فیلم کامل ستاره سعیدی قبل از عمل و بعد از عمل را ببینید

منبع: شبونه

2

1402/5/30

00:19


ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی که به دلیل عمل مغز باز در بیمارستان بستری شده است توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است و بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که آیا عمل او موفقیت آمیز بوده یا خیر و بیماری ستاره سعیدی چه بوده است. ستاره سعیدی که به دلیل یک تومور …

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی که به دلیل عمل مغز باز در بیمارستان بستری شده است توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است و بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که آیا عمل او موفقیت آمیز بوده یا خیر و بیماری ستاره سعیدی چه بوده است.

فیلم کامل ستاره سعیدی قبل از عمل و بعد از عمل را ببینید

ستاره سعیدی که به دلیل یک تومور مغزی خوش خیم تحت عمل جراحی قرار گرفته است عمل نسبتا موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت البته به نظر می‌رسد که باید تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد تا اتفاق بدی برای او رخ ندهد.

فیلم کامل ستاره سعیدی قبل از عمل

ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی خواننده سرشناس ایرانی است که به استاد موسیقی و خوانندگی نیز شهرت دارد ستاره سعیدی و بیژن مرتضوی در سال ۱۳۹۲ با هم ازدواج کردند و تا به حال ازدواج موفقی را تجربه کرده‌اند.

تا روز گذشته اطلاعات بیشتری از نوع بیماری ستاره سعیدی در دست نبود. با این حال با اکران فیلمی از بیژن مرتضوی از موفقیت همسرش تعریف می کند.

فیلم کامل ستاره سعیدی قبل از عمل و بعد از عمل را ببینید

پس از عمل جراحی موفقیت آمیز همسرش ستاره سعیدی، اشک شوق از چشمان بیژن مرتضوی سرازیر شد. ستاره سعیدی به دلیل عارضه مغزی مجبور به عمل شد و این عمل با موفقیت انجام شد.

همچنین ببینید

ماجرای عمل مغز باز ستاره همسر بیژن مرتضوی بیماری او چیست

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

اختلاف سنی 26 ساله بین آنها باعث این انتقادهای شدید شده بود تا جایی که برخی کاربران بیژن مرتضوی را به فرزند همسری متهم کردند.اما بعد از انتقادهای زیادی که به این دو شخص شد، ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی با انتشار ویدئویی به شایعات اختلاف سنی خاتمه داد. او در این ویدئو اعلام کرد که 36 سال سن دارد و از زندگی خصوصی خود با بیژن مرتضوی بسیار خوشحال و راضی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو