ژتون فروشی رضا پهلوی برای همسرش یاسمین / به نام مهسا امینی، به کام یاسمین پهلوی!

منبع: ساعد نیوز

2

1402/6/11

09:40


ساعدنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان در مطلبی به برنامه همسر رضا پهلوی در سالگرد فوت مهسا امینی اشاره کرده و نوشته است؛حضور در جلسه سخنرانی او بهایی دارد که اگر مایل به حضور باشید باید آن را پرداخت کنید.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز، در این مطلب آمده است؛

با نزدیک شدن به سالگرد فوت مهسا امینی و در کنار آغاز دوباره فعالیت‌های رسانه‌های ضدایرانی و تلاش برای ناآرام کردن دوباره خیابان‌های ایران، براندازان که بعد از شکست منشور همبستگی، شکست پروژه منزوی کردن ایران در عرصه بین‌المللی و آرام شدن فضای ایران سکوت را بر هر امری ترجیح داده بودند، فراخوان‌هایی برای سخنرانی و تجمع در خارج از کشور منتشر کردند.

در این میان اما یاسمین پهلوی که در آخرین فعالیت مبارزاتی خود تصویری از رضا شکاری هافبک سپاهان را اشتباها به‌جای یکی از افراد حاضر در ناآرامی‌ها منتشر کرده و نوشته بود ما تنهایت نگذاشتیم و به همین دلیل نیز با واکنش‌های زیادی همراه شد، درحال برنامه‌ریزی برای تور سخنرانی پولی است و در همین راستا یکی از فراخوان‌های برگزاری سخنرانی او در سالگرد فوت مهسا امینی نیز حاشیه‌های زیادی به‌همراه داشت.

حضور در جلسه سخنرانی یاسمین پهلوی بهایی دارد که اگر مایل به حضور باشید باید آن را پرداخت کنید. براین اساس بلیت عادی 150 دلار و وی‌آی‌پی 250 دلار است و اگر بخواهید کنار او بنشینید باید 456 دلار پرداخت کنید و صرف ناهار با یاسمین پهلوی نیز 250 دلار هزینه برمی‌دارد، البته علاوه‌براین باید هدیه‌ای هم برای همسر رضا پهلوی به‌همراه داشته باشید.

ژتون فروشی رضا پهلوی برای همسرش یاسمین / به نام مهسا امینی، به کام یاسمین پهلوی!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو