ترسناک ترین نسخه های سوپرمن در دنیای پرطرفدار دی سی

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن در دنیای پرطرفدار دی سی


منبع: فیگار

3

1402/6/24

14:01


مرد فولادی بنا به دلایلی به ورژن های وحشتناک‌تر از خودش تبدیل شده است که در ادامه می‌خواهیم ترسناک ترین نسخه های سوپرمن را به شما معرفی کنیم.

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن در دنیای پرطرفدار دی سی

مرد فولادی بنا به دلایلی به ورژن های وحشتناک‌تر از خودش تبدیل شده است که در ادامه می‌خواهیم ترسناک ترین نسخه های سوپرمن را به شما معرفی کنیم.

مرد فولادی همیشه نماد امید برای مردمش نبود. در اینجا لیستی از ترسناک ترین نسخه های سوپرمن آمده که وحشتناک شدنش را ثابت خواهد کرد. سوپرمن در اکثر کمیک های برتر دی سی حضور پیدا مرد و ایده‌آل‌ترین نژاد بشر است، هدفی برای فانی‌ها که در هنگام پرواز در طول زندگی برای رسیدن به آن تلاش کنند. شخصیت سوپرمن در کمیک های برتر دی سیحضور پیدا کرد، شباهت‌هایی با به Jesus of Nazareth دارد، شخصیتی مهم در تاریخ که به عنوان یک الگوی زندگی اخلاقی برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود. با وجود این نسخه های شرور و ترسناک از بتمن می‌توان فیلم های ترسناک زیادی را با الهام برداری از کمیک‌هایشان ساخت.

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

  • وحشتناک ترین نسخه های سوپرمن

شما می‌توانید فهرست ترسناک ترین نسخه های سوپرمن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

با این حال، بر خلاف شخصیت کتاب مقدس، کال-ال تجدیدنظرها و راه‌اندازی‌های بی‌شماری را تجربه کرده است که همه آن‌ها به‌ویژه الهام‌بخش نبوده‌اند. چه او به دلیل گناهان خود فاسد شده باشد، چه به دلایل بی رحمانه دیگران به جنون کشیده شود، یا به طرز غم انگیزی اخلاقش عوض شده باشد، الگوی “سوپرمن شرور” همچنان چشم انداز وحشتناکی برای بررسی است که در ادامه می‌خواهیم ترسناک ترین نسخه های سوپرمن را به شما معرفی کنیم. یک استاندارد برای زندگی عادلانه که به عمق افول و بدبینی سقوط می‌کند، تلخ است، همچنین این شخصیت با قدرت‌های عظیم ترسناک خواهد بود.

Kal-El The Government Crony (Earth-31)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

دلهره آور ترین ورژن های سوپرمن

فرانک میلر، نویسنده و هنرمند، سوپرمن را دوست نداشت و در تصویر سازس این شخصیت در اثر بزرگ بتمن خود، The Dark Knight Returns، بسیار مشخص خواهد بود. دنیای میلر عمیقاً دیستوپیک است؛ زیرا مرد فولادی به دلیل تسلیم مطلق او در برابر نظارت دولت، بی‌خطر شده است. این شخصیت از این نظر ترسناک هست که او عمداً استقلال خود را در برابر موجودات انسانی فاسد رها می‌کند. صرف نظر از قصد او، مدیران دولت‌ها تمایل دارند به سمت دستیابی به قدرت سوق پیدا کنند. سوپرمن این درس را از طریق مشت‌های بتمن می‌آموزد و این کمیک تا حدودی جنبه‌ای از اساطیر او را تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ابرقهرمانانی که از سوپرمن قوی تر هستند

سوپرمن کیست ؟

Rant The Corrupted Insectoid (Dark Multiverse)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

ورژن های ترسناک superman

نسخه‌ای از سوپرمن که توسط Red Kryptonite خراب شد، برخلاف نظر برخی طرفداران، او جزء وحشتناک ترین نسخه های سوپرمن قرار گرفته است. رانت که توسط پروس نیکوکار در دن دی دیو، مکس رینور و ترور اسکات در Sideways #8 از جهانش بیرون کشیده شده است، انرژی زندگی او را در ازای محافظت به پروس می‌دهد. این باعث می‌شود که او به همراه بسیاری از افراد دیگر از سراسر جهان‌های نابودشده Dark Multiverse عضوی از به اصطلاح Unseen شود. ظاهر حشره‌ مانند او و سرنوشت دنیایش بر هاله‌ی ناراحت‌کننده اطراف رنت می‌افزاید و به تأثیر ظاهر کوتاه او کمک می‌کند.

Kal-El The Killer Baby (Bump In The Night)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

کال ال که یادآور فیلم اخیر برایتبرن یا The Maximortal ساخته ریک ویچ است، در نقش یک شرور ترسناک کلاسیک در DC House of Horror شماره 1 ظاهر می‌شود. داستانی با عنوان “Bump in the Night” که توسط کیت گیفن و ادوارد لی با هنرمندی هاوارد پورتر نوشته شد و به افسانه‌های سوپرمن نزدیک است تا اینکه مرد فولادی آینده روی زمین سقوط می‌کند. جاناتان کنت توسط کال-ال وحشی کشته می‌شود، نوعی نوزاد پیچ ​​خورده که متعاقباً مارتا را در سراسر خانه و انبار تعقیب می‌کند. این در حالت عادی مضحک است؛ اما به طوری اجرای آن بسیار ترسناک است.

Kal-L The Soviet Leader (Earth-30)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

وحشتناک ترین نسخه های سوپرمن

در Earth-30، Kal-L در ایالات متحده فرود نیامد، بلکه در اتحاد جماهیر شوروی فرود می‌آید. این شخصیت توسط دولت به عنوان نمادی از افتخار ملی بزرگ شده و در نهایت به عنوان رهبر آن کشور تصاحب قدرت می‌کند. فیلم انیمیشنی با نام، “Superman: Red Son”، براساس داستان مارک میلار و دیو جانسون ساخته شده است و همان‌طور که “The Dark Knight Returns” ناراحت کننده است، سوپرمن هویت فردی خود را به دولتی خاص واگذار کرده که در این مورد، این یک دوره تاریخی سرکوب بوده و واکنشی را از سوی آمریکا تحریک می‌کند که یک مسابقه تسلیحاتی ابرقهرمانی را آغاز خواهد کرد. یک نمونه از بدبینی سوپرمن شامل تبدیل نمودن مخالفان به بیهوشی‌های بیرونی برای ستم‌گری و خودکامگی اوست.

Kal-L The Nazi Conqueror (Earth-10)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

دلهره آور ترین ورژن های سوپرمن

یک جایگزین بد برای Superman of Earth-30، Kal-L از Earth-10 در سودتن لند که توسط نازی‌ها اشغال شده بود بر روی زمین سقوط کرد. آدولف هیتلر که برای اولین بار در فیلم The Multiversity: Mastermen اثر Grant Morrison و Jim Lee ظاهر شد، این کودک را بزرگ کرد و نام Overman را به او داد که به دلهره آور ترین ورژن های سوپرمن تبدیل شد. در حالی که وقتی اورمن برای سه سال زمین را ترک می‌کند، داستان کمی پیچیده‌تر می‌شود، مفهوم سوپرمن نازی کابوس هر عنصراخلاقی است. موجودی خداگونه که به ریشه کن کردن کل گروهی از مردم اختصاص داده شد، بدون در نظر گرفتن نیاز سیری ناپذیر به قدرت، این Kal-L را یک جایگزین به شدت فاسد برای shining Blue Boy Scout نشان می‌دهد.

Kal-ll The Tyrant (Earth 3)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

ورژن های ترسناک superman

Ultraman نسخه شیطانی Superman از Earth-3 است که در خط داستانی Forever Evil جف جانز و دیوید فینچ به شهرت رسید. او رهبر Crime Syndicate است، گروهی از بدخواهان که جایگزینی مشابه اعضای لیگ عدالت سوپرمن هستند. او برای اولین بار توسط لکس لوتور در حال دزدیدن تکه‌ای از کریپتونیت مشاهده می‌شود که به جای تضعیف او، قدرتمندترش خواهد کرد. Kal-Il تنها به دنبال قدرت است و برای تسخیر زمین وارد جهان اصلی می‌شود. کال ایل با خوشامدگویی به خط اصلی زمین با عبارت “THIS WORLD IS OURS”، در ایجاد وحشت به خوبی آگاه است.

Kal-El The Perpetrator Of Injustice (Earth Twenty-Two)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

شاید شناخته شده‌ترین سوپرمن ناراضی، کال ال از دنیای بی عدالتی تام تیلور، یک تراژدی وحشتناک را به دست جوکر متحمل شد. شاهزاده دلقک با گره زدن انفجار یک بمب هسته‌ای به ضربان قلب لوئیس لین، مرد فولادی را با سم ترس Scarecrow گاز گرفت که باعث توهم او شد. او متعاقباً لوئیس را می‌کشد و معتقد بود که او روز قیامت را راه اندازی خواهد کرد. سوپرمن در حالت خشم، جوکر را می‌کشد و حکومت استبدادی را بر زمین بیست و دو تحمیل می‌کند.

Kal-El The Serial Killer (Earth-1)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

وحشتناک ترین نسخه های سوپرمن

در کتاب Batman: The Devastator نوشته فرانک تیری، جیمز تینیون چهارم و تونی دانیل، سوپرمن به صورت موقتی در آن ظاهر می‌شود. در این کتاب، سوپرمن به دلیل یک دلیل نامعلوم، به قتل‌هایی در سراسر جهان می‌پردازد. بتمن برا این فرض پیش می‌رود که شاید سوپرمن تحت تأثیری قرار گرفته باشد. اما در نهایت مشخص می‌شود که این ورژن مرد فولادی به همه دروغ گفته بود و ایده‌هایش را پنهان کرده است. بتمن تصمیم می گیرد تا خود را با گونه ای از ویروس جدید آلوده کند و در نهایت دوست سابق خود را به عنوان هیولایی جدید ابرشرور مشهور را بکشد. غرور این کال ال برای گرفتن زندگی به طرز بیهوده‌ای او را تبدیل به یک نسخه واقعاً دلهره آور از قهرمان می‌کند.

Kal-El The Zombie (DCeased)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

دلهره آور ترین ورژن های سوپرمن

سوپرمن… به عنوان یک زامبی ! خوانندگان هرگز فکر نمی‌کردند که این اتفاق بیفتد؛ اما خالق Injustice تام تیلور با هنرمندان Trevor Hairsine و James Harren برای نوشتن DCeased همکاری کرد و این مرد فولادی را در لیست ورژن های ترسناک superman قرار داد. ترکیبی از فهرست DC و یک ویروس مرده، یک سوپرمن حیوانی بی فکر را به ارمغان می‌آورد که تمایل به مصرف گوشت دارد. به نقل از او، کال ال تلاش می‌کند پس از آلوده شدن از زمین فرار کند؛ اما قبل از اینکه او گرسنه شود به اندازه کافی دور نخواهد شد. زمانی که سوپرمن زامبی از طریق “superhero landing” خود به زمین بازمی‌گردد، لحظه‌ای نگران کننده و هیجان انگیز است.

Kal-El The Apokoliptian (Earth-1198)

ترسناک ترین نسخه های سوپرمن

ورژن های ترسناک superman

جان فرانسیس مور و کیرون دوایر نگران‌کننده‌ترین نسخه سوپرمن را در جهان چندگانه Kal-El از Earth-1198 تصویر سازی کرده‌اند. اولین بار در Superman: The Dark Side ظاهر شد . سوپرمن پس از فرود آمدن بر روی آپوکولیپس به جای زمین، توسط Darkseid به قدرتمندترین جنگجوی سیاره تبدیل می‌شود. این سوپرمن در نهایت خوب خواهد شد؛ اما مظهر همه مرگ‌ها و ویرانی‌ها در دنیای دی سی بر شانه‌های رهبر آپوکولیپس است. تصور اینکهاین قهرمان بدترین اخلاق دی‌ سی را به نمایش بگذارد. به طور کاملا قابل پیشبینی خواهد بود که آخرالزمانی به پا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترسناک ترین نسخه های سوپرمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو