غزاله اکرمی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان است که در سریال رحیل که از شبکه سه سیما در حال پخش است به نقش آفرینی پرداخته است. غزاله اکرمی علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و دستیار و برنامه ریز هم فعالیت داشته است. اگرچه از زندگی شخصی او اطلاعات چندانی در دست نیست، اما ما در این مطلب سلام دنیا شما را با بیوگرافی غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی در سریال رحیل، زندگینامه و زندگی شخصی و پیج اینستاگرام و عکس های این بازیگر جوان آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زندگینامه غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی در سریال رحیل

  • نام: غزاله
  • نام خانوادگی: اکرمی
  • سال تولد: 1377
  • محل تولد: تهران
  • تحصیلات: لیسانس کارگردانی
  • زمینه فعالیت: بازیگری، کارگردانی، دستیار و برنامه ریز
  • وضعیت تاهل: مجرد

غزاله اکرمی کیست

غزاله اکرمی بازیگر دهه هفتادی کشورمان است که در رشته کارگردانی تحصیل کرده است. او با بازی در سریال آرام می گیرم در سال 1395 وارد کار تصویر شد و با سریال هست و نیست در سال 1396 به مخاطبان شناسانده شد. همانطور که در قسمت بالا نیز گفته شد او در کنار بازیگری به عنوان دستیار برنامه ریز هم فعالیت میکند. غزاله اکرمی یکی از بازیگران سریال جدید شبکه سه بنام رحیل می باشد و در کنار بازیگران بزرگ این سریال در حال کسب تجربه است.


حتما بخوانید: بیوگرافی بیاینا محمودی (نقش شارلوت والر گاندو 2) 


بیوگرافی غزاله اکرمی و زندگی شخصی

غزاله اکرمی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان در سال 1377 در تهران متولد شده است. او یکی از چهره های جدید بازیگری است که برای بازی در سریال هست و نیست دیده شد. از آنجایی که خانم اکرمی تمایل زیادی به انتشار زندگی خصوصی خود در فضای مجازی ندارد به همین دلیل اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست. گفتنی است که غزاله اکرمی در سریال جدیدی که رحیل نام دارد و در حال پخش از شبکه سه سیما است، حضور دارد. او در این فیلم تاریخی که درون مایه حماسی و عاشورایی دارد، در نقش دختری به نام ماهی به نقش آفرینی پرداخته است.

بیوگرافی غزاله اکرمی و زندگی شخصی

همسر غزاله اکرمی

همانطور که در قسمت بالا گفته شد اطلاعات زیادی از خانم غزاله اکرمی در فضای مجازی منتشر نشده است اما به نظر می رسد که این خانم بازیگر مجرد است.

شروع فعالیت غزاله اکرمی

غزاله اکرمی بازیگر جوان کشورمان برای بازی در سریال تلویزیونی به نام آرام می گیرم سال 95 ساخته روح الله سهرابی وارد عرصه بازیگری شد و فعالیت بازیگری خود را بصورت جدی آغاز کرد، او در این سریال در کنار بازیگران مشهوری همچون آشا محرابی و مجید صالحی هم بازی بوده است. اگرچه غزاله اکرمی نقش کوتاهی در این سریال برعهده داشت که چندان دیده و شناخته نشد، اما همین کار باعث شد تا در کارهای بعد فیلم سازان از او دعوت شود.


حتما بخوانید: بیوگرافی ریحانه رضی بازیگر سریال رحیل و همسرش


در ادامه او با سریال هست و نیست دوباره در قاب تلویزیون دیده شد، او در این فیلم نقش دختری به نام آوا یگانه را برعهده داشت و نقش مقابل او را نیز علی مسلمی ایفا می کرد. بعد از این مجموعه او در رویای سهراب و سریال سلام آقای مدیر نیز حضور پیدا کرد. غزاله اکرمی در جدیدترین کار خود در سریال رحیل به کارگردانی مسعود آب پرور در نقش ماهی به نقش آفرینی پرداخته است.

شروع فعالیت غزاله اکرمی

فیلم های غزاله اکرمی

  • گل به خودی
  • آفتاب نیمه شب
  • سریال هست و نیست
  • سریال آرام میگیریم
  • رویای سهراب 
  • سریال سلام آقای مدیر
  • سریال رحیل

حتما بخوانید: بیوگرافی سارا رسول زاده و همسرش


پیچ اینستاگرام غزاله اکرمی

غزاله اکرمی با آیدی ghazaleh akrami در اینستاگرام فعالیت دارد.

عکس های غزاله اکرمی

عکس های غزاله اکرمی 1

عکس های غزاله اکرمی 2

عکس های غزاله اکرمی 3

عکس های غزاله اکرمی 4

عکس های غزاله اکرمی 5

عکس های غزاله اکرمی 6

عکس های غزاله اکرمی 7

عکس های غزاله اکرمی 8

عکس های غزاله اکرمی 9

عکس های غزاله اکرمی 10

عکس های غزاله اکرمی 11

غزاله اکرمی کیست

سخن پایانی:

غزاله اکرمی یکی از بازیگران سریال تاریخی رحیل است که از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد؛ او در این سریال با بازیگران با تجربه ای مانند ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، مریم کاویانی، زنده یاد حسام محمودی، نسیم ادبی، هومن برق‌ نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌ زاده و... هم بازی است.