پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند از نگاه سایت فیگار

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/5/26

14:00


برخی فیلم های که در کمپانی دی سی ساخته شدند بازخورد زیادی را از سوی طرفداران داشته اند. حال می خواهیم پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند بررسی…

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند از نگاه سایت فیگار

برخی فیلم های که در کمپانی دی سی ساخته شدند بازخورد زیادی را از سوی طرفداران داشته اند. حال می خواهیم پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند بررسی کنیم.

آینده دی سی در حال حاضر بازخورد بسیاری را از سوی کابرران داشته است؛ زیرا تغییرات خلاقانه بزرگی در برادران وارنر قرار است رخ دهد، اما برخی از فیلم‌های لغو شده لیاقت بیشتری دارند که در اینجا پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند بررسی شده‌اند. DC Universeفیلم های بسیاری را بر روی صفحه نمایش برده است. در حالی که Arrowverse در تلویزیون به پایان خود رسیده است و DC Extended Universe در حال انتقال به DCU است، پروژه‌های زیادی از گذشته وجود دارد که طرفداران دوست دارند بازگردانده شوند. در این مرحله هر اتفاقی ممکن است بیفتد، بنابراین مفید است که دوباره آن فیلم‌های لغو شده را که علاقه و جذابیت بسیاری را داشتند، مرور کنیم.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

  • پر مخاطب ترین پروژه های DC که لغو شدند

در ادامه قرار است پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است یک پروژه متوقف شود، از تفاوت‌های خلاقانه تا عملکرد ضعیف نسخه‌های قبلی میتواند دلایلی برای منحل شدن یک فیلم در کمپانی بزرگ دی سی باشد.. با این حال، از آنجایی که دی سی کامیکس و برادران وارنر دائماً در حال تغییر فهرست سینمایی خود هستند، برخی از فیلم‌ها بدون توجه به پتانسیل خلاقانه‌شان مجبور به ساخت می‌شوند که جزء پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند ، قرار گرفته‌اند. آینده همیشه قابل پیش بینی نخواهد بود؛ اما هر یک از این فیلم‌ها می‌تواند بازگشت غیرمنتظره‌ای داشته باشد؛ زیرا نقشه‌های جدید پرمخاطره‌ای آغاز می‌شود.

Green Lantern 2

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

جذاب ترین پروژه های دی سی که منحل شدند

فیلم اصلی Green Lantern چیزهای زیادی را به جای گذاشت که جزء پر مخاطب ترین پروژه های DC که لغو شدند ، قرار گرفت. این فیلم کاملاً خلاقانه نبود، در حالی که بازیگران آن فوق‌العاده بودند، نتوانست مخاطبان جریان اصلی یا طرفداران کتاب‌های کمیک را راضی کند. استفاده از CGI، به ویژه تصویر ضعیف از شخصیت شرور، آن را از راه اندازی یک فرنچایز  قوی باز داشت. اما محبوبیت رایان رینولدز در سال‌های پس از آن افزایش یافته است که بازیگری او با بلیک لایولی غیرقابل انکار و واقعی است. با توجه به اینکه DC Multiverse همیشه داستان بازی داشته، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به این سری فرصتی دوباره بدهید. دنباله‌هایی بر اساس Green Lantern ساخته می‌شدند که می‌توانستند احیا شوند، به شرطی که کارگردانی با کیفیت پشت این فیلم نشسته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های گرین لنترن

10 شرور فانوس سبز که جزوی از وحشت کیهانی هستند

Justice League Mortal

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پر طرفدارترین پروژه های دی سی که منحل شدند

Tower of Babel and Superman: Sacrifice که ظاهراً داستانی الهام‌بخشی را اراءه داده است، Justice League Mortal فیلمی است که قرار بود توسط جورج میلر کارگردانی شود که جزء جذاب ترین پروژه های دی سی که منحل شدند ، قرار گرفت. در حالی که وضعیت آن برای سال‌ها مشخص نبود، DC هرگز نتوانست راهی برای جمع کردن این داستان برای تولید پیدا کند. گزارش‌های زیادی در مورد انتظارات طرفداران منتشر شده است، از جمله برداشت آرمی همر از بتمن که هنوز هم طرفداران را چشم انتظار گذاشت. صرف نظر از اینکه چگونه شکل می‌گرفت، دیدگاه خلاقانه اصلی قطعاً طرفدارانی را که دوست داشتند کارگردان افسانه‌ای Mad Max در sandbox DC ببینند، مجذوب خود کرد. هنوز برای بازگشت به آن مفهوم که آیا این فیلم ساخته می‌شود؟ دیر نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین ابرقهرمانانی که از سوپرمن قوی تر هستند

بهترین کمیک های سوپرمن ؛ قوی ترین ابرقهرمان جهان

ابرقهرمان هایی که قبل از سوپر من خلق شده اند

Batgirl

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

نه تنها فیلم Batgirl به مرحله تولید رسید، بلکه در واقع آمده اکران شده بود. برادران وارنر نسخه‌ای از فیلم را برای اکران داشت؛ اما در آخرین لحظه تصمیم گرفت همه چیزهایی را که بسیاری از افراد خلاق روی آن سخت کار کرده بودند کنار بگذارد. این یک تراژدی مطلق و توهین آمیز برای بازیگران و گروه بود. طرفداران هنوز امیدوارند که Batgirl در پروژه‌های بعدی دی سی حضور پیدا کند؛ زیرا این یک تصویر امیدوارکننده بود که در نهایت می‌توانست شخصیت اصلی را در کانون توجه قرار دهد. مشخص نیست که آیا جیمز گان قصد دارد این موضوع را به نمایش بگذارد یا خیر؛، اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که نادیده گرفتن وجود آن برای استودیو از نظر مالی مقرون به صرفه‌تر باشد. با این حال، Batgirl واقعاً می تواند به آینده DCU کمک کند.

Superman Lives

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پر مخاطب ترین پروژه های DC که لغو شدند

ایده Superman Lives در بین طرفداران دی سی به یک افسانه تبدیل شده است. این فیلم قرار بود به کارگردانی تیم برتون ساخته شود و نیکلاس کیج به عنوان قهرمان اصلی آن بازی کند. میراث این فیلم به برخی از تصاویر کلاسیک کیج که در نقش مرد فولادی لباس پوشیده است، پیوند خورده و یک لباس جایگزین جذاب به تن کرده است. حتی مستندی هم درباره ناکامی‌های فیلم و موانع پیش روی آن ساخته شده است. اما با بازی کوتاه کیج در فلش در نقش سوپرمن، شاید زمان آن رسیده که به ایده برگردیم. واضح است که برتون چشم‌اندازی برای فیلم داشت و پس از کار فوق‌العاده‌اش با بتمن، زمان آن فرا رسیده است که با رویکرد گوتیک منحصربه‌فرد خود به دنیای DC بازگردد.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره سوپرمن

عجیب ترین قدرت های سوپرمن

Snyder Cut Sequel

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

جذاب ترین پروژه های دی سی که منحل شدند

Snyder Cut یک منطقه بحث برانگیز برای طرفداران DC است که جزء پر طرفدارترین پروژه های دی سی که منحل شدند ، قرار گرفته است. خطوط نبرد بر سر حمایت از زک اسنایدر در لیگ عدالت کشیده شده است. صرف نظر از این، زمانی برنامه‌هایی برای پیشبرد آن نسخه از دنیای DC وجود داشت و نبردهای بعدی بین JLA و Darkseid را دنبال می‌کرد. Snyder Cut خود کاملاً در صخره باقی مانده است و هنوز هم پشتیبانی زیادی برای دنباله آن وجود دارد. ممکن است روزی این اتفاق بیفتد؛ زیرا به نظر نمی‌رسد مخاطبان اجرای این پروژه را دوست نداشته باشند. روایت آخرالزمانی در مقایسه با آنچه که DCU احتمالاً با لیگ انجام خواهد داد به عنوان یک نفس تازه عمل می‌کند. این فرصتی برای DC است تا واقعاً ژانرها و شخصیت‌های خود را آزمایش کند.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Batman Beyond

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پر طرفدارترین پروژه های دی سی که منحل شدند

Batman Beyond یک مفهوم خارق العاده است که طرفداران واقعاً در کمیک‌ها و انیمیشن‌ها به سمت آن کشیده شده‌اند. اقتباس‌های لایو اکشن همیشه مورد توجه قرار می‌گیرند، اما در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد برنامه‌هایی برای استفاده از بتمن مایکل کیتون در این نقش وجود دارد؛ زیرا این پروژه را جزء پر مخاطب ترین پروژه های DC که لغو شدند قرار داد است. شاید Batgirl مستقیماً به یک فیلم Batman Beyond هدایت می‌شد و مشارکت کیتون در The Flash از این ایده پشتیبانی می‌کند که او آماده بود به عنوان Crusader Caped ادامه دهد. اما Batman Beyond بدون در نظر گرفتن بتمن در نقش اصلی و مربی خانواده خفاش‌ها، همچنان یک مورد قابل توجه است. تری مک گینیس شخصیت فوق العاده‌ای بوده که شایسته تمرکز بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

10 بازیگر بتمن که نقش یک شخصیت مارول بازی کردند

10 تا از کمیک های بزرگ بتمن که فراموش شده اند

نام های مستعار بتمن

Nightwing

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

نایت وینگ آنقدر شخصیت محبوبی است که داستان های آن بسیار تکان دهنده می‌باشد؛ اما به او فیلم کاملی اختصاص داده نشده است. اگرچه این شخصیت مدتی را در تلویزیون سپری کرده است، فیلم نایت وینگ که در حال ساخت بود هرگز به نتیجه نرسید. قرار بود در DCEU انجام شود، البته در حال برچیده شدن است و این احتمال را میتوان داد که روزی ساخت این پروژه شروع شود. شاید قبل از DCEU، این فیلم کاملاً انتظارات را برآورده نمی‌کرد؛ اما آنچه که با اسطوره‌های بتمن انجام می‌شد به این معنی بود که آینده امیدوار کننده‌ای برای فیلم وجود دارد. اکنون که DCU فاز بعدی برای DC است، نایت وینگ ممکن است به عنوان یک قهرمان انفرادی با استفاده از آنچه قبلاً به عنوان خط داستانی جدا توسعه داده شده بود، شناخته شود.

بهترین کمیک های نایت وینگ 

New Gods

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پر مخاطب ترین پروژه های DC که لغو شدند

دی سی و برادران وارنر آماده بودند تا با طراحی خلاقانه خود ریسک کنند و به دنبال شخصیت‌های کم استفاده برای تکمیل برنامه اکران خود بودند. New Gods در میان ویژگی‌های مورد بحث قرار داشت و Ava DuVernay با شعله‌های خلاقانه منحصربه‌فرد خود پروژه را رهبری کرد. Darkseid و Granny Goodness پس از Snyder Cut قرار بود دوباره روی پرده ظاهر شوند و شخصیت‌هایی مانند Mister Miracle و Big Barda اولین حضور خود را داشتند. با این حال، با تغییر DCEU یک بار دیگر، پروژه لغو شد. اما این مفهوم بلندپروازانه می‌توانست جهان سینمایی را گسترش دهد و در حوزه‌ای از افسانه‌های DC قرار بگیرد که مخاطبان جریان اصلی به تازگی با آن آشنا شده بودند. فلسفه و فاز «خدایان و هیولاها» به رهبری خالق جیمز گان می‌تواند به راحتی از بازگشت خدایان جدید استقبال کند.

بیشتر بخوانید:

شخصیت های جدید DC که Darkseid را شکست می دهند

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

Gotham City Sirens

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

جذاب ترین پروژه های دی سی که منحل شدند

در میان بسیاری از پروژه‌های DCEU که هنوز در حال بررسی بودند، Gotham City Sirens با یک جدول زمانی ناشناخته و جزئیات بسیار کمی ظاهر شد که جزء جذاب ترین پروژه های دی سی که منحل شدند ، قرار گرفت. برخی از تاریک‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی، از جمله The Suicide Squad و Birds of Prey، درگیر هارلی کوئین بودند و به نظر می‌رسد که Sirens به عنوان فیلمی برای نشان دادن جنایت‌های مارگو رابی در نقش هارلی کویین به پرده سینما عمل می‌کند. با پر کردن لیست تیم‌هایی مانند Catwoman و Poison Ivy، این یک فرصت عالی برای قدرتمند کردن فهرست ضدقهرمانان DC بود. با این حال، بقایای Sirens از بین رفته است؛ اما موفقیت انیمیشن هارلی کوین نشان می‌دهد که این پروژه مخاطبانی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لباس های هارلی کویین

بهترین نسخه هارلی کویین از کمیک های دی س

 

Justice League Dark

پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند

پر طرفدارترین پروژه های دی سی که منحل شدند

جهان‌های سینمایی دی‌سی اغلب بیشتر بر روی لیگ سنتی عدالت و مراقبان سطح خیابان تمرکز می‌کنند تا به جنبه‌های ماوراء طبیعی و تاریک‌تر فرانچایز بها دهد. گیلرمو دل تورو، خالق افسانه‌ای، مشغول ساخت یک فیلم تاریک لیگ عدالت شد که روشنایی روز را ندیده است؛ اما جزء پر طرفدارترین پروژه های دی سی که منحل شدند ، قرار گرفته است. تعداد کمی از شخصیت‌ها روی زمین وجود دارند که برای این تیم مبتنی بر جادو مناسب تر باشند و با توجه به اینکه جیمز گان به وضوح از کشف مفاهیم غریبه نمی‌ترسد، شاید عوامل دارک بتواند برای DCU بازگردد. جی جی آبرامز همچنین در حال بررسی یک برنامه تلویزیونی در این تیم بود؛ اما این برنامه نیز لغو شد، بنابراین واضح است که برخی از مشکلات در مورد ملک باقی مانده است.

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پرطرفدارترین پروژه های دی سی که لغو شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

در کدام یک از فیلم های کنسل شده دی سی سوپر من وجود دارد؟

Snyder Cut Sequel, Superman Livesm, Justice League Mortal, عواملی هستند که جزء پروژه های کنسل شده دی سی قرار گرفته‌اند.

گوناگون مقاله های دی سی Green Lantern 2 Justice League Mortal Batgirl Superman Lives Snyder Cut Sequel Batman Beyond Nightwing New Gods Gotham City Sirens justice league dark 10 بازیگر بتمن که نقش یک شخصیت مارول بازی کردند 10 تا از کمیک های بزرگ بتمن که فراموش شده اند بهترین ابرقهرمانانی که از سوپرمن قوی تر هستند 10 شرور دی سی که در رویدادهای مهم معرفی شده اند بهترین کمیک های گرین لنترن 10 شرور فانوس سبز که جزوی از وحشت کیهانی هستند بهترین کمیک های سوپرمن قوی ترین ابرقهرمان جهان ابرقهرمان هایی که قبل از سوپر من خلق شده اند همه چیز درباره سوپرمن عجیب ترین قدرت های سوپرمن بهترین کمیک های لیگ عدالت نام های مستعار بتمن بهترین کمیک های نایت وینگ شخصیت های جدید DC که Darkseid را شکست می دهند قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان بهترین لباس های هارلی کویین بهترین نسخه هارلی کویین از کمیک های دی س بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 5 بهترین سریال های 2023 که باید ببینید بهترین کمیک های دی سی 2022 قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو