بهترین کمیک های جنگجویان جدید از نگاه سایت فیگار

بهترین کمیک های جنگجویان جدید از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/4/20

19:30


جنگجویان جدید یکی از محبوب ترین تیم های کمپانی مارول کمیکس است که طرفداران زیادی دارد. حال می خواهیم بهترین کمیک های جنگجویان جدید معرفی کنیم.

بهترین کمیک های جنگجویان جدید از نگاه سایت فیگار

جنگجویان جدید یکی از محبوب ترین تیم های کمپانی مارول کمیکس است که طرفداران زیادی دارد. حال می خواهیم بهترین کمیک های جنگجویان جدید معرفی کنیم.

ما در حال بررسی عمیق در تاریخ جنگجویان جدید هستیم تا طرفداران را برای بهترین کمیک های جنگجویان جدید آماده کنیم. در حالی که قهرمانان نوجوان دنیای مارول به دلیل قانون جدیدی که مطمئناً به خوبی اجرا خواهد شد، آماده خارج شدن از قانون می‌شوند، جلد New Warriors تیم اصلی قهرمانان نوجوان مارول دوباره گرد هم می‌آیند تا جوانی قدرتمند را با یک قانون جدید زیر بال خود بگیرند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

  • برترین کمیک های جنگجویان جدید

در ادامه قرار است بهترین کمیک های جنگجویان جدید را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

بهترین کمیک های جنگجویان جدید نوشته دنیل کیبل اسمیت و لوسیانا وکیو اکثر اعضای اصلی تیم دهه 90 را برای اولین بار پس از سال‌ها متحد می‌کند، بنابراین ما می‌خواهیم نگاهی به تاریخچه جنگجویان جدید بیندازیم تا برخی از داستان‌های ضروری را برای رسیدن به روایت اصلی انتخاب کنیم، قبل از اینکه سری جدید در ماه آوریل وارد فروشگاه‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

HARD CHOICES

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

پرطرفدارترین کمیک های جنگجویان جدید

در حالی که تیم از نظر فنی برای اولین بار در صفحات ثور ظاهر شد، تنها برای ساخت اولین سری در حال اجرا New Warriors بود که قهرمانان جوانی مانند Night Thrasher ،Marvel Boy ،Nova  ،Firestar و Speedball را برای اولین بار گرد هم آورد. این تیم در چند شماره اول با تعدادی از قهرمانان و شرورهای مارول مانند Inhumans و Punisher روبرو می‌شد؛ اما در ساخت گالری شروران خود New Warriors نیز موفق بود و تیم‌هایی مانند Psionex و شخصیت‌هایی مانند Midnight’s Fire و Tai را معرفی می‌کرد. همچنین اعضای ناشناخته تیم مانند Night Thrasher و Silhouette را بیشتر توسعه می‌دهد.

بهترین کمیک های ثور

FOREVER YESTERDAY

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

جالب ترین کمیک های جنگجویان جدید

جنگجویان جدید گهگاه با برخی از مشکلات سفر در زمان و واقعیت جایگزین دست و پنجه نرم می‌کنند و در این مورد، این به لطف قدرت دشمن دیرینه‌شان Spinx بود که زمان و واقعیت را تغییر داده بود و منجر به ایجاد یونایتد جدید مصر شد. ایالات آشور که توسط شرور پیر اداره می‌شد. جهش یافته‌های شورشی مانند پسر مارول و فایر استار در زمانی که نوا در کنار انتقام‌جویان آشوری کار می‌کرد، غیرقانونی شدند و بقیه دنیای مارول برای سواری پیچ‌خورده همراه بودند. “Forever Yesterday” جزء جالب ترین کمیک های جنگجویان جدید بود که اولین رویداد بزرگ جهانی را به New Warriors داد که به تیم کمک کرد تا به عنوان یکی از هیجان انگیزترین کمیک‌های جدید دهه 90 تثبیت شود.

NOTHING BUT THE TRUTH

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

جذاب ترین کمیک های جنگجویان جدید

“Nothing But The Truth” زمان جالبی را در زندگی New Warriors نشان می‌دهد؛ زیرا تیم توسط Night Thrasher که مجبور شده بود به گروه رقیب معروف به The Folding Circle بپیوندد شکسته و منحل شد. Marvel Boy/Justice نیز پس از اینکه پدر بدسرپرست خود را با قدرت خود به قتل رساند، از تیم دور بود. خط داستانی تعدادی از توطئه‌های طولانی در مورد عضو خانواده سیلوئت تای را در بر می‌گیرد و در عین حال تصمیم جاستیس را برای تسلیم شدن خود به جرمش بررسی می‌کند. «Nothing But The Truth» پر از اکشن بود و در عین حال برخی از مطالب سنگین مربوط به عدالت، پدر بدرفتارش و محاکمه‌اش را بررسی می‌کرد.

THE HERO KILLERS

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

هر سال مجموعه‌هایی از جذاب ترین کمیک های جنگجویان جدید در حال اجرا سالانه چاپ می‌شوند که یا داستان‌های نامرتبط را نشان می‌دهد، به عنوان پیوندی با رویدادهای جاری عمل می‌کند یا حتی گروه‌های بزرگی را به نمایش می‌گذارد. در سال 1992 یک خط داستانی چهار قسمتی به نام “THE HERO KILLERS” وجود داشت که در سرفصل های سالانه New Warriors و Spider-Man پخش می‌شد. خط داستانی از Spidey و New Warriors پیروی می‌کرد که با یک شرکت قدرتمند که Speedball و سایر قهرمانان را ربوده بود، برخورد کردند. این خط داستانی سریع باعث شد که قهرمانان با Dreadnought قدرتمند و ده‌ها شرور مانند : Constrictor Hydro-Man ،Boomerang ،Rhino، ،Bombshell ،Killer Shrike ،Speed ​​Demon و غیره به علاوه یک غافلگیری بزرگ روبرو شوند.

FAMILY VALUES

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

برترین کمیک های جنگجویان جدید

با اعلام سری جدید New Warriors، طرفداران از دیدن بازگشت Elvin Haliday/Rage که در واقع یکی از اعضای ذخیره Avengers قبل از پیوستن به New Warriors بود، هیجان‌زده شدند. Rage نوجوانی بود که در معرض مواد شیمیایی سمی قرار گرفته بود که باعث می‌شد بدنش تا بزرگسالی رشد کند و در عین حال فوق‌العاده قوی و بادوام شود، دلیل قرار گرفتن جزء برترین کمیک های جنگجویان جدید این است که نیروی جالبی داشت و مورد نظر طرفداران قرار گرفت.

وی به دلیل تشویق مادربزرگش که او را بزرگ کرده بود، از توانایی‌هایش برای همیشه استفاده کرد؛ اما وقتی او به دلیل ارتباطش با New Warriors توسط یک باند کشته شد، Rage نشان داد که شایستگی همنام خود را دارد و به دنبال باند رفت. خط داستانی بررسی عمیق زندگی یک ابرقهرمان جوان بود که چیزی برای از دست دادن دارد.

TIME AND TIME AGAIN

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

پرطرفدارترین کمیک های جنگجویان جدید

«Time And Time Again» نشانگر بازگشت The Sphinx (هر دو نسخه مردانه و زنانه) است که این یک کراس اوور چند سری بود و از طریق New Warriors و همچنین مجموعه‌های مختلف مرتبط در حال انجام مانند Night Thrasher و Nova اجرا می‌شد. این متقاطع حماسی شاهد بود که جنگجویان جدید در زمان و مکان از دست می‌رفتند؛ زیرا هم لرد و هم لیدی ابوالهول برای کنترل واقعیت مبارزه می‌کردند. این یکی از بزرگترین خطوط داستانی بود که New Warriors تا به حال در چند سال اول خود دیده بود و همچنان یک ویترین عالی از تیمی است که چند خط داستانی شل را از این مجموعه به پایان رساند.

FUTURE SHOCK

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

جالب ترین کمیک های جنگجویان جدید

رویدادهای “Time and Time Again” در خط داستانی “FUTURE SHOCK” که جزء پرطرفدارترین کمیک های جنگجویان جدید است، نقش خواهد داشت که شامل مرگ اسپیدبال، معرفی مستبد آینده نگر Advent، و افشاگری در مورد همتای آینده نگر عدالت، ونس آسترو و مجور ویکتوری که نقش آن را ایفا می‌کند، رهبر نگهبانان کهکشان در قرن 30 می‌شود. «شوک آینده» بر رویاهای سرنوشت‌ساز ریتا پاتل و تایمزلیپ، عضو جدید، از مرگ جنگجویان جدید و شهر نیویورک تمرکز دارد. Timeslip و Warriors تلاش می‌کنند تا Advent را از تغییر جدول زمانی برای اصلاح آینده خود باز دارند، در حالی که با از دست دادن یکی از اعضای موسس و پایان جهان همانطور که می‌دانند، مقابله می‌کند.

بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان

REALITY TV STARS

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

جذاب ترین کمیک های جنگجویان جدید

پس از اتمام جلد اول New Warriors پس از 75 شماره، یک جلد جدید کوتاه مدت در حالی که تیم تلاش می‌کرد تا موقعیت خود را درست کند، منتشر شد و جزء جالب ترین کمیک های جنگجویان جدید قرار گرفت؛ اما پس از 11 شماره لغو شد. این تیم برای جلد سومی که قهرمانان را به سمت و سویی جدید سوق می‌دهد، بازمی‌گردد. Night Thrasher، Speedball، Nova و Namorita به اعضای جدید Microbe و Debrii ملحق می‌شوند که یک سریال تلویزیونی واقعیت را در مورد ماجراهای خود در حالی که به جاده می‌آیند، هدایت می‌کنند. این حجم تنها برای شش شماره به طول انجامید و چندان مورد استقبال قرار نگرفت، اگرچه به عنوان مبنایی برای سریال کمدی لایو اکشن پر دردسری بود که مارول تلاش کرد بسازد.

CIVIL WAR

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

برترین کمیک های جنگجویان جدید

در حالی که رویداد عظیم جنگ داخلی مارول واقعاً تعداد زیادی از اعضای New Warriors را در داستان کلی نشان نمی‌دهد، اگر این تیم نبود هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. جنگجویان جدید در حین فیلمبرداری یک قسمت از سریال تلویزیونی خود، سعی می‌کنند گروهی از شرورهای فوق‌العاده را که در حومه کانکتیکات مخفی شده‌اند دستگیر کنند. تیم در این زمان تا حد زیادی ضعیف بود؛ زیرا نیترو یکی از شروران بود و هنگامی که او منفجر شد، اکثر جنگجویان جدید و بچه های مدره سیه ای را بیرون آورد که ثبت نام فوق بشری را راه اندازی کرد که عمل کرد و منجر به جنگ داخلی شد. تنها بازمانده Speedball به پننس تبدیل می‌شود و به Thunderbolts می‌پیوندد تا هزینه جنایت خود را بپردازد.

NEW NEW WARRIORS

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

بهترین کمیک های جنگجویان جدید

پس از چند سال کار با ابتکار و آکادمی انتقام جویان، عدالت و اسپیدبال تصمیم گرفتند جنگجویان جدید را اصلاح کنند تا به قهرمانان جوان تر آموزش‌های لازم را بدهند تا مانند تیم اصلی قبل از جنگ داخلی، حادثه دیگری ایجاد نکنند. تیم جدید شامل اعضایی مانند Nova جدید و دوم اسکارلت اسپایدر و همچنین قهرمانان جدیدی مانند مرغ مگس خوار، Sun Girl، Haechi و Water Snake بود و عضو سابق Silhouette نیز بازگشت که این داستان جزء جذاب ترین کمیک های جنگجویان جدید قرار گرفت. New New Warriors به ​​عنوان یک تیم کار زیادی انجام ندادند؛ اما آن‌ها یک گام اساسی در روند بازسازی بودند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های جنگجویان جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو