بهترین شخصیت های ضد بتمن از نگاه سایت فیگار

بهترین شخصیت های ضد بتمن از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/6/11

14:01


بسیاری از شخصیت های دی سی و حتی مارول ضد اصول بتمن هستند. در ادامه می خواهیم بهترین شخصیت های ضد بتمن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین شخصیت های ضد بتمن از نگاه سایت فیگار

بسیاری از شخصیت های دی سی و حتی مارول ضد اصول بتمن هستند. در ادامه می خواهیم بهترین شخصیت های ضد بتمن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بتمن از زمان اولین کمیک خود در سال 1939 تکامل یافته است و بسیاری از شخصیت‌های کمیک را می‌توان آنتی تز Caped Crusader یا ضد بتمن در نظر گرفت که آن‌ها جزء بهترین شخصیت های ضد بتمن قرار گرفته‌اند. بتمن یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در بهترین کمیک های دی سی می‌باشد که در سال 1939 وارد دنیای دی سی شد و یک پدیده جدیدی در بین قهرمانان قدیمی شد. منشاء غم انگیز و تلاش ناامیدکننده بتمن برای از بین بردن جنایت، او را به شخصیتی به خاطر محک زدن برای بسیاری از ابرشروران در دنیای گاتهام تبدیل کرد. شوالیه تاریکی با داستان های خود در کمیک‌های دی سی به شهرت خود رسید  و به خوانندگان نشان داد که بتمن چه اتفاقاتی برایش افتاده و چه قابلیت‌هایی دارد.

بهترین شخصیت های ضد بتمن

  • برترین کارکتر های ضد بتمن

در ادامه قرار است بهترین شخصیت های ضد بتمن را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین شخصیت های ضد بتمن

بهترین شخصیت های ضد بتمن

در طول سال‌ها، شخصیت‌های زیادی در داستان‌های بتمن حضور داشتند؛ اما آن‌ها راه‌های بسیار متفاوتی را درروایت‌های بتمن طی کرده‌اند. شخصیت‌های کمیکی زیادی وجود دارند که می‌توانند «ضد بتمن» در نظر گرفته شوند. برخی از آن‌ها شرور و قهرمان می‌باشند؛ اما همه آن‎ها به نوعی عملکرد متفاوتی را نسبت به بتمن دارند. در ادامه قرار است لیستی از بهترین شخصیت های ضد بتمن را برسی کنیم.

Superman

بهترین شخصیت های ضد بتمن

قوی ترین شخصیت های ضد بتمن

سوپرمن بزرگترین شخصیت افسانه‌ای در دی سی می‌باشد که جزء قوی ترین شخصیت های ضد بتمن قرار دارد . سوپرمن همانند بتمن مسیر ابرقهرمانی‌ را طی کرده است  که هر دو قهرمان نقاط مشترک بسیاری دارند.این دو قهرمان با ازدست دادن  والدین خود به شخصیت‌هایی مبارز تبدیل شده‌اند. قهرمانانی که هرگز دست از مبارزه نمی کشند. با این حال، سوپرمن مانند دوست خوبش بتمن در تاریکی زندگی قبلیش محو نشد. بتمن یک شخصیتی تاریک و غمگینی میباشد. اعتماد کردن به هرکسی برای بتمن دشوار و سخت است و به هیچ عنوان به کسی امید وار نخواهد بود. از سوی دیگر سوپرمن عملکرد متفافتی را نسبت به بتمن داشت؛ اما سوپرمن به همه اعتماد دارد، حتی به دشمنانش، تا زمانی که ثابت کنند او نباید این کار را انجام دهد. امید چیزی است که سوپرمن به آن علاقمند است. بتمن و سوپرمن خیلی خوب با هم کار می کنند. همچنین آن ها متضاد و مکمل یک دیگر هستند.

بیشتر بخوانید:

ابرقهرمان هایی که قبل از سوپر من خلق شده اند

بهترین کمیک های سوپرمن

Spider-Man

بهترین شخصیت های ضد بتمن

جذاب ترین شخصیت های ضد بتمن

مرد عنکبوتی یکی برترین شحصیت‌های کمپانی مارول می‌باشد؛ اما عوامل زیادی وجود دارد که نشان می دهد استن لی و استیو دیتکو از بتمن به عنوان یک الگو استفاده کرده‌اند. مرد عنکبوتی پدرش را در یک حادثه  جنایی از دست داد. مرد عنکبوتی قدرت‌هایی را دارد که بتمن شامل آن‌ها نمی‌باشد، هر دوقهرمان با هوشی که دارند می‌توانند آنچه را که می‌خواهند بدست بیاورند، این دوقهرمان روش شکست دادن دشمنانی که باید قادر به نابودی آن‌ها باشند را پیدا کنند. مرد عنکبوتی شخصیتی است که در مقابل بتمن قرارمیگیرد. او فقیر است وسرمایه کافی رابرای شروع کار ندارد. بخش مهمی از مرد عنکبوتی این است که اومی‌خواهد رفاه زندگی خود را برای کمک به دیگران فدا کند، موضوعی که بتمن نمی‌تواند، درک کند. مرد عنکبوتی به دیگران اعتماد دارد واو دوستان واقعی زیادی در جامعه ابرقهرمانی دارد و در واقع یک فرد شوخطبع و بامزه است.

بیشتر بخوانید:

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

قوی ترین شرورهای مرد عنکبوتی

Owlman

بهترین شخصیت های ضد بتمن

بهترین شخصیت های ضد بتمن

Owlman از Earth-3 به دنیای بتمن آمد، دنیایی که شر همیشه برنده است. به جای یک لیگ عدالت آمریکا، یک Crime Syndicate of America وجود دارد. توماس وین جونیور در نهایت پدر و مادر و برادرش بروس را به قتل رساند و سپس اوولمن شد. او نابغه خبیث Crime Syndicate است که از هوش و منابع خود برای انجام وحشتناک‌ترین کا‌هایی که قابل تصورمی‌‌باشد، استفاده می‌کند. در طول سال‌ها نسخه‌های مختلفی از Owlman وجود داشته است که شامل نسخه کلاسیک pre-Crisis version، نسخه  Anti-Matter Earth از دنیای DC پس از بحران ، New 52 Earth-3 Owlman و آخرین نسخه در new multiverse، می‌باشد. اودر مقابل بتمن قرار گرفته است، همچنین وین از هروسیله‌ای که در اختیار داشت برای ارتکاب جنایت استفاده کرد.

Nightwing

بهترین شخصیت های ضد بتمن

برترین کارکتر های ضد بتمن

Nightwing یا همان دیک گریسون یک شخصیت نمادین برای مدت طولانی در دی سی بوده است که جزء جذاب ترین شخصیت های ضد بتمن قرار می‌گیرد. بسیاری تصور نمی‌کنند که دیک گریسون، اولین رابین و قهرمانی که توسط بتمن آموزش دیده، در مقابل بتمن قرار بگیرد. از جهت‌های مختلف ، بتمن دیک گریسون را به دلیل تفاوت آن با همه به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کرد. این دو ابر قهرمان ریشه‌های بسیارشبیه به هم دارند؛ اما روش‌ نبرد آن‌ها علیه شیاطین  نشان می‌دهد که تا چه حد نایت ‌وینگ ضد بتمن می‌باشد. نایت وینگ نیازی برای ابراز عشق ندارد؛ چون نایت وینگ شخصیت مورد علاقه دربین طرفداران دی سی است. نایت وینگ اساساً نسخه کامل بتمن است و به گونه‌ای عمل می‌کند که اغلب مخالف مربی محبوبش بتمن باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های نایت وینگ

بهترین کمیک های رابین

Bane

بهترین شخصیت های ضد بتمن

قوی ترین شخصیت های ضد بتمن

شکستن کمر بتمن توسط بین یک لحظه مهم در تاریخ شوالیه تاریکی است. Bane مانند یک تُن آجر به بتمن برخورد کرد و به سرعت تبدیل به دشمن اصلی Caped Crusader شد. زندگی اولیه Bane شبیه به زندگی بتمن است. او پدر و مادر خود را از دست داد؛ زیرا آن‌ها جنایتکار بودند. او مانند بتمن خود را طوری تربیت کرد که به فردی تبدیل شود و بتواند از هر چیزی جان سالم به در ببرد و همانقدر که با مشت‌هایش مبارزه می‌کند با مغزش هم مبارزه کند. Bane خود را به بهترین سلاح در جنگ علیه خیر تبدیل کرد. او بسیاری از روش‌های مشابه بتمن استفاده می‌کند، اما سعی نمی‌کند از کسی محافظت کند. بتمن به گاتهام اهمیت می‌دهد و برای افراد بی گناه مبارزه می‌کند؛ اما بین برای خودش می‌جنگد.

بهترین کمیک های Bane

Green Arrow

بهترین شخصیت های ضد بتمن

جذاب ترین شخصیت های ضد بتمن

گرین ارو و بتمن بسیار شبیه به هم هستند. گرین ارو در اولین حضورش در دوران طلایی، اساساً بتمنی در لباس رابین هود بود. شخصیت در عصر نقره به شدت تغییر کرد و تبدیل به یک لیبرال آتشین شد. این نسخه مدرن گرین ارو که یک ضد بتمن را نشان می‌دهد و تفاوت‌های آن‌ها باعث شده است که رابطه آن‌ها پر خطر باشد.هر دوی آن‌ها میلیاردر‌های درخشانی هستند که خود را به قهرمانانی جنگنده در برابر جنایتکاران تبدیل کرده‌اند. گرین ارو با صدای بلند و پرهیاهو کارش را انجام می‌دهد، در حالی که بتمن ساکت و متفکر است. هر دوی آن‌ها به سختی شناخته می‌شوند، دلیل تفاوت آن‌ها این است که گرین ارو همیشه برای بحث آماده‌است؛ اما بتمن با همه مثل افراد پست رفتار می‌کند. تفاوت خلق و خوی آن‌ها بسیار متفاوت است، همانطور که آن‌ها به دنیا و مکان هایشان از دید دیگری نگاه  می‌کنند.

بهترین کمیک های گرین ارو

Lex Luthor

بهترین شخصیت های ضد بتمن

بهترین شخصیت های ضد بتمن

لکس لوترشخصیت سوپرمن را تعریف می کند؛ اما از بسیاری جهت ها، همین موضوع را می توان در مورد لکس لوتر و بتمن گفت. هر دوی آنها دانشمندان نابغه‌ای هستند که نام خانوادگی و منابع خود را به ثروت بیشتری تبدیل کرده اند. همجنین هر دوی آنها شخصیت های مهم  شهرهای مربوطه خود هستند. هر یک از آنها تقریباً می توانند هر چیزی بسازند و حتی برای کسانی که با آنها کار می کنند خطرناک باشند.با این حال، لکس در مورد تعریف کردن از خود بسیار حریص و زیاده خواه‌ است. در  لکس لوتور هیچ احساس عاطفی وجود ندارد ، حتی زمانی که حس عاشقانه‌ای در آن وجود دارد. هر کاری که Lex Luthor انجام می‌دهد برای وجود خودش است و همیشه لکس درباره اعتقاد به انسانیت دروغ میگوید. لوتر برای جهانی می‌جنگد که در آن امنیت باشد که هر کاری می‌خواهد انجام دهد. بتمن می‌جنگد تا امنیت برقرار شود تا مردمش بتوانند به راحتی در شهر خود زندگی کنند.

The Joker

بهترین شخصیت های ضد بتمن

برترین کارکتر های ضد بتمن

جوکر بزرگترین دشمن بتمن و بدون شک یکی از برترین کارکترهای ضد بتمن است. بتمن فرزند ثروتمند یک خانواده مهم بود و جوکرهیچ شحصیت مهم و خانواده ثروتمندی نداشت. بتمن قبل  از هرکاری به نظم اعتقاد دارد ، در حالی که جوکر به بی نظمی و هرج و مرج و خونریزی پایبند است. بتمن از شهر خود محافظت می کند؛ اما جوکر باعث  نابودی شهر است. بتمن سیاه و سایر رنگ‌های تیره می‌پوشد، در حالی که جوکر بیشتر به دلیل پوشیدن رنگ‌های روشن مانند بنفش، سفید، سبز و قرمز پر جنب و جوش شناخته می‌شود.بتمن و جوکر دو روی یک سکه و بسیار باهم متفافت هستند. جوکر به  وجود آمدد تا در مقابل کار‌های بتمن قرار گیرد و به وحشتناک‌ترین راه‌های قابل تصوربتمن را از بین ببرد. او کار‌هایی می‌کند که بتمن اصلا به آن‌ها علاقه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های جوکر

ترتیب خواندن کمیک های جوکر

The Batman Who Laughs

بهترین شخصیت های ضد بتمن

قوی ترین شخصیت های ضد بتمن

بتمنی که می‌خندد شخصیت ترسناکی است. بتمنی که می‌خندد یک بتمن معمولی بود، اما یک روز او جوکر را شکست داد و به قتل رساند. جوکر برای این کار آماده بود و بدن مرده او سم خاصی را آزاد کرد، سمی که بتمن را به بتمنی که می‌خندد تبدیل کرد. او خانواده بتمن، سپس دوستانش را در لیگ عدالت، شروران و در نهایت همه افراد روی زمین را کشت. او توسط بارباتوس پیدا شد و به جنگ آن علیه مولتی ‌ورس پیوست. بعداً او به دست راست Perpetua تبدیل شد که Perpetua را کشت و تقریباً Multiverse را بازسازی کرده است. بتمنی که می‌خندد بسیار شبیه هر بتمن و قهرمان دیگری بود؛ اما جنایت، آن را به معنای واقعی کلمه مسموم کرد. او گذشته خود را پشت سر گذاشت و بدترین شخصیت در دی سی  تبدیل شد. بتمن هیچ وقت کسی را به قتل نمی‌رساند؛ اما The Batman Who Laughs این قانون را زیر پا گذاشته و برای رسیدن به هدف خود جنایت‌های بسیاری را انجام داده است.

بهترین کمیک های ترسناک بتمن

ترتیب خواندن کمیک های بتمن

Prometheus

بهترین شخصیت های ضد بتمن

جذاب ترین شخصیت های ضد بتمن

شخصیت پرومتئوس هیچ قدرتی ندارد ، درست مثل بتمن، واو بسیار قدرتمند است. درست مانند بتمن، او والدین خود را از دست داد و از ثروتی که به ارث برده بود برای تأمین هزینه سفر استفاده کرد و خود را به شخصیت قدرتمند و جنگنده در برابر دشمنانش تبدیل کرد. والدین پرومتئوس جنایتکارانی بودند که توسط پلیس کشته شدند. پولی که پرومتئوس به ارث برده بود در خون قربانیان پدر و مادرش آغشته شد. بتمن برای از بین بردن جنایتکاران مبارزه خواهد کرد، در حالی که پرومتئوس برای از بین بردن قهرمانان مبارزه می‌کند. پرومتئوس ساخته شد تا ضد بتمن فعالیت کند. او از روش‌های بسیاری برای جلوگیری از بتمن استفاده می‌کند تا بتواند جرم و جنایت را ترویج دهد. با اینکه بتمن در شب فعالیت می‌کند بخاطر پرومتئوس نماینده روز شده است؛ زیرا پرومتئوس در روز روشن به جرم و جنایت‌های خود می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های ضد بتمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو