بهترین کمیک های گالاکتوس از نگاه سایت فیگار

بهترین کمیک های گالاکتوس از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/4/23

15:29


مارول دنیایی از ابرشرور ها را خلق کرده است که یکی از آن ها Galactus می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های گالاکتوس معرفی کنیم.

بهترین کمیک های گالاکتوس از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابرشرور ها را خلق کرده است که یکی از آن ها Galactus می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های گالاکتوس معرفی کنیم.

اگرچه گالاکتوس به اندازه دیگر شخصیت های شرور معروف مارول داستان زیادی ندارد، بهترین کمیک های گالاکتوس که در آن‌ها ظاهر شده فوق العاده هستند. یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های شرور در کمیک های مارول، ویرانگر کهکشانی، گالاکتوس است. به لطف طراحی فوق‌العاده، حضور ترسناک و قدرت سطح بالا، ظاهر گالاکتوس همیشه مهم به نظر می‌رسد و بلافاصله پتانسیل هر اتفاقی را ایجاد می‌کند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های گالاکتوس

  • برترین کمیک های گالاکتوس

در ادامه قرار است بهترین کمیک های گالاکتوس را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های گالاکتوس

بهترین کمیک های گالاکتوس

گالاکتوس به عنوان یکی از اولین ساخته‌های جک کربی برای مارول، بیش از پنجاه سال است که بهترین کمیک های گالاکتوس زیادی را دارد. اگرچه برخلاف بسیاری از شخصیت‌های اصلی دوران خلقتش، تعداد حضور گالاکتوس نسبتاً کم است. این برای حفظ رمز و راز بودن او یک موجود قدرتمند بوده که ظاهر همیشه خاص باشد. اگرچه گالاکتوس در سطح شهرت خود (عمداً) به اندازه دیگر شخصیت‌های شرور مارول داستان‌های مهمی ندارد، داستان‌هایی که او در آن‌ها ظاهر شده اغلب برجسته هستند.

بیشتر بخوانید:

Annihilation #1

بهترین کمیک های گالاکتوس

پرطرفدارترین کمیک های گالاکتوس

در سال 2006، مارول رویداد Annihilation را راه‌اندازی کرد که جزء پرطرفدارترین کمیک های گالاکتوس قرار گرفت و یک رویداد کمیک بود که حول محور ترکیب ابرقهرمانان کیهانی و شروران مارول مانند Silver Surfer ،Nova، Thanos، Drax The Destroyer و بسیاری دیگر متمرکز بود. به طور روایی، این رویداد حول محور شرور، آنییلیوس، در حین سفر در جهان، فتح و نابود کردن همه کسانی که سر راه او قرار گرفتند، بود. در اولین شماره از عنوان اصلی رویداد، Annihilation #1، Galactus و Silver Surfer توسط Annihilus و Thanos مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و اسیر می‌شوند. گالاکتوس پس از دستگیری توسط Annihilius، به یک ماشین غول پیکر متصل شد که انرژی سیاره‌خوار خود را برای داشتن قدرت بزرگ مهار می‌کرد. در نهایت، گالاکتوس خود را آزاد کرد و کل تأسیسات را ویران کرد.

Superman Fantastic Four

بهترین کمیک های گالاکتوس

جالب ترین کمیک های گالاکتوس

در دنیای جداگانه‌ای که شخصیت‌های مارول و دی‌ سی همه با هم زندگی می‌کنند، عامل اصلی نابودی دنیای مادری سوپرمن، کریپتون، خود بلعنده دنیاها، گالاکتوس بود که جزء جالب ترین کمیک های گالاکتوس قرار گفت. در Superman Fantastic Four، سوپرمن این حقیقت را از فرافکنی پدرش، Jor-El می‌آموزد. او سپس با Fantastic Four ملاقات می‌کند تا از آن‌ها مشاوره در سطح متخصصان درباره Galactus بگیرد. پس از ورود غیرمنتظره سایبورگ سوپرمن، سوپرمن متوجه می‌شود که گالاکتوس در حال برنامه‌ریزی مهندسی برای او است تا تبدیل به Herald of Galactus شود. او در نهایت بر او برتری یافته و مجبور به تبدیل شدن به Herald of Galactus می‌شود که شامل یافتن سیاره هایی برای مصرف کهکشان خواهد شد.

بهترین کمیک های کراس اور مارول و دی سی

Silver Surfer #1

بهترین کمیک های گالاکتوس

جذاب ترین کمیک های گالاکتوس

در Silver Surfer #1، زندگی نورین راد در Zenn-La تقریباً عالی است زیرا جامعه با کمک فناوری پیشرفته تمام مشکلات اصلی را حل می‌کند. ناگهان، هنگامی که نورین با معشوقش، شالا بال صحبت می‌کند، زنگ شهر به صدا در می‌آید و به شهر هشدار می‌دهد که یک فضاپیمای غول پیکر به سمت Zenn-La در حرکت است. همانطور که اکثر Zenn-La تصور می‌کنند پایان نزدیک است، نورین سفینه فضایی خود را به امید رهگیری کشتی قبل از رسیدن به فضا پرتاب می‌کند. در کشتی بیگانگان، نورین با گالاکتوس ملاقات خواهد کرد که از او التماس می‌کند که از دنیای خود در امان بماند. نورین به عنوان راه حلی برای مشکل آن‌ها تبدیل به موج سوار نقره‌ای می‌شود و وظیفه دارد در ستارگان پرسه بزند و سیاره‌هایی را برای مصرف کهکشان بیابد.

Thor Vol 1 #1

بهترین کمیک های گالاکتوس

بهترین کمیک های گالاکتوس

Thor Vol 1 #1 (و پس از اینکه گالاکتوس تشخیص داد که شایستگی این دانش را دارد) جزء جذاب ترین کمیک های گالاکتوس قرار گرفت که گالاکتوس داستان چگونگی به وجود آمدن ثور را تعریف می‌کند. گالاکتوس به ثور می‌گوید که او اهل یک سیاره اتوپیایی به نام تاا است که سیاره‌ای صلح آمیز بود که سال‌ها بدون درگیری مسلحانه گذشت. اگرچه Taa ممکن است دوستانه باشد، Galactus توضیح می‌دهد که به زودی توسط طاعون کیهانی که تعداد بی شماری از جهان‌های بیگانه را کشته است، نابود خواهد شد.

گالاکتوس که گالان نامیده می‌شد، به جای این که به شکلی ناپسند بمیرد، سوار کشتی شد که به نزدیکترین ستاره پرواز می‌کرد و به آن‌ها اجازه می‌داد که شرافتمندانه بمیرند. ناگهان کشتی با تشعشعات کیهانی بمباران شد و همه سرنشینان به جز گالان کشته شدند. پس از اینکه ناظر گالان را بیدار می‌کند، او تبدیل به گالاکتوس می شود که موجودی کیهانی با گرسنگی دائمی برای مصرف ماده خواهد بود.

بهترین کمیک های ثور

Darkseid vs Galactus: The Hunger

بهترین کمیک های گالاکتوس

برترین کمیک های گالاکتوس

ویرانگر کهکشانی مارول در یکی از حماسی ترین خط داستانی متقاطع تاریخ کمیک با ارباب آپوکولیپس دی سی، دارکسید روبرو شد که جزء برترین کمیک های گالاکتوس قرار گرفت. در Darkseid vs Galactus: The Hunger، موج‌سوار نقره‌ای با آپوکولیپس روبرو می‌شود و بلافاصله با هزاران پارادمون روبرو می‌شود. پس از اینکه موج سوار نقره‌ای به گالاکتوس سیگنال می‌دهد که به آپوکولیپس بیاید، دارکسید بلافاصله تمام نیروهای ارتش را به سمت او پرتاب می کند.

در نهایت دارکسید متوجه شد که پارادمون‌های او با گالاکتوس قابل مقایسه نیستند، پرتوهای امگا خود را شلیک کرد که فقط گالاکتوس را بیشتر آزار می‌دهد؛ زیرا آن‌ها به سختی آسیبی می‌رسانند. پس از اینکه امگا پرتوها نتوانستند هیچ نتیجه‌ای به همراه داشته باشند، Darkseid خاطرات موج سوار نقره‌ای را باز کرد، که به نوبه خود به Galactus حمله کرد.

شخصیت های جدید DC که Darkseid را شکست می دهند

Thor Vol 1 #160-162

بهترین کمیک های گالاکتوس

پرطرفدارترین کمیک های گالاکتوس

یکی از اولین خطوط داستانی عالی گالاکتوس که با Fantastic Four مرتبط نبود، در Thor Vol 1 #160-162 منتشر شد. همانطور که گالاکتوس به سفر خود در فضا ادامه می‌دهد، ناگهان افکار یک موجود قدرتمند را تشخیص می‌دهد و تصمیم می‌گیرد که بهتر است منبع آن را دنبال کند، به خصوص که گرسنگی او همچنان در حال افزایش است. گالاکتوس بعداً بر روی سیاره‌ی زنده اگو اتفاق می‌افتد، که فوراً به گالاکتوس درباره سطح قدرت بالای خود می‌بالد. گالاکتوس به امید اینکه بتواند این قدرت را برای خود مصرف کند، یک حمله همه جانبه را آغاز می‌کند. اگر ثور در نهایت به نبرد بین این دو نمی‌رسید، گالاکتوس احتمالا Ego را مصرف می‌کرد.

بهترین یونیفرم های ثور از کمیک های مارول

Silver Surfer Requiem

بهترین کمیک های گالاکتوس

جالب ترین کمیک های گالاکتوس

در یکی از پرطرفدارترین کمیک های گالاکتوس که تا کنون نوشته شده است، گالاکتوس در مراسم تشییع جنازه اولین هرالد خود، موج سوار نقره‌ای شرکت کرد. در Silver Surfer Requiemموج سوار نقره‌ای، پس از اینکه فهمید بدنش کم کم تمامیت خود را از دست می‌دهد، به بزرگترین دوستان انسانی خود و چهار شگفت انگیز اطلاع می‌دهد که در حال مرگ است. در داستانی صمیمانه و تامل برانگیز، سیلور سرفر روزهای پایانی خود را در کنار دوستان خود می‌گذراند و در مورد زندگی گذشته خود، عذابی که گالاکتوس به او تحمیل کرده و احساس آزادی باورنکردنی که پس از رهایی خود داشت، فکر می‌کند.

در مراسم تشییع جنازه موج سوار، در اقدامی باورنکردنی برای احترام، گالاکتوس بر روی کل سیاره Zenn-La نگهبانی می‌داد و اطمینان داد که موج سوار نقره‌ای افتخارآمیزترین مراسم تشییع جنازه ممکن را داشته باشد. اگرچه این لحظه برای گالاکتوس تا حدودی خارج از شخصیت است؛ اما زیبایی و معنا را نمی‌توان نادیده گرفت.

Silver Surfer: Parable

بهترین کمیک های گالاکتوس

جذاب ترین کمیک های گالاکتوس

در یکی از جالب ترین کمیک های گالاکتوس به نام Silver Surfer: Parable، گالاکتوس سعی کرد خدای بشریت شود. هنگامی که گالاکتوس به زمین می‌رسد، بلافاصله خود را مسئول با خبر کرد، همه قوانین ساخته شده را لغو می‌کند و جامعه را وارد هرج و مرج توده ای خواهد کرد. سیلور سورفر با دیدن هرج و مرج بشریت در اطراف خود، به سمت گالاکتوس پرواز می‌کند و به او دستور می دهد که به آنچه که یک بار گفته بود در مورد آسیب رساندن به نژاد بشر احترام بگذارد. انسان‌های تلخ با تصور اینکه او در تلاش است تا اراده آزاد تازه یافته جامعه را از بین ببرد، به سیلور سورفر روی آوردند و او را بدعت گذار برای حمله به خدای جدیدشان، گالاکتوس، نامیدند.

Fantastic Four #243

بهترین کمیک های گالاکتوس

بهترین کمیک های گالاکتوس

در یکی از اولین حضورهای Terrax، Herald of Galactus، گالاکتوس مجبور شد با هرالد خود و 9 قهرمان دیگر مانند Fantastic Four و پنج عضو Avengers به ​​پا بپیوندد. در Fantastic Four #243 – در یکی از ضعیف‌ترین و گرسنه‌ترین لحظاتش،  Galactus وسیله‌ای می‌سازد که به او اجازه می‌دهد زمین را مصرف کند. گالاکتوس با نادیده گرفتن درخواست‌های رید ریچاردز، ناگهان مورد حمله ثور، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و the Wasp قرار می‌گیرد. در میان نبرد، دکتر استرنج به کمک آن‌ها می‌آید و طلسمی انجام می‌دهد که گالاکتوس را مجبور می‌کند تا روح همه کشته‌هایش را ببیند. در ترس شدید، گالاکتوس پس از ضربه مشت رید ریچاردز شکست می‌خورد.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

Thanos Vol 1 #3

بهترین کمیک های گالاکتوس

برترین کمیک های گالاکتوس

در سال 2003، تایتان دیوانه مارول، تانوس، یک سریال انفرادی تحت عنوان خود دریافت کرد. در اولین آرک عنوان حماسی، تانوس درگیری جدی با گالاکتوس داشت که این دو را به عنوان رقبای کیهانی تثبیت کرد. و جزء جذاب ترین کمیک های گالاکتوس قرار گرفت. در Thanos Vol 1 #3، پس از بازگویی منشأ گالاکتوس از طریق فلاش بک، تانوس از طریق تله پاتی با گالاکتوس تماس می‌گیرد و او را در یک صفحه ذهنی ملاقات می‌کند.

پس از یک تبادل کوتاه در مورد مذاکره برای کسب دانش، گالاکتوس به تانوس می‌گوید که او را خواهد کشت. در این لحظه، تانوس فاش می‌کند که کل مکالمه آن‌ها فقط یک انحراف بوده است؛ زیرا تانوس مأمورانی در کشتی گالاکتوس دارد که به سیستم‌های کامپیوتری آن نفوذ می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های گالاکتوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه ک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو