عکس های ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی و مجلس بود

منبع: شبونه

3

1402/6/11

11:03


ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی مجلس شورای اسلامی و خبرنگار خبرگزاری برنا و ایران نیوز بود که در دورانی که بیژن مرتضوی به ایران رفت و آمد میکرد چندین بار اخبار این خواننده را پوشش میداد و با او نیز مصاحبه ای انجام داد که با علاقمندی انها به هم منجر شد و …

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی مجلس شورای اسلامی و خبرنگار خبرگزاری برنا و ایران نیوز بود که در دورانی که بیژن مرتضوی به ایران رفت و آمد میکرد چندین بار اخبار این خواننده را پوشش میداد و با او نیز مصاحبه ای انجام داد که با علاقمندی انها به هم منجر شد و در نهایت به ازدواج در سال 1395 ختم شد.

عکس های ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی کیست؟ نحوه آشنایی و عکس

عکس های ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی و مجلس در ایران بود

ستاره سعیدی که در رشته مدیریت تحصیل میکرد بعد از استخدام شدن در خبرگزاری برنا با بیژن مرتضوی اشنا شد که به یکدیگر علاقمند شدند و ازدواج کردند.

بیژن مرتضوی تلاش زیادی کرد بتواند در ایران مجوز بگیرد اما با روی کار امدن حسن روحانی و تغییر کابینه دولت نتوانست مجوز بگیرد و مجددا به آمریکا مهاجرت کرد و ستاره سعیدی را هم با خود برد.

وی در رشته مدیریت فارغ التحصیل شده است و این دختر خوشگل و زیبای جوان ایرانی به عنوان معاون مدیر کل و مدیر امور مالی فعالیت داشته است

عکس ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی و مجلس

عکس ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی و مجلس

همچنین به عنوان مدیر برنامه های بیژن مرتضوی مشغول بکار بوده که بعد از مدتی کار با هم عاشق و معشوق هم شده و با هم ازدواج کردند.

ستاره سعیدی در چند ماه اخیر متوجه وجود تومور مغزی شده بود تا اینکه به پیشنهاد پزشکان برای درآوردن آن تن به عمل جراحی داد و قرار بود ظرف چند روز به خانه برگردد اما هیچگاه به هوش نیامد و در نهایت در نهم شهریور 1402 فوت کرد.

همچنین ببینید

فیلم کامل گریه بیژن مرتضوی برای مرگ همسرش: ستاره من رفت تو آسمون

ستاره سعیدی روز ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در شهر لس آنجلس آمریکا و در یک خانواده ایرانی به دنیا آمد و تا مقطع فوق لیسانس مدیریت تحصیل کرد.

خانم سعیدی به صورت رسمی در سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۴ ساله بود با استاد بیژن مرتضوی ۵۹ ساله ازدواج کرد و مدیریت برنامه ها و کنسرت های او را برعهده گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو