اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی از‌ نگاه سایت فیگار

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی از‌ نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

5

1402/6/21

18:58


بسیاری از شخصیت های دی سی بسیار رازآلود هستند و اسرار خود را فاش نمی‌کنند. حال می‌خواهیم اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی را معرفی کنیم. با ما همراه…

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی از‌ نگاه سایت فیگار

بسیاری از شخصیت های دی سی بسیار رازآلود هستند و اسرار خود را فاش نمی‌کنند. حال می‌خواهیم اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین دی سی کامیکس طیف گسترده‌­ای از شخصیت­‌هایی را دارد که دارای رازهای سری می‌باشند و خوانندگان را با سوالات زیادی رو به ­رو می­‌کند. با در نظر گرفتن این واقعیت که نام این شرکت، Detective Comics است و این نام به قهرمانانی که در دوران طلایی معما را حل می­‌کردند، اختصاص داده شده‌ و کاملا منطقی است که قهرمانان تا این حد مرموز و رازالود هستند.

این نه تنها سوالی بی پاسخ در ذهن طرفداران درباره رازهای موجود در داستان ایجاد می‌کند، بلکه به نویسندگان اجازه می­‌دهد تا شخصیت­‌های منحصر به فردی را بدون اینکه بیش از اندازه تحت تأثیر افسانه‌ها و شخصیت‌های تاریخی قرار بگیرند، خلق کنند. در این مقاله قرار است اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی را به شما معرفی کنیم.

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

  • کاراکترهای اسرار آمیز دی سی

در ادامه قرار است اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی موج پیوسته‌ای از داستان‌های دنیای دی سی را نشان می‌­دهند، از شگفتی‌­های کیهان گرفته تا شخصیت‌­های فریبنده­ که نه خواننده و قهرمان نمی­‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند. برای دنیایی که شامل بتمن، پلیس­‌های فضایی بین کهکشانی و خدایان است، چنین رازهایی خوانندگان را در انتظار می‌گذارد. حتی امروزه بسیاری از ابرقهرمانان را به سختی می‌توان درک کرد و همین ویژگی خاص باعث می‌شود خوانندگان به دنبال ادامه داستان و کشف رازهای شخصیت‌ها بروند.

Mister Miracle

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

رازآلود ترین قهرمانان دی سی

Mister Miracle بپسر Highfather می‌باشد که توسط Darkseid و Granny Goodness بزرگ شده ­است. مسترمیراکل ظلم و ستم را از Apokolips خوبی و نیکی را ازNew Genesis و عشق و دوست­ داشتن را از Big Barda یاد گرفته است. Scott Free که توسط riginal Mister Miracle، Thaddeus Brown، آموزش دیده شد و به یکی از بهترین قهرمانان در فراری‌ کردن از دست دشمنان در دنیای کمیک‌های شرکت دی‌سی تبدیل شد.

مستر مراکل مانند هر جادوگر دیگری رازها و اسرار پنهان زیادی دارد. مستر میراکل مهارت­‌ها و حیله­‌های بسیار زیادی خواهد داشت که اغلب توسط دشمنان وی نادیده گرفته می­‌شود و همین امر باعث ­شده که میراکل از خطرناک­ترین صحنه­‌های دنیای دی سی فرار کند. یک حرکت عجیب و جذاب آن گیرافتادن در زیردریایی در حال غرق شدن در اقیانوس و آمدن به سطح زمین بدون آنکه هیچ صدمه یا آسیبی دیده ­باشد، بود.

Etrigan The Demon

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

شخصیت های رازآلود DC

Etrigan the Demon اثر جک کربی تلفیقی از یک شوالیه قدیمی به ­نام جیسون بلاد با شیطانی از جهنم است که در صورت نیاز می‌­تواند توسط Blood احضار شود. بلاد بیش از هزارسال عمر کرده ­است و این توهم را برای خود به وجود آورده که Etrigan تنها عضو خانواده وی می‌باشد.

Etrigan و Jason Blood هر دو از کاراکترهای اسرار آمیز دی سی هستند؛ اما طول عمر Blood بیشتر از آن می‌باشد. همچنین در ماجراجویی­‌ها Etrigan، رازهای جذاب زیادی از این دو شخصیت وجود داشت که درک روایت‌های این داستان بسیار راحت است.

John Constantine

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

جان کنستانتین از برترین جادوگران سیاه دی سی است، او شخصیتی غم انگیز دارد که در قسمت­‌های فراطبیعی و جهنمی دی سی درگیر شده­ است. کنستانتین زمانی که با Swamp Thing ملاقات کرد، با استعدادهای خود آشنا شد و از مهارت‌های خود در برابر شیطان استفاده کرد و پس از آن وارد دنیای سایه پنهان در عصر برنز شد. او اغلب رابط­‌های مرموز و منابع عجیب و غیرقابل توضیحی دارد و ارتباطات مشکوکی در سراسر دنیا ایجاد کرده‌ ­است.

کنستانتین وابسته به هیچ گروهی نیست (مخصوصا به لیگ عدالت) و اغلب توسط خواسته­‌ها و انگیزه‌های خود به مردم کمک می­‌کند. همچنین کارهای خود را تنها انجام می­‌دهد؛ زیرا فعالیت‌هایی را انجام داد که به مردم کمک می­‌کند تا جهان را از شر شیاطین و ارواح خبیث خلاص کند. با این حال، بخش بسیاری از زندگی او هنوز ناشناخته بود، به همین دلیل به یکی از رازآلود ترین قهرمانان دی سی می‌گویند.

Madame Xanadu

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

کاراکترهای اسرار آمیز دی سی

مادام ژانادو شبیه به یک ابرقهرمان نیست بلکه یک منبع کلی خیر و کمک برای قهرمانان جادویی DC می­‌باشد. خاستگاه او به دادگاه کملوت برمی‌گردد، جایی که او در ابتدا شخصیت اسطوره‌ای نیمو، معشوق مرلین بوده است. با این حال پس از خیانت ژانادو این دو جادوگر ازهم جدا می‌­شوند و مرلین قدرت جادویی مادام ژانادو را ازبین می‌­برد.

مادام ژانادو قرن­‌ها است که جاودانه می‌باشد و از دانش خود در زمینه جادو برای جوان ماندن استفاده­ می­‌کند. او به یک نیروی برجسته در دنیای Swamp Thing تبدیل شده‌ ­است. مادام ژانادو با قدرت‌های خود به افرادی مانند Constantine و Swamp Thing کمک می‌­کند و از بسیاری جهات، زندگی او مانند داستان فانتوم استنجر می‌باشد.

Swamp Thing

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

رازآلود ترین قهرمانان دی سی

زمانی که دانشمندی به نام الک­هالند مورد حمله یک موجود باتلاقی قرار گرفت و در باتلاق فرو رفت، او پس از مردن در باتلاف، توسط یک فرمول ترمیمی زیستی که روی آن کار می­‌کرد، تبدیل به یک ابرقهرمان معروف به نام  Swamp Thing که از لجن بیرون می‌آید شد.

Swamp Thing به عنوان یک نماد سبز که بسیار بر روی طبیعت حساس است، با قدرت‌هایی خداگونه خود وظیفه دارد از فضای سبز جهان در برابر شکارچیان و دسیسه‌های بشریت محافظت کند؛ اما او بیشتر وقت خود را تنها می‌گذراند.

Alan Scott Green Lantern

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

شخصیت های رازآلود DC

آلن اسکات قبل از ایجاد گرین لنترن در عصر نقره، حلقه قهرمان باستانی فانوس را در اختیار داشت. برخلاف داستان نسبتاً ساده، منشاء قدرت اسکات با قهرمان باستانی جونگ لی، به طور کامل توضیح داده نشده ­است.

آلن اسکات، یکی از رازالودترین شخصیت‌ها بوده که قدرت حلقه او و پیشگویی پشت آن یکی از مخفی‌ترین رازهای DC به حساب می‌­اید که حل نشده ­است. اسکات به عنوان رهبر JSA نیز عجیب­‌ترین عضو آن گروه شناخته شد.

10 شرور فانوس سبز که جزوی از وحشت کیهانی هستند

The Creeper

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

The Creeper که زندگی خود را به عنوان جک رایدر آغاز کرد، توسط هنرمند و نویسنده افسانه‌ه­ای استیو دیتکو به عنوان یک روزنامه نگار و مجری اخبار خلق شد که پس از تزریق یک سرم آزمایشی به قهرمان تبدیل شده ­است. کریپر با تزریق همان موادی که دانشمند معروف دکتر یاتز جوکر را ساخت، توانست تبدیل به همان مرد زرد رنگ معروف شود.

The Creeper یک قهرمان Gothamite است که گاهی اوقات با بتمن متحد می‌شود و ماهیت دقیق رفتار شخصیت Creeper یک معمای جذاب درباره چگونگی به پدید آمدن او ایجاد کرده ­است. کریپر مانند اتریگان شخصیتی کاملاً متفاوت با رایدر دارد؛ اما هنوز چیزهای زیادی می‌باشد که درباره او توضیح داده نشد.

Batman

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

کاراکترهای اسرار آمیز دی سی

بتمن همیشه شبیه به چهره‌ای در سایه بوده ­است؛ اما داستان‌های جدید منتشر شده از او مرموز و مبهم بودن کارها و عملیات‌های بتمن را تقویت کرده ­است. حال می‌­خواهد این عملیات مخفی او در Outsiders باشد یا برنامه‌های احتمالی بی‌ پایان او و یا شکست‌هایی که حتی در برابر دوستانش اتفاق می‌­افتد، باشد، هیچ‌کس نمی‌داند بتمن در حال انجام چه کاری است.

پنهان کاری بتمن بارها و بارها به او ضربه زده ­است، مانند اعزام رأس ­الغول از موارد احتمالی خود برای لیگ عدالت یا بارباتوس با استفاده از اکتشاف خود برای عبور از چندجهان تاریک داستان‌های جذابی را ارائه داده‌اند. شوالیه تاریکی گاتهام، جزء شخصیت های رازآلود DC است و پنهان کاری­‌های جذاب او شخصیت او را بیان می‌­کند.

بیشتر بخوانید:

ترتیب خواندن کمیک های بتمن

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

Spectre

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

رازآلود ترین قهرمانان دی سی

Spectre روح انتقام DCU است که میزبان بدن قهرمانانی مانند Green Lantern و Detective Jim Corrigan شده که برای انتقام و مبارزه با شروران جهان استفاده می‌­کند. با این حال، بسیاری از ویژگی‌های Spectre و گستره کامل منشأ روح او، کاملا ناشناخته باقی مانده ­است.

اسپکتر در DCU می‌چرخد و به دنبال شرورانی برای مجازات می‌گردد و زمانی که بدن جیم کوریگان را نمی‌تواند تسخیر کند، روح او به شکل‌های جدید برای عدالت خواهی باز می­‌گردد. با این حال، به­ غیر از منشاء پیدایش Spectre سطوح قدرت، سن و ارتباط عمیق او با کیهان قابل تفسیر هستند.

Phantom Stranger

اسرار آمیز ترین شخصیت های دی سی

شخصیت های رازآلود DC

Phantom Stranger فقط اسرارآمیزترین شخصیت نیست؛ بلکه او یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های جهان است. این قهرمان در پوشش رمز و راز به سراسر جهان سفر کرده و از مردم در برابر تهدیدات ماوراء طبیعی دفاع می‌کند. اگرچه او اوایل در سطح پایه فعال‌تر بود؛ اما داستان او از آن زمان فراتر از مقیاس کیهانی رفت.

برخی از ریشه‌ها فانتوم استرنجر را به عنوان یک جودا اسکاریوتی نفرین شده و جاودانه توضیح داده شده ­است که محکوم شدند تا آخر دنیا به تمام جهان سفر کرده تا خیانت باستانی خود را جبران کنند. با این حال، این نظریه قطعی نیست و مکان دقیقی از قهرمان مشخص نخواهد بود. او یک شخصیت کامل الهی اسپکتر نیست؛ اما او را می­‌توان یک نیروی خوب در نظر گرفت. از فانتوم استرنجر در سال­‌های اخیر داستان‌های کمی منتشر شده و جایگاه خنثی‌تری در DCU گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های ضد بتمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو