تا به اینجای کار آثار متعددی در حوزه کارگردانی، نویسندگی و بازیگری از خود بر جای گذاشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به Squadron 303 (2018) ،Noc zycia (2010) و  39 i pól (2008) اشاره کرد. آنتونی کرولیکوفسکی در فیلم سینمایی عا‌‌شق گانگستر شدم، در نقش کومو به ایفای نقش پرداخته است.

آگنیشکا گروخوفسکا در نقش میلنا

ژانر فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم

بازیگر نقش میلنا در فیلم سینمایی چگونه من عا‌شق یک گانگستر شدم، آگنیشکا گروخوفسکا (Agnieszka Grochowska)، در تاریخ 31 دسامبر 1979 معادل 10 دی 1358 در شهر ورشو لهستان چشم به جهان گشود. وی از همان دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقه‌مند بود که سرانجام این علاقه منجر شد تا وی در سینمای لهستان مشغول به کار شود. آگنیشکا آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی در کارنامه خود جای داده است که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Obce niebo (2015) ،Child 44 (2015) و  Upperdog (2009) اشاره کرد. آگنیشکا گروخوفسکا در سال 2004 با داریوش گاجوسکی (Dariusz Gajewski) ازدواج کرد و زندگی زناشویی این دو تا کنون پابرجا مانده است.

ماگدالنا لامپارسکا در نقش هالینا اوسترووسکا

هنرپیشه های فیلم عاشق گانگستر شدم

یکی از خوش‌چهره‌ترین بازیگران سینمای لهستان که شهرتی جهانی دارد، ماگدالنا لامپارسکا (Magdalena Lamparska)، است که در تاریخ 6 ژانویه 1988 معادل 16 دی 1366 در شهر سووپسک لهستان متولد شد. این هنرپیشه خوش‌چهره علاقه بسیاری به حوزه فیلم و فیلم‌سازی داشت و همین موضوع سبب شد تا وی به عنوان بازیگر وارد این عرصه شود. البته ماگدالنا علاوه بر بازیگری، دستی بر قلم نیز دارد و به نویسندگی نیز می‌پردازد. آثار سینمایی بسیاری در کارنامه هنری او به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به The Zookeeper’s Wife (2017) و 39 i pól (2008) اشاره کرد. قد ماگدالنا لامپارسکا در حدود 1 متر و 77 سانتی‌متر است و به عنوان یکی از قدبلندترین بازیگران سینمای لهستان شناخته می‌شود.

کریستینا جاندا در نقش ریتا

دانلود فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster

سوپراستار سینمای لهستان، کریستینا جاندا (Krystyna Janda)، در تاریخ 18 دسامبر 1952 معادل 27 آذر 1331 در شهر ستاراخوویتسه کشور لهستان متولد شد. وی یکی از ستاره‌های قدیمی سینمای لهستان محسوب می‌شود که آثار سینمایی و تلویزیونی بسیار زیادی تا کنون از خود برجای گذاشته است. اما با ورود نسل جدیدی از بازیگران، کریستینا جاندا همچنان جایگاه خود را در سینمای لهستان حفظ کرد که این نشان از توانایی و برتری خاص او دارد. از جمله مشهورترین آثار کریستینا جاندا می‌توان به Interrogation (1989) ،Pestka (1995) و A Few People, a Little Time (2005) اشاره کرد. قد این بازیگر توانای لهستانی نیز در حدود 1 متر و 67 سانتی‌متر است. کریستینا جاندا ابتدا با آندرزج سوورین (Andrzej Seweryn) ازدواج کرد اما در سال 1979 از او جدا شد. وی سپس با ادوارد کلوسینسکی (Edward Klosinski) ازدواج کرد.

نقد و نمرات فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم

فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster

تا این بخش از مقاله به معرفی و بررسی فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster، پرداختیم. در این قسمت به بررسی نمرات فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم خواهیم پرداخت؛ نمراتی که از سوی کاربران سایت‌های معتبر و منتقدان دریافت کرده است.

فیلم سینمایی چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، جزء برترین ساخته‌های سینمای لهستان محسوب می‌شود که در سال 2022 اکران شد. این فیلم سینمایی جنایی و درام خیلی زود توانست نظر مثبت بینندگان و طرفداران دنیای سینما را به سوی خود جلب کند و تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های این کشور در سالیان اخیر شود. فیلم How I Fell in Love with a Gangster توانست نمرات قابل قبولی را از کاربران سایت معتبری همچون IMDB و منتقدان دریافت کند. فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، امتیاز 6 از 10 را از کاربران IMDB دریافت کرده است و همچنین تحسین منتقدان سینمایی را نیز در پی داشته است. در ادامه متن با ما همراه باشید تا مروری بر چند نقد از فیلم عاشق گانگستر شدم داشته باشیم.

کاربری در نقد فیلم عاشق گانگستر شدم، نوشته است: “از تماشای این فیلم لذت بردم! فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، از یک داستان خارق‌العاده بهره می‌برد که به کمک کارگردان و بازیگران، ارزش آن چندین برابر شده است. شاید در ابتدا کمی طولانی به نظر برسد اما خیلی زود شما را با خود همراه خواهد کرد. تماشای این فیلم سینمایی را به کسانی که عاشق فیلم‌های غیرآمریکایی هستند، پیشنهاد می‌کنم.”

کاربر دیگری نیز در نقد مثبت فیلم عاشق گانگستر شدم، اینگونه نوشته است: “از این اجرای عالی شگفت‌زده شده‌ام! داستانی زیبا همراه با کارگردانی عالی؛ نتیجه آن همچین شاهکاری است. همچنین از موسیقی پس‌زمینه آن نیز لذت بردم. چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، واقعاً یکی از بهترین فیلم‌های سال 2022 خواهد بود.”

کلام آخر

معرفی فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، پرداختیم. سپس به خلاصه فیلم عاشق گانگستر شدم، هنرپیشگان و نمرات آن اشاره کردیم. در پایان نیز مروری بر نمرات و نقدهای فیلم عاشق گانگستر شدم، داشتیم. فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم با ژانر جنایی و درام خود، در کنار داستان خارق‌العاده‌اش، بسیار مورد استقبال بینندگان در سراسر جهان قرار گرفت. البته همچون سایر فیلم‌های سینمایی، نقدهای منفی‌ای نیز بر آن وارد شد. شما فیلم چگونه من عاشق یک گانگستر شدم را تماشا کرده‌اید؟! تریلر فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster را چطور؟ نظرتان در مورد فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster چیست؟! آیا این فیلم را در حد و حدود فیلم‌های گانگستری مشهور می‌دانید؟!

فیلم عاشق گانگستر شدم با داستان جنایی و تم گانگستری خود، بدون شک شما را برای چندین ساعت مشغول خود خواهد کرد. اگر شما نیز هنوز این فیلم را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود فیلم 2022 How I Fell in Love with a Gangster اقدام کنید تا از تماشای این فیلم سینمایی لهستانی جا نمانید! بسیار ممنون که در طول این مقاله از پلازا با ما همراه بودید. اگر نظر و یا نقدی در مورد فیلم سینمایی چگونه من عاشق یک گانگستر شدم، دارید آن را در قسمت دیدگاه‌ها با دیگر اعضاء خانواده پلازا در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو