عضو مجمع مصلحت نظام: مقصر مهاجرات امروز نخبگان اغتشاشات سال گذشته و اغتشاشگران هستند!

منبع: ساعد نیوز

4

1402/6/10

12:10


ساعدنیوز: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: در پی حوادث سال گذشته بخش مهمی از ذخایر کشور به خارج منتقل شد و جمع زیادی از نخبگان مهاجرت کردند.

عضو مجمع مصلحت نظام: مقصر مهاجرات امروز نخبگان اغتشاشات سال گذشته و اغتشاشگران هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از اصلاحات نیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در واکنش به برخی اظهارنظرها و تحرکات بعضی از سیاسیون که این روزها و در آستانه سالگرد اعتراض های پاییز گذشته مواضعی تند و تحریک کننده مطرح می‌ کنند، گفت: اغتشاشات سال گذشته بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی ملت ایران تاثیرات منفی زیادی گذاشت البته دشمنان این اغتشاشات را ایجاد کردند تا این آثار ناگوار بر زندگی مردم تحمیل شود.

وی ادامه داد: آنها به‌ دنبال تجزیه ایران و براندازی حکومت اسلامی بودند که موفق نشدند اما به هر حال این آثار ناگوار اقتصادی و اجتماعی موجب رشد قیمت ارز، سکه، خودرو و بازار مسکن شد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ادامه افزود: در پی این حوادث بخش مهمی از ذخایر کشور به خارج منتقل شد و جمع زیادی از نخبگان مهاجرت کردند و همچنین کسب و کار مردم در حوزه فضای مجازی ماه‌ها با مشکلات جدی مواجه بود.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم بیان کرد: بنابراین شایسته است صاحبان قلم و تریبون‌داران و کسانی که ادعای دلسوزی برای ملت دارند با اظهارات خود جامعه را به فضای تنش و ناامیدی سوق ندهند. اقدامات و اظهاراتی که صرفاً آب بر آسیاب دشمن ریختن به حساب می‌آید.

ثبت نام 48 هزار نفر در انتخابات را که امری بی‌سابقه است

وی همچنین با اشاره به انتخابات پایان سال و چهار شاخصه‌ای که مقام معظم رهبری درخصوص امنیت، سلامت، رقابتی بودن و مشارکتی بودن آن تاکید کرده‌اند، عنوان کرد: همه باید حول این چهار محور متحد شوند و وحدت ملی را دنبال کنند و ثبت نام 48 هزار نفر در انتخابات را که امری بی‌سابقه است بستری برای انتخابات پرشور قلمداد کنند و همه صاحب نظران، فعالان سیاسی با هر سلیقه و دیدگاهی از این فرصت استفاده کنند تا با انسجام ملی و بدنبال آن اقتدار ملی، مشکلات مردم کاهش یابد و گامی به پیش بگذاریم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز همچنین با بیان اینکه تعابیر برخی افراد هم تفرقه‌افکن و تنش‌زا است و اساسا شایسته ملت ایران نیست، افزود: این افراد خود از تاثیرگذاران تاریخ انقلاب و نظام بوده‌اند و در بالاترین جایگاه‌ها در 40 سال گذشته حضور داشتند. اینها تماشاچی نبوده‌اند که امروز مدعی شده‌اند و با نظام و انقلاب طلبکارانه سخن می‌گویند. اینها باید پاسخگو باشند نه اینکه مطالبه‌گر باشند! باید بگویند چه نقش و کوتاهی‌هایی داشته‌اند که در دوران مدیریت خودشان، به تنش‌آفرینی و بحران‌آفرینی و تشدید منازعات سیاسی دامن می‌زدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو