بهترین کاور های کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار

بهترین کاور های کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

5

1402/6/9

14:00


برخی از کاورهای کمیک‌ های دی‌سی شاهکارهایی حاصل از هنر و خلاقیت هستند. در ادامه می خواهیم بهترین کاور های کمیک های دی سی بررسی کنیم.

بهترین کاور های کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار

برخی از کاورهای کمیک‌ های دی‌سی شاهکارهایی حاصل از هنر و خلاقیت هستند. در ادامه می خواهیم بهترین کاور های کمیک های دی سی بررسی کنیم.

مانند هر ناشر کتاب کمیک، دی سی کامیکس از بهترین استعدادهای هنری خود را برای کمیک‌ها استفاده می‌کند. این شرکت مخصوصاً جلدهای خوبی را برای بهترین کمیک های دی سی می‌خواهد، که عملاً اولین نقطه‌ی فروش یک کمیک هستند؛ زیرا توجه خوانندگان را جلب خواهد کرد. در واقع، بسیاری از هواداران و مجموعه‌داران کتاب‌های مصور اعتراف کرده اند که بیشتر کمیک هایی که تهیه کردند، به خاطر جلد هنرمندانه و خوش ساخت آن بوده است. در اینجا لیستی از بهترین کاور های کمیک های دی سی که می‌خواهیم تمامی آن‌ها را بررسی کنیم.

بهترین کاور های کمیک های دی سی

  • دیدنی ترین کاور های کمیک های دی سی

در ادامه قرار است بهترین کاور های کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

بهترین کاور های کمیک های دی سی

بهترین کاور های کمیک های دی سی

جلدها بخش کلیدی از موفقیت یک کمیک هستند؛ زیرا آن‌ها اساساً به عنوان یک قطعه هنری ارزشمند و کلکسیونی عمل می‌کنند. برخی از هنرمندان کتاب‌های مصور اساساً حرفه‌ای را به‌عنوان هنرمندان کاور ارائه می‌دهند و کارهایشان اغلب به جلدهای انگیزشی ارزشمند تبدیل می‌شود. برخی از سری‌های DC، مانند Phantom Stranger و JLA ، به‌ویژه داستانی بودن جلدهایشان که این کتاب‌ها را برای دهه‌ها در ذهن خوانندگان نگه داشته، جزء بهترین کاور های کمیک های دی سی قرار گرفته‌اند.

All-Star Squadron

بهترین کاور های کمیک های دی سی

جذاب ترین کاور های کمیک های دی سی

All-Star Squadron به عنوان خانه انجمن عدالت آمریکا در دوران عصر برنز دی سی خدمت می‌کرد، زمانی که تیم به دوران طلایی خود بازگردانده شد. ماجراجویی‌های این سری، بخش خوبی برای طرفداران DC بود که در طول این اجرا به دوران طلایی خود ادای احترام کردند. کاورهای All Star Squadron توسط Rich Buckler، Dick Giordano، Jerry Ordway و Rick Hoberg کشیده شد و Ordway، یکی از هنرمندان اصلی JSA ، برخی از به یاد ماندنی‌ترین کاورها را خلق کرد. آن‌ها به ویژه برای صحنه‌های احساسی خود و همچنین گروه گسترده‌ای از قهرمانان که در هر شماره نمایش داده می‌شوند، تأثیرگذار بودند.

The Terrifics (2018)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

جالب ترین کاور های کمیک های دی سی

یکی از بهترین سریال‌های که دیدنی ترین کاور های کمیک های دی سی را دارد و برای دوران پس از تولد دوباره در دی سی می‌باشد، The Terrifics است. مستر ترافیک خود را مسئول تیمی که متشکل از Metamorpho، Plastic Man و Phantom Girl قرار داد. این مجموعه تیم را در یک ماجراجویی چند وجهی دنبال کرد و قهرمانان کلاسیکی مانند تام استرانگ و بلو بیتل را به ارمغان آورد. جلدهای The Terrific به تنهایی تنها ویژگی چشمگیر این کتاب نبود، بلکه به دلیل کیفیت ثابتش نیز شناخته شده بود. حتی بهترین مجموعه‌های چاپ شده نیز می‌توانند با جلدهای بی‌نظیری دست و پنجه نرم کنند. کاور کمیک The Terrific از طیف رنگارنگی از قهرمانان تشکیل شده که استعدادهایی مانند ایوان ریس و دن مورا که آن‌ها را خلق کرده‌اند.

Phantom Stranger (1969)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

بهترین کاور های کمیک های دی سی

Phantom Stranger معمایی‌ترین شخصیت دی سی می‌باشد که اولین حضور این شخصیت در عصر نقره‌‎ای بوده است. سریال 1969 او به دلیل مناسب بودن برای رازآلود بودن شخصیت، جزء بهترین داستان‌های او مربوط به دهه 1970 و بهترین کاراکتر قرار گرفت. Phantom Stranger در داستان خود به همان اندازه که روی جلدهایش است، قوی بود که افسانه‌هایی مانند نیل آدامز، جیم آپارو و نیک کاردی تصاویر عالی و  ترسناک آن را خلق کرده‌اند. با وجود رابرت کانیگر، لن وین و اتو بایندر در میان نویسندگان این مجموعه، هنر به کار رفته و داستان‌ها در سرتاسر مجموعه با هم تطابق کامل داشتند.

Hawkman (2018)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

دیدنی ترین کاور های کمیک های دی سی

هاکمن به لطف ماجراجویی‌های انفرادی متعددش، دوستی‌اش با اتم و آدام استرنج و عاشقانه زیبایش با هاکومن، همیشه در دی سی طرفدارانی داشته است. در سال 2018، این شخصیت اولین کتاب در حال اجرا خود را در دوران post Rebirth دریافت کرد که تحت رهبری رابرت وندیتی و برایان هیچ به یک اثر افسانه‌ای تبدیل شد. جلدهای هاکمن که توسط برایان هیچ از The Authority و The Ultimates ساخته شده‌اند، بهترین و جذاب ترین کاور های کمیک های دی سی را در دوران post Rebirth تشکیل می‌دهند. چه جلدهای دوران طلایی و جلدهای اکشن با بسته بندی متراکم، این سری کتاب را برای خرید بسیار جذاب کرده بود.

Justice League (2006)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

جالب ترین کاور های کمیک های دی سی

راه اندازی مجدد لیگ عدالت در سال 2006 تیم‌های خلاق all-star را به کتاب آورد و هنرمندان در جلد هیچ تفاوتی با جلد آن نداشتند. مهارت نویسندگی برد ملتزر و دواین مک دافی به همراه آثار داخلی اد بنز، شین دیویس و جان بوی مایرز این کمیک را به یکی از بهترین کتاب‌های دهه خود تبدیل کرد. Justice League از داستان های مرتبط خود به خوبی استفاده کرد که طیف کاملی از بهترین قهرمانان تیم را با هنرهای گرافیکی الکس راس و مایکل ترنر به نمایش گذاشت. در حالی که جلدهای گذشته لیگ عدالت دارای جلدهای جذابی بود، دوره 2006-2011 بهترین پوستر از نمایش دادن این تیم بوده است.

Justice Society Of America (2006)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

جالب ترین کاور های کمیک های دی سی

سری 1999 JSA ترکیبی از کاورها و هنرهای عالی را به رخ می کشید، اما عرضه مجدد در سال 2006 حتی بهتر بود. این مجموعه پس از کتاب قبلی، با ترکیب شخصیت‌های آشنا که کارکترهای جدیدی را نیز معرفی می‌کرد، شروع شد، در حالی که داستان تیم در یک روایت حماسی که شامل دنباله‌ای از Kingdom Come بود، شروع شد. راه‌اندازی مجدد انجمن عدالت آمریکا با یک جلد نمادین الکس راس از یک گروه بزرگ از قهرمانان JSA که دور میز دایره‌ای شکل نشسته بودند آغاز شد. از آنجا به بعد، این مجموعه استعدادهای کلاسیک JSA مانند Jerry Ordway را در نویسندگی و جلدها به ارمغان آورد و نتایج فوق العاده‌ای به همراه داشت.

Swamp Thing (1982)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

بهترین کاور های کمیک های دی سی

از آنجایی که همکاری لن وین و برنی رایتسون باعث ایجاد Swamp Thing شد، داستان قهرمان بهترین کمیک های ورتیگو، هنر زیبایی را در کاورهای خود به نمایش گذاشت. با این حال، به همان اندازه که کاورهای  رایتسون در جلد اول قوی بود، جلد دوم ذهن خوانندگان را درگیرکرد. کاورهای Swamp Thing در نیمه دوم اجرای آلن مور، زمانی که استفن بیست و جان توتلبن با هم متحد شدند به نمایش گذاشته شد که قطعات واقعاً باشکوهی را خلق کردند و در بهترین حالت خود قرار داشتند. بهترین آن‌ها شامل جلد شماره‌های 46، 58 و 60 بود که things مانند Swamp Thing را در حال نبرد با جنگجویان Thanagarian و شکست دایناسورها نشان می‌داد. این things بسیار خشن بود که احساس می‌کرد به عصر نقره تعلق دارد، حتی زمانی که Moore داستان‌های پیشگامانه عصر مدرن را تعریف می‌کرد.

Batman (1940)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

دیدنی ترین کاور های کمیک های دی سی

مجموعه اصلی بتمن که از سال 1940 تا 2011 پخش شد، هفت دهه زمان داشت تا برخی از تاثیرگذارترین جلدهای کمیک را ایجاد کند. با شروع کار باب کین، خالق بتمن، روی جلد و کارهای هنری و سریال‌های کمیکی جذاب شروع به کار کرد که باعث بهتر شدن اوضاع در دی سی کمیکس شد. بتمن یک سری کاور آرتیست قابل توجه دارد. مسلماً معروف‌ترین آن‌ها نیل آدامز بود؛ اما افراد افسانه‌ای در کمیک مانند جری رابینسون، دیک جوردانو و گیل کین بهترین‌ کاورهای حرفه‌ای را در این کتاب خلق کردند. سریال اصلی بتمن، مخصوصاً در عصر برنز، به خاطر مضامین ترسناک تاریک و گوتیک خود که هم روی جلد و هم در گرافیک داخلی دیده می‌شد، شهرت داشت.

Action Comics (2016)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

جذاب ترین کاور های کمیک های دی سی

Action Comics جزء جالب ترین کاور های کمیک های دی سی قرار گرفته است؛ اما سریال کمیکی post-Rebirth مجموعه‌ای واقعاً چشمگیر از کاورهای عالی داشت. این کتاب که با جلد و مجموعه عالی خود شامل مرد پولادین، لوئیس، روز رستاخیز، و لکس لوتور قهرمان در زره سوپرمن خود شروع شد، یکی از بهترین مجموعه‌های Rebirth قرار گرفت. اجرای کارهای هنری و گرافیکی Rebirth توسط ایوان ریس، استیون سگویا و کلی مان خلق شده است که تصاویر بسیار خوبی از دنیای سوپرمن به ارمغان آورندند. این سری کمیک تحت مدیریت فیلیپ کندی جانسون، به اوج جدیدی رسید، به خصوص از طریق جلدهای “Warworld Saga” که اغلب شبیه پوسترهای فیلم بود.

بیشتر بخوانید:

ابرقهرمان هایی که قبل از سوپر من خلق شده اند

بهترین کمیک های سوپرمن

The Brave And The Bold (1955)

بهترین کاور های کمیک های دی سی

جالب ترین کاور های کمیک های دی سی

The Brave and the Bold به عنوان یک مجموعه تیمی ساخته شد که داستان‌ دو قهرمان تصادفی را که روایت جذابی را بازگو می‌کند. این سری که به عنوان یک کتاب فانتزی شروع می‌شود و در شماره 28 بازسازی شد، که لیگ عدالت آمریکا را برای اولین بار با جلدی عالی از تیم مبارزه با استارو به خوانندگان معرفی کرد. جلدهای The Brave and the Bold که بهترین آن‌ها توسط نیل آدامز طراحی شده بود، منعکس کننده تیم داخلی آن‌ها می‌باشد و این سریال را به مجموعه‌ای تبدیل کرد که بیشترین قهرمانان را در خود جای داده است. در نتیجه هنر درخشان آدامز و طیف گسترده‌ای از قهرمانان روی جلد، این مجموعه فوق العاده را کلکسیونی از بهترین‌‎ها کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کاور های کمیک های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو