بیاینا محمودی بازیگر تائتر و تلویزیون کشورمان است که برای با بازی در سریال گاندو در نقش شارلوت به شهرت رسید. در ادامه این مطلب سلام دنیا قصد داریم تا درباره بیوگرافی بیاینا محمودی، زندگینامه و زندگی شخصی بیاینا محمودی [بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2]، همسر، فیلم ها، پیج اینستاگرام و مصاحبه با او صحبت کنیم، لطفا تا پایان همراه ما باشید. در انتهای همین مطلب می توانید عکس های این بازیگر جوان را مشاهده کنید.

بیاینا محمودی [بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو] کیست

بیاینا محمودی بازیگر جوان و دهه هفتادی ارمنی تبار ساکن ایران است که برای بازی در نقش شارلوت در سریال گاندو به مخاطبان شناسایی شد.خانم بیاینا محمودی در رشته مترجمی انگلیسی تحصبل کرده است و به دلیل تسلط خوبی که به زبان انگلیسی دارد در زمینه تدریس مشغول به کار هستند.در ادامه می توانید بیشتر با بیوگرافی، زندگی شخصی و زندگی کاری بیاینا محمودی آشنا شوید.

زندگی نامه بیاینا محمودی بازیگر ارمنی

  • نام: بیاینا
  • نام خانوادگی: محمودی
  • سال تولد: 1370
  • محل تولد: تهران
  • اصلیت: ارمنی
  • دین: مسیحی
  • تحصیلات: لیسانس مترجمی انگلیسی
  • پیشه: هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون
  • وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی بیاینا محمودی (نقش شارلوت واار گاندو 2) و زندگی شخصی

بیاینا محمودی بازیگر ارمنی تبار فیلم و تئاتر کشورمان در دهه هفتاد در تهران متولد شده است. بیاینا محمودی در استوری گفته که او دورگه نیست و یک ارمنی تبار می باشد که دین مسحیت دارند و در ایران متولد شده است، البته او گفته که به دلیل اسامی سخت و غیر متعارف زبان ارمنی نام خانوادگی خود را تغییر داده اند، به همین دلیل نام خانوادگی او شبیه ارامنه نیست.


حتما بخوانید: بیوگرافی هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای و همسر


این بازیگر جوان فارغ التحصیل رشته مترجمی انگلیسی است. او بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 1394 برای تحقق رویایی نوجوانی اش وارد کلاس های بازیگری ، آموزشگاه سمندریان شد. البته او در کنار کار بازیگری به دلیل تسلط خوبی که در رشته انگلیسی دارد معلم و مترجم برجسته ای هم می باشد. علاوه بر این او به دلیل علاقه ای که به موسیقی داشته در حوزه موسیقی تئاتر نیز فعالیت داشته است.

بیوگرافی بیاینا محمودی (نقش شارلوت واار گاندو 2) و زندگی شخصی

بیاینا محمودی اهل کجاست

بیایتا محمودی از ارامنه ایرانی هستند که در تهران متولد شده است.

بیاینا محمودی مسلمان است

خیر، همانطور که در قسمت های بالاتر نیز گفته شد بیاینا محمودی ارمنی هستند و دین آنها مسیحی می باشد.

قد بیاینا محمودی

در مورد قد بیاینا محمودی بازیگر جوان کشورمان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما از ظاهر او مشخص است که قد بلندی دارد.

همسر بیاینا محمودی

خانم بیاینا محمودی هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

همسر بیاینا محمودی

شروع فعالیت بیاینا محمودی

بیاینا محمودی هم مانند سایر بازیگران کشورمان فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده، او چند ماه بعد از گذراندن دوره های بازیگری در سال 1394 برای بازی در نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی در سالن سنگلج انتخاب شد و به روی صحنه رفت. در ادامه بعد از بازیهای قابل قبولی که به معرض نمایش گذاشت در نمایش «بازی استریندبرگ» در مراسم اهدای چهارمین نشان آکادمی سمندریان و بزرگداشت هما روستا حضور پیدا کرد.


حتما بخوانید: بیوگرافی سارا رسول زاده و همسرش


در ادامه تجربه حضور در نمایش های «آندورا» ، «پایان بازی» و «قطار» را هم پیدا کرد.خانم بیاینا محمودی توانست برای اولین بار در سال 1399 در فیلم کوتاه «تردید» به نویسندگی و کارگردانی تئو مارگوسی برای اولین بار در جلوی دوربین برود و اولین کار تصویر خود را انجام دهد.اما اوج شهرت بیاینا محمودی مربوط به سال 1400 برای بازی در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار است، او در این سریال نقش یک جاسوسس خارجی بنام «شارلوت» را برعهده داشت و توانست بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد، در این سریال بازیگرانی مانند شهرام قائدی ، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی ، امیریل ارجمند و پیام دهکردی حضور داشتند.

فیلم های بیاینا محمودی

  • نمایش خاطرات هنرپیشه نقش دوم
  •  نمایش استرینبرگ
  •  نمایش آندورا
  • نمایش پایان بازی
  • نمایش در انتظار نمایش
  •  نمایش سیاوش و سودابه
  • نمایش آرش
  •  فیلم کوتاه تردید
  • سریال گاندو 2

فیلم های بیاینا محمودی

پیج اینستاگرام بیاینا محمودی

بیاینا محمودی با آیدی beaina.mahmoudi در اینستاگرام فعالیت دارد. او در حال حاضر 25 هزار دنبال کننده دارد و 112 پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

ماجرای حجاب بیاینا محمودی

بیاینا محمودی در مورد موضوع حجاب او در سریال گاندو گفته است که از ابتدای امضای قرارداد به من گفتند که من باید بدون حجاب مقابل دوربین بروم، البته به گفته خودش این مسئله برای او چالشی بهمراه نداشته. برای ارامنه و اقلیت های ایرانی یک قانونی وجود دارد که گفته شده است یک اقلیت در فضاهای خارج از کشور می تواند بدون حجاب در مقابل دوربین بازی کند. بیاینا محمودی در این سریال در نقش شارلوت که یک جاسوس انگلیسی است به نقش آفرینی پرداخته است.


حتما بخوانید: بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی


مصاحبه با بیاینا محمودی

به نقش خارجی علاقه دارید؟

از روز اولی که در تئاتر حضور پیدا کردم به نقش خارجی علاقه ای نداشتم و همیشه پیشنهاد های بازی در این نوع نقش ها را در سینما و تلویزیون رد کرده ام،من به آقای جواد افشار برای بازی در گاندو هم گفتم که از این نقش فراری ام اما...

نظرتان درباره این ویژگی تان چیست؟

من برای بازی بدون حجاب در مقابل دوربین نگرانم چون فقط برای نقش های خارجی با من تماس گرفته شود،در حقیقت این ویژگی برای کارگردان ها به یک مزیت تبدیل شده و صرفا من را برای این امتیاز انتخاب می کنند.

بیاینا چگونه شارلوت شد؟

دوستانی که بازی تئاتر مرا دیده بودند من را به آقای افشار معرفی کردند و آنها هم با من تماس گرفتند.

عکس های بیاینا محمودی

عکس های بیاینا محمودی 1

عکس های بیاینا محمودی 2

عکس های بیاینا محمودی 3

عکس های بیاینا محمودی4

عکس های بیاینا محمودی5

عکس های بیاینا محمودی6

عکس های بیاینا محمودی 7

عکس های بیاینا محمودی 8

عکس های بیاینا محمودی 9

بیاینا محمودی [بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو] کیست

عکس بیاینا محمودی اینستاگرام

سخن پایانی:

بیاینا محمودی بازیگر ارمنی تبار کشورمان است که با بازی در نقش شارلوت در سریال گاندو معروف شد،او علائه بر بازیگری در حوزه تدریس زبان، ترجمه و موسیقی تئاتر نیز فعال است.در این مطلب علاوه بر بیوگرافی بیاینا محمودی عکس های زیبای این بازیگر جوان را هم برای شما ارائه کردیم.