ماجرای عمل مغز باز ستاره همسر بیژن مرتضوی بیماری او چیست

منبع: شبونه

9

1402/5/26

23:51


ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی گویا به بیماری تومور مغزی مبتلا است و قرار است که به زودی تحت عمل جراحی باز قرار بگیرد بیژن مرتضوی خواننده سرشناس ایرانی در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت و از مردم خواست که برای همسرش ستاره دعا کنند. بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی چیست بیژن مرتضوی می‌گوید …

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی گویا به بیماری تومور مغزی مبتلا است و قرار است که به زودی تحت عمل جراحی باز قرار بگیرد بیژن مرتضوی خواننده سرشناس ایرانی در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت و از مردم خواست که برای همسرش ستاره دعا کنند.

بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی چیست ماجرای عمل باز مغز

بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی چیست

بیژن مرتضوی می‌گوید که ستاره باید هرچه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما درباره اینکه چه بیماری دارد توضیحی نداد.

به نظر می‌رسد که ستاره سعیدی دارای یک تومور مغزی بوده که قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

ستاره سعیدی و بیژن مرتضوی چند سال پیش با یکدیگر ازدواج کردند و گفته می‌شود که بیش از ۳۰ سال اختلاف سنی بین آنها وجود دارد.

بیژن مرتضوی چندی پیش به عنوان داور یک مسابقه استعدادیابی خوانندگی در ماهواره حضور پیدا کرده بود.

بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی چیست ماجرای عمل باز مغز

این خواننده خود نیز به دلیل بیماری کرونا مدتی در آی سی یو بستری بود و همسرش از مردم خواست که برای سلامتی او دعا کنند حالا بعد از گذشت یک سال همسرش ستاره باید تحت درمان قرار بگیرد.

بیژن مرتضوی موسیقی ‌دان، آهنگ‌ ساز، تنظیم ‌کننده، نوازنده ویولن و خواننده سرشناس و معروف اهل ایران می باشد. این هنرمند خوش صدا فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۰ در سن ۳۲ سالگی آغاز نمود و تا کنون در این عرصه فعالیت دارد. ترانه های بی کلام ایشان ترکیبی از موسیقی پاپ و موسیقی سنتی ایرانی می باشد که چندین بار از طرف سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌ است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو