بهترین بازی های مارول از نگاه سایت فیگار

بهترین بازی های مارول از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

2

1402/6/12

10:02


مارول تعدادی ابرقهرمان و شرور نمادین را به صحنه بازی آورده است، همراه با داستان‌های درخشانی که بهترین بازی های مارول را تشکیل می‌دهند.

بهترین بازی های مارول از نگاه سایت فیگار

مارول تعدادی ابرقهرمان و شرور نمادین را به صحنه بازی آورده است، همراه با داستان‌های درخشانی که بهترین بازی های مارول را تشکیل می‌دهند.

مارول در گذشته تعداد محدودی بازی ویدئویی بسیار تحسین شده داشت، اما وضعیت تغییر کرده است. مارول می‌تواند با افتخار ادعای مجموعه‌ای از بهترین بازی های ابرقهرمانی تاریخ را داشته باشد که محبوبیت قابل توجهی در بین طرفداران به دست آورده‌اند. از دهه 1980، مارول به استودیوهای مختلف اجازه می‌دهد تا بازی‌های ویدیویی با نام او بسازند. مارول به دلیل ساخت بهترین فیلم های ابرقهرمانی شهرت بسیار زیادی دارد، اما در زمینه بازی هم عملکرد بسیار خوبی داشته است.

این بازی‌ها نه تنها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در نقش برخی از قهرمانان مارول مورد علاقه خود بازی کنند، بلکه به طرفداران اجازه می‌دهند در دنیای خیالی که بهترین کمیک های مارول ایجاد کرده‌اند، به ماجراجویی بپردازند. برخی از بهترین فیلم های مارول برگرفته از رسانه بازی‌های ویدیویی هستند و برخی از بازی‌ها حتی اقتباسی اصلی از شخصیتی دارند که طرفداران آن را تحسین می‌کنند. در این مقاله از فیگار بهترین بازی های مارول را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های کمپانی Marvel

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های ویدیویی مارول

دنیای سینمایی مارول به قدری گسترده شده است که احتمال دارد بازی‌های ساخته شده توسط این کمپانی مورد توجه قرار نگیرند. اگر می‌خواهید آثار سینمایی مارول را دنبال کنید، می‌توانید از مقاله ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول کمک بگیرید. مارول یکی از قطب‌های اصلی ساخت آثار ابرقهرمانی می‌باشد و در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های مارول را به شما معرفی کنیم.

مرد عنکبوتی: ابعاد شکسته (Spider-Man: Shattered Dimensions)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

مرد عنکبوتی: ابعاد شکسته به عنوان یک داستان چندجهانی عمل می‌کند که بسیاری از نسخه‌های منحصر به فرد مرد عنکبوتی را از کمیک‌ها به تصویر می‌کشد. این یکی دیگر از بازی‌های ویدیویی مرد عنکبوتی است که با همتایان خود در جهان‌های موازی با احترامی که سزاوارش است، رفتار می‌کند. بازی مرد عنکبوتی: ابعاد شکسته وب شوترها را روی مچ بازیکن قرار می‌دهد که کنترل مرد عنکبوتی شگفت انگیز اصلی را به دست می‌گیرد.

با این حال، هنگامی که مبارزه با میستریو یک جهان را ویران می‌کند و تهدیدی برای مولتی‌ورس محسوب می‌شود، مادام وب از گونه‌های نمادین مرد عنکبوتی دعوت می‌کند تا به رفع جریان‌های زمانی در یکی از بهترین بازی‌های مارول کمک کنند. اگر به شخصیت‌های مختلف مرد عنکبوتی علاقه دارید، مقاله قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول را مطالعه کنید.

مارول: اتحاد نهایی (Marvel: Ultimate Alliance)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی Marvel

بازی مارول: اتحاد نهایی بسیاری از قهرمانان و شروران نمادین مارول را در دنیایی مستقیماً از یک کتاب کمیک، با دشمنان درگیر و تعامل شخصیت‌ها به نمایش می‌گذارد. بازی دست بازیکنانی که با کمیک‌ها ناآشنا بودند را نمی‌گرفت و شخصیت‌هایی را مدت‌ها قبل از اولین نمایش MCU نشان می‌داد.

نه تنها طرفداران می‌توانند از میان قهرمانان مارول، شخص مورد علاقه خود از جمله کاپیتان آمریکا، ثور و مرد عنکبوتی را انتخاب کنند، بلکه روایتی که Ultimate Alliance دنبال می‌کند به اندازه گیم پلی آن جذاب است. گیمرها می‌توانند با شرورهای مختلف مارول به مبارزه بپردازند و نقشه‌های آنها را خنثی نمایند. اگر به قهرمانان مارول علاقه‌مند هستید، مقاله بهترین شخصیت های مارول برای شما جذاب خواهند بود.

ددپول (Deadpool)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

ددپول، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول، بازی ویدیویی خودش را به خنده‌دارترین شکل دریافت کرد. ددپول یک بازی ویدیویی قدیمی است که در سال 2013 بر روی کنسول‌ها منتشر شد. اساساً، ددپول بازی ویدیویی خود را با ساختن داستان درست در حالی که بازیکنان در بازی به سبک کلاسیک شکستن دیوار چهارم علاقه داشتند، ایجاد کرد.

در این بازی، ددپول یک بازی ویدیویی اجرا می‌کند، رد می‌شود و استودیو سازنده بازی را فوق العاده می‌سازد. کل بازی قانع کننده است، از نظر روایتی و اکشن، همراه با چند فیلم زیبا که طرفداران مارول آن‌ها را می‌شناسند و از آن لذت می‌برند. اگر به این شخصیت علاقه‌مند هستید، مقاله بهترین کمیک های ددپول را مطالعه کنید.

ابرقهرمانان لگو مارول (Lego Marvel Super Heroes)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

بازی ابرقهرمانان لگو مارول به بازیکنان اجازه ورود به دنیایی را می‌داد که در آن قهرمانان مارول همه تحت یک پرچم لگو متحد شده بودند. در این بازی، بازیکنان می‌توانند کنترل یک فهرست به ظاهر نامتناهی از شخصیت‌های نمادین و مبهم مارول را در دست بگیرند که واقعاً به بازی احساس زنده بودن می‌دهد.

از همان ابتدای بازی Lego Marvel Super Heroes ، بازیکنان با برخی از معروف‌ترین شرورها مانند دکتر دوم و مگنیتو مبارزه خواهند کرد. در هسته خود، گالاکتوس بزرگ‌ترین تهدید در Lego Marvel Super Heroes است و بازیکنان می‌توانند تیم قهرمانان خود را برای متوقف کردن او جمع کنند. اگر به تیم‌های ابرقهرمانی علاقه‌مند هستید، مقاله گروه های ابرقهرمانی برتر در کمیک برای شما جذاب خواهد بود.

مرد عنکبوتی (Marvel’s Spider-Man)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

احتمالاً تحسین شده‌ترین بازی مارول، مرد عنکبوتی پلی استیشن 4 است. استودیو Insomnaic Games تفسیر خود را از این شخصیت ایجاد کرد که در آن مرد عنکبوتی تقریباً یک دهه است که قهرمان نیویورک بوده است. هیچ داستان اصلی و ریشه‌ای در اینجا یافت نمی‌شود، فقط مرد عنکبوتی در نبرد با شروران و کلاهبرداران است.

این شروعی تازه به داستان مرد عنکبوتی می‌دهد، بدون اینکه یک بار دیگر داستان اصلی قهرمان را مرور کنیم. در یک داستان فوق‌العاده جذاب در مورد خیانت و مسئولیت، بازیکنان عاشق تمام روایت‌های موجود در این بازی خواهند شد، به خصوص زمانی که مرد عنکبوتی در برابر شش خبیث متحد، قرار می‌گیرد. شما در این بازی قوی ترین شرورهای مرد عنکبوتی را مشاهده خواهید کرد.

مرد عنکبوتی: سایه‌های تار (Spider-Man: Web Of Shadows)

بهترین بازی های مارول

بازی های برتر مارول

با وجود عناوین بسیاری از مرد عنکبوتی، تشخیص اینکه کدام یک داستان بهتری دارند، می‌تواند دشوار باشد. بازی مرد عنکبوتی: سایه‌های تار به راحتی این مرتب‌سازی را دشوارتر می‌کند، زیرا طرفداران را به دنیایی پر از اکشن می‌اندازد که همراه با داستانش بسیار جذاب می‌شود. این بازی روایتی از مرد عنکبوتی را که تا به امروز یکی از بهترین‌ها باقی مانده است، پنهان می‌کند.

تهاجم سیمبیوت‌ها شهر نیویورک را تسخیر می‌کند و مرد عنکبوتی تنها قهرمانی است که می‌تواند این قدرت بزرگ را متوقف کند. با بدتر شدن تهاجم سیمبیوت، دوستان و دشمنان با هم ترکیب می‌شوند و بازیکنان باید تصمیمات سختی بگیرند که بر باقی‌مانده بازی و پایان آن تأثیر بگذارد. اگر به دشمنان مرد عنکبوتی علاقه‌مند هستید، مقاله بهترین دشمنان مرد عنکبوتی که حیوان هستند برای شما جذاب خواهد بود.

مرد عنکبوتی: مایلز مورالس (Marvel’s Spider-Man: Miles Morales)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

مرد عنکبوتی مارول به عنوان یک داستان اصلی برای مایلز مورالس به عنوان مرد عنکبوتی جدید عمل می‌کند. هنگامی که توسط یک عنکبوت رادیواکتیو گزیده می‌شود، مایلز قدرت‌هایی مشابه پیتر پیدا می‌کند و مرد عنکبوتی قدیمی‌تر این تازه کار را زیر بال خود می‌گیرد. این منجر به داستان بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales می‌شود که رشد مایلز مورالس را در حالی که تبدیل به مرد عنکبوتی خواهد شد، به تصویر می‌کشد و به سختی قدرت و مسئولیت بزرگ را یاد می‌گیرد.

اگرچه این بازی کوتاه است، اما داستان شیرینی که مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالس را در بر می‌گیرد ، دلگرم کننده و فراگیر می‌باشد. تصمیم خوبی بود که کمپانی اینسومنیاک از داستان منشأ پیتر صرف نظر کرد و در عوض به بازیکنان اجازه داد به روایت تکامل یافته پیتر پارکر دسترسی داشته باشند و آنها را با داستان اصلی مایلز مورالس آشنا کند. این بازی جزو برترین بازی های مارول قرار می‌گیرد.

انتقام جویان مارول (Marvel’s Avengers)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

انتقام جویان مارول این پتانسیل را داشت که واقعاً چیزی خاص باشد. یک تجربه منحصر به فرد چند نفره که در آن بازیکنان در سراسر جهان با هم متحد می‌شوند و کنترل قهرمانان مورد علاقه مارول خود را به دست می‌گیرند. با این حال، انتشار بازی را می‌توان در هر دو جهت دنبال کرد و زمان زیادی نگذشت که انتقام‌جویان مارول واقعاً در گمنامی فرو رفت.

گیم پلی بازی Marvel’s Avengers بهترین نبود و فهرست شخصیت‌ها در حال گسترش، ایمن و خسته کننده تلقی می‌شد. با این حال، طرفداران تا حدودی از داستان بازی لذت بردند که دارای تم‌های بالغ‌تری بود، قهرمانانی که توسط AIM طرد شده بودند و خانم مارول جوان و با روحیه‌ای فوق العاده در سرتاسر جهان به دنبال قهرمانان سقوط کرده بود تا یک بار دیگر جمع شوند. اگر به این تیم ابرقهرمانی علاقه‌مند هستید، مقاله برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول را مطالعه کنید.

نگهبانان کهکشان (Marvel’s Guardians Of The Galaxy)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

با افزایش محبوبیت تیم نگهبانان کهکشان به لطف دنیای سینمایی مارول، یک معدن طلا در انتظار این ماجراجویان کاوشگر کیهانی بود. نگهبانان کهکشان سزاوار حضور در مرکز توجه بودند و نگهبانان کهکشان مارول به لیست سرگرمی‌هایی که جیمز گان جرقه زده بود اضافه کرد. نه تنها بازی به طرز آرامی کمدی است، بلکه داستانی که نگهبانان کهکشان مارول دنبال می‌کند نیز کاملاً فریبنده می‌باشد.

در حالی که برای حفظ تیم نگهبانان کهکشان تلاش می‌کنند، در این داستان حماسی، طرفداران در نقش استارلرد ظاهر می‌شوند که به طرفداران اجازه می‌دهد تا به عنوان رهبر نگهبانان تصمیم بگیرند. اگر به این تیم ابرقهرمانی علاقه دارید، مقاله حقایق نگهبانان کهکشان که تنها طرفداران کمیک می دانند برای شما جذاب خواهد بود.

میدنایت سانز (Marvel’s Midnight Suns)

بهترین بازی های مارول

بهترین بازی های مارول

مانند بازی انتقام جویان، بازی Marvel’s Midnight Suns نیز به دلیل گیم پلی آن به شیوه‌های مختلفی مورد استقبال قرار گرفت، به خصوص در جنبه استراتژی نوبتی. اما، بسیاری از بازیکنان واقعاً Marvel’s Midnight Suns را با تمام وجودش دوست دارند. یکی از جنبه‌های اصلی که بازی را بسیار جذاب می‌کند، داستان سرایی فوق العاده آن است.

در بازی Marvel’s Midnight Suns، طرفداران می‌توانند شخصیت خود را بسازند، که معلوم می‌شود فرزند آنتاگونیست اصلی است. آنچه در ادامه می‌آید داستانی شگفت‌انگیزی خواهد بود که بسیاری از شخصیت‌های مارول را با شخصیت پردازی عمیق و توسعه شخصیت‌ها زنده می‌کند و برخی از شخصیت‌های کمیک واقعی را در یک بازی به تصویر می‌کشد. این بازی جزو بهترین بازی های کمپانی Marvel قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو