ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند از نگاه سایت فیگار

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/4/2

15:32


طرفداران د ی سی به دنبال این هستند که چه کسانی می توانند سوپرمن را شکست دهند. در ادامه می خواهیم ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند را…

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند از نگاه سایت فیگار

طرفداران د ی سی به دنبال این هستند که چه کسانی می توانند سوپرمن را شکست دهند. در ادامه می خواهیم ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند را معرفی کنیم.

سوپرمن یکی از قوی‌ترین قهرمانان دی سی موجود است، اما تعداد کمی از هستند که با توجه به موقعیت مناسب می‌توانند در مبارزه قوی‌تر باشند. سوپرمن یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای دی سی است. برخی از شخصیت‌ها مانند هالک ادعای مشروعی برای قوی‌تر بودن دارند که منجر به بحث‌های متعددی در میان طرفداران شده است. اگرچه بحث‌ها بر سر قدرت بین قهرمانان می‌تواند سرگرم کننده باشد؛ اما وقتی با دید خاص به دنیای DC نگاه می‌کنیم، به همین راحتی نیست.

سوپرمن فوق‌العاده قوی و بسیار قدرتمند است، اما از برخی ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند . بسیاری از قهرمانان ثابت کرده‌اند که از یک جهت قوی‌تر هستند، اگرچه ممکن است برخی از طرفداران را شگفت زده کند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

  • قهرمانان هایی که از سوپر من قدرتمند تر هستند

در ادامه قرار است ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

قدرت کریپتونی سوپرمن برای بقای چندجهانی در رویدادهایی مانند بحران تاریکی در زمین‌های بی نهایت ثابت شده است. با این حال، سوپرمن همیشه قوی‌ترین شخصیت در دنیای دی سی نیست و ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند ، وجود دارد. چند قهرمان دیگر مانند بیلی باتسون (معروف به Shazam) وجود دارند که نقاط قوت منحصر به فردی را به نمایش گذاشته‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بر سوپرمن غلبه کنند. این قهرمانان قدرتمند ممکن است همیشه زیاد به نظر نرسند؛ اما این قدرت را دارند که در صورت نیاز با مرد پولادین مقابله کنند.

بیشتر بخوانید:

Green Lantern

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

قهرمانانی که از سوپرمن قوی تر شدند

گرین لنترن هال جردن بهترین و درخشان‌ترین سپاه گرین لنترن است که جزء قهرمانان هایی که از سوپر من قدرتمند تر هستند . او اولین سپاه از زمین بود و حلقه را به حدی رساند که پیش از او تصور نمی‌شد. در کمیک‌های اخیر، او حتی توانست حلقه جدید Green Lantern خود را با اراده خالص خود بسازد. ساختارهای نور سخت گرین لنترن می‌توانند برخی از قوی‌ترین موجودات جهان را در خود جای دهند. همه اینها لزوما برای شکست دادن سوپرمن کافی نیست. با این حال، نسخه‌ای از هال جردن وجود دارد که در گذشته به راحتی بر سوپرمن غلبه کرد. به عنوان Parallax، هال جردن پس از جذب انرژی از باتری مرکزی قدرت Oan، قدرت‌های خداگونه به دست آورد. او قدرت‌های آفرینش و نابودی داشت که حتی قدرت سوپرمن را نیز کم رنگ کرد.

بهترین کمیک های گرین لنترن شخصیت مشهور دی سی

Dr. Manhattan

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

شخصیت هایی که قوی تر از سوپر من هستند

موجود فوق‌العاده قدرتمندی که به نام دکتر منهتن شناخته شده که جزء قهرمانانی که از سوپرمن قوی تر شدند ، برای اولین بار با نام دکتر جان اوسترمن در دنیای Watchmen ظاهر شد. او در یک آزمایش میدانی ذاتی گرفتار شد که او را تا اتم‌هایش پایین آورد. او توانایی جمع کردن اتم به اتم خود را توسعه داد که همچنین توانایی‌های قدرتمند دیگری را باز کرد که او را به یک تهدید کیهانی برای جهان چندگانه تبدیل کرد. دکتر منهتن توانایی‌های تغییر واقعیت را دارد که به او اجازه می‌دهد تا جریان زمانی دنیای DC را دستکاری کند. آزمایش او با جهان دی سی منجر به جهان new 52 شد، اگرچه او در نهایت در طول سریال ساعت قیامت با سوپرمن روبرو شد. منهتن می‌توانست بدنش را بازسازی کند تا بر سوپرمن غلبه کند، اگرچه او ترجیح داد به قهرمانی سوپرمن ایمان داشته باشد و به مبارزه پایان داد.

Doctor Fate

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمان هایی که قوی تر از سوپرمن خواهند بود

سوپرمن هیچ شانسی در مقابل دکتر فیت نخواهد داشت. او یکی از قدرتمندترین شخصیت های جادو محور دی سی است که به لطف توانایی‌های عرفانی موجود کیهانی نابو نامیده می‌شود. او با توانایی‌های جادویی خود به میزبانان انسانی مانند کنت نلسون قدرت می‌دهد، آن‌ها را در اختیار دارد و گاهی اوقات بدن آن‌ها را تحت کنترل می‌گیرد. دکتر سرنوشت اساساً جاودانه است تا زمانی که یک میزبان انسان برای کنترل وجود داشته باشد. سوپرمن چند نقطه ضعف قابل توجه دارد. یکی از آنها کریپتونیت است که می‌تواند او را بکشد. با این حال، ضعف اصلی دیگر جادو است که سوپرمن نیز در برابر آن هیچ دفاعی ندارد. دکتر فیت می‌تواند هر کاری را که می‌خواهد با جادو انجام دهد و اگر آنها مجبور به جنگ شوند، او را بسیار قوی‌تر از سوپرمن می‌کند.

The Flash

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمانی که قدرتمند تر از سوپرمن می‌ باشند

هیچ راهی وجود ندارد که کسی فکر کند فلش جزء شخصیت هایی که قوی تر از سوپر من هستند . بزرگترین بحث بین طرفداران سوپرمن و فلش معمولاً این است که چه کسی سریعتر است. تعداد کمی از طرفداران در مورد اینکه چه کسی قوی‌تر است صحبت می‌کنند؛ زیرا فلش قدرت بدنی لازم برای رقابت را ندارد. فلش ممکن است به طور معمول قدرت مبارزه با سوپرمن را نداشته باشد؛ اما او هنوز هم سریع‌ترین مرد زنده و یکی از مهم‌ترین سرعتی‌های دی سی است. او می‌تواند به Speed ​​Force ضربه بزند تا خودش را سریع‌تر از هر کسی در DCU نشان دهد. این به او اجازه می‌دهد تا با سرعت نور بدود و به فردی با قدرت یک white dwarf star برخورد کند، همانطور که خود فلش توضیح داده است.

بیشتر بخوانید:

برترین قدرت های فلش شخصیت محبوب دی سی

بهترین کمیک های فلش

Shazam

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

شزم یک سال پس از سوپرمن در سال 1939 ساخته شد که ابرقهرمان هایی که قوی تر از سوپرمن خواهند بود ، اگرچه او در ابتدا به عنوان کاپیتان مارول شناخته می‌شد. Shazam یک تفاوت مهم داشت که او را از مرد فولادی جدا کرد. یک جادوگر با استفاده از یک کلمه جادویی که روشنایی متحول کننده را فعال می‌کرد، قدرت خدایان را به بیلی باتسون داد. Shazam در کلاس قدرتی مشابه سوپرمن قرار دارد؛ اما او همچنین می‌تواند به دستور خود از رعد و برق استفاده کند. قدرت‌های جادویی Shazam به او برتری آشکاری نسبت به سوپرمن، هر زمان که در نبرد با هم برخورد می‌کنند، می‌دهد. این دو قهرمان چندین بار با هم مبارزه کرده‌اند و Shazam تقریباً همیشه پیروز می‌شود مگر اینکه نیروهای خارجی در بازی حضور داشته باشند.

معرفی بهترین کمیک های شزم

 

Wonder Woman

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

قهرمانان هایی که از سوپر من قدرتمند تر هستند

Wonder Woman بارها و بارها ثابت کرده است که تقریباً با هر ابرقهرمان یا شرور همخوانی دارد. این شامل سوپرمن می‌شود که او در طول سال‌ها چندین بار با او روبرو شده است. درست مانند کریپتونین، دایانا از قدرت مافوق بشری برخوردار است. او به شکست ناپذیری نزدیک است، استقامت فوق بشری دارد و به کندی پیر می‌شود که قدرتش به او عمر طولانی می‌دهد. دایانا به عنوان یک جنگنده بزرگ شد و به توسط بزرگترین جنگجویان آمازون آموزش دیده است. او همچنین دارای توانایی‌های جادویی و همچنین یک شمشیر عرفانی است که می‌تواند حتی پوست سوپرمن را برش دهد. Wonder Woman دوست خوبی خواهد بود؛ زیرا او می‌داند که چگونه بجنگد اما او یک دشمن خطرناک برای داشتن است زیرا قدرت او در حد سوپرمن است.

بهترین کمیک های واندر وومن

The Spectre

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

قهرمانانی که از سوپرمن قوی تر شدند

The Spectre چیزهای زیادی برای جنگیدن دارد. قدرت او تقریباً نامحدود است و تقریباً می‌تواند هر کاری را انجام دهد به همین دلیل ابرقهرمانی که قدرتمند تر از سوپرمن می‌ باشند . او می‌تواند زمان و مکان را دستکاری کند و تمام مواد را کنترل کند. به همین ترتیب، او تقریباً آسیب ناپذیر بوده و قدرت او نامحدود است. با وجود اینکه سوپرمن یکی از قدرتمندترین قهرمانان باقی مانده است، قدرت سوپرمن در طول سال‌ها افزایش یافته و کاهش یافته است. Spectre از نظر قدرت نامحدود است و او را در بهترین حالت از سوپرمن قوی‌تر می‌کند. نقش اسپکتر به عنوان روح الهی انتقام او را به یکی از قدرتمندترین موجودات موجود تبدیل می‌کند.

Martian Manhunter

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

شخصیت هایی که قوی تر از سوپر من هستند

وقتی صحبت از قدرت و استقامت قهرمانان به میان می‌آید، سوپرمن و Martian Manhunter با هم برابرند و جزء قهرمانان هایی که از سوپر من قدرتمند تر هستند . با این حال، در حالی که قدرت سوپرمن یکی از ویژگی‌های حیاتی مافوق بشری اوست، Martian Manhunter حتی توانایی‌های باورنکردنی در اختیار دارد. J’onn یک تغییر شکل است که می‌تواند فرم خود را تغییر دهد و بدن خود را بازسازی کند. او همچنین یکی از قدرتمندترین تله پات‌ها روی زمین است که به انباری از توانایی‌هایی بوده که به مبارزه او کمک می‌کنند. با وجود این دو مرد، حتی وقتی نوبت به قدرت پایه آن‌ها می‌رسد، J’onn با قدرت‌های ترکیبی خود رهبری را به دست می‌گیرد. برای تاکید بر این موضوع، خود سوپرمن گفت که جان قدرتمندترین موجود روی زمین است.

Swamp Thing

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمان هایی که قوی تر از سوپرمن خواهند بود

سوپرمن احتمالاً خوش شانس است که Swamp Thing اغلب نمی‌خواهد بجنگد. اگر سوپرمن به زمین آسیبی نرساند، هیچ ترسی از محافظ سبز ندارد. با این حال، اگر این دو تا به حال با هم مبارزه کردند، Swamp Thing بیش از اندازه کافی قدرت برای شکست دادن مرد فولادی دارد. Swamp Thing تعدادی زیادی توانایی دارد که او بر عناصر تسلط دارد و به او توانایی دستکاری آن‌ها را می‌دهد. او می‌تواند خود را با زمین یکی کند و به اندازه نیاز بزرگ و قوی شود که قدرت او را بیشتر می‌کند. اگر نیاز به مبارزه پیش می‌آمد، Swamp Thing می‌توانست قدرتش را افزایش دهد تا خود را حتی از سوپرمن قوی‌تر کند.

معرفی بهترین کمیک های ورتیگو که بسیار جذاب و عجیب هستند

Captain Atom

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

کاپیتان اتم و سوپرمن قبلا با هم مبارزه کرده بودند. در آن نبرد، سوپرمن مجبور شد یکی دو ترفند را انجام دهد تا در صدر قرار گیرد؛ زیرا در پایان روز، کاپیتان اتم جزء قهرمانانی که از سوپرمن قوی تر شدند قرار خواهد گرفت. کاپیتان اتم علاوه بر قدرت و آسیب‌ناپذیری خود، می‌تواند پرتوها و انرژی‌های مختلف را جذب و دفع کند. کاپیتان اتم در نبردهای گذشته ثابت کرده است که از سوپرمن قوی‌تر است و مهارت‌های مبارزه بهتری دارد. او همچنین می‌تواند تابش خورشید قرمز را به سلاح تبدیل کند، که سوپرمن را مانند کریپتونیت و جادو ضعیف کند. طبیعت گاه کنترل نشده او باعث شده به عنوان یکی از خطرناک‌ترین قهرمانان دی سی شهرت پیدا کند.

Supergirl

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمانی که قدرتمند تر از سوپرمن می‌ باشند

یکی از شخصیت هایی که قوی تر از سوپر من هستند ، در واقع پسر عموی او، سوپرگرل است. این واقعیت هم در کمیک‌ها و هم در تلویزیون کاملاً عادی است. به این دلیل که یک واقعیت عجیب در مورد سوپرگرل است؛ زیرا کارا زور ال در واقع از سوپرمن مسن‌تر است، حتی اگر مدت طولانی‌تری روی زمین بوده است. او قبل از تولد کال ال روی کریپتون تمرین کرد و تجربه بیشتری داشت. او همچنین انرژی خورشیدی بیشتری را در سفر خود به زمین جذب کرد که باعث افزایش سطح قدرت او شد. او تنها هر چه مدت بیشتری روی زمین بماند قوی‌تر می‌شود. حتی بتمن به سوپرمن گفت که دختر عمویش قوی‌تر و درای مهارت بیشتری است.

بهترین کمیک های سوپر گرل

Etrigan the Demon

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

Etrigan the Demon یک شاهزاده در جهنم بوده که به شکل فانی به جیسون خون جاودانه وابسته است. اتریگان قوی، سریع است، آتش جهنم می‌زند و می‌تواند جادوهای خود را تداعی کند. Demon یک موجود جاودانه قدرتمند و یک موجود عرفانی بوده که همیشه ثابت کرده است که برای سوپرمن مشکل ساز می‌باشد. سوء نیت Demon اغلب بر تمایلات جیسون بلاد به سمت قهرمانی غلبه می‌کند. سوپرمن اغلب راهی برای خروج از یک مبارزه مستقیم پیدا می‌کند یا از کسی که تمایل بیشتری به جادو دارد کمک می‌گیرد. با این حال، منطقی است که Big Blue از رویارویی یک به یک با Etrigan the Demon پشیمان شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو