بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 از نگاه سایت فیگار

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

2

1402/6/13

12:00


اگز به بازی ویل اسمیت بازیگر مشهور علاقه دارید با فیگار همراه باشید تا بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 از نگاه سایت فیگار

اگز به بازی ویل اسمیت بازیگر مشهور علاقه دارید با فیگار همراه باشید تا بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

ویل اسمیت تا زمان سیلی بدنام اسکار فیلم‌های جدید زیادی داشت. در این مقاله مطالبی در مورد همه فیلم‌های آینده ویل اسمیت و اینکه آیا آنها همچنان اتفاق می‌افتند یا نه را مطالعه می‌کنید. در اینجا همه فیلم‌های آینده ویل اسمیت و آن‌هایی که در حال تولید هستند (از جمله فیلم‌هایی که کنسل شده‌) نام برده شده شده است. اسمیت عموماً به عنوان طلای باکس آفیس در نظر گرفته می‌شود. اگر به این دسته از مقالات علاقه دارید بهترین فیلم‌های جهان را مطالعه نمایید.

او از اواسط دهه 1990 بر بازی‌های پرخرج و پرفروش تسلط داشت، مجموعه‌هایی مانند مردان سیاه پوش، فیلم‌های علمی تخیلی و خیال‌انگیز ویل اسمیت مانند من روبات، فیلم‌های کمیک مانند (Suicide Squad) و درام‌های دل‌انگیز مانند (Seven Pounds). و (The Pursuit of Happyness) به درجات مختلف توانستن موفقیت بزرگی را کسب کنند. اسمیت برای مدت طولانی یک نیروی غیرقابل توقف بوده است، اگرچه رفتار او در اسکار 2022 باعث عقب افتادن برخی از پروژه‌های آینده او شد. با فیگار همراه باشید تا بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 را به شما معرفی کنیم. و همچنین شما می‌توانید مقاله بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان را مطالعه کنید.

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

برترین فیلم های ویل اسمیت

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

ویل اسمیت هنوز هم برای بازی در شاه ریچارد، جایی که نقش پدر جاه طلب ستاره‌های تنیس ونوس و سرنا ویلیامز را بازی می‌کرد، برنده جایزه اسکار شد. سال 2019 با اکران سه فیلم در تقویم یکی از شلوغ ترین سال‌های اسمیت در زمان اخیر بود. آن فیلم‌ها بازسازی لایو اکشن علاءالدین دیزنی، فیلم جنایی مرد جمینی و انیمیشن کمدی جاسوسان در مبدل بودند.

با توجه به اینکه سال‌های گذشته فقط یک فیلم جدید ویل اسمیت را در یک زمان می‌دیدیم، این نشان‌ دهنده افزایش واقعی در دیده شدن اسمیت در باکس آفیس و شروع یک فیلم پرمشغله برای او از نظر حرفه‌ای بود. فهرست فیلم‌های آینده ویل اسمیت در ابتدا طولانی بود، اما با گذشت زمان، این فهرست کوتاه‌تر شد.

برخی از فیلم‌های آینده ویل اسمیت یا به تعویق افتاده‌اند یا به دلیل سیلی مختل کننده اسکار او به کریس راک لغو شده‌اند، اما هنوزهم به اندازه قبل در حال پیشرفت هستند و یا این اتفاق  تاثیر بدی نگذاشته است.

Bright 2

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

اسمیت قرار بود برای فیلم (Bright 2) از نتفلیکس دوباره با جوئل ادگرتون همکاری کند. هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم آینده ویل اسمیت تایید نشده است، همچنین هیچ جزئیاتی در مورد طراح و بازیگران وجود ندارد. اولین نقطه دردسر برای فیلم از پشت صحنه زمانی بود که کارگردان اصلی دیوید آیر و نویسنده اصلی مکس لندیس از پروژه اخراج شدند.

لوئیس لتریر کارگردان (The Incredible Hulk) در ابتدا کارگردانی را بر عهده گرفت، در حالی که نویسنده (The Maze Runner T.S) قرار بود نولین فیلمنامه را بنویسد. اما این فیلم پس از آن در مرحله پیش تولید گیر کرد و به این زودی‌ها اکران نشد.

وقتی (Bright) در دسامبر 2017 در نتفلیکس منتشر شد، توسط منتقدان به‌ عنوان یک افتضاح و عموماً اشتباه مورد بررسی قرار گرفت. به نظر می‌رسید که مردم به این موضوع توجهی نداشتند و در عوض آنقدر کنجکاو بودند که برایت در سه روز اول خود در نتفلیکس تقریباً 11 میلیون بازدید داشت.

این فیلم داستان یک پلیس انسانی (ویل اسمیت) و یک پلیس ارک (ادگرتون) را روایت می‌کند که قبل از اینکه یک رئیس جنایتکار افسانه‌ای دیگر دست به یک عصای قدرتمند بزنند، گرد هم می‌آیند. احتمالاً تنها در این آمار موفق تلقی می‌شد و باعث شد نتفلیکس به فیلم دیگری چراغ سبز نشان دهد. با این حال، در آوریل 2022، نتفلیکس اعلام کرد که (Bright 2) لغو شده است.

بهترین فیلم های جنایی معمایی کاراگاهی تاریخ سینما

Bad Boys 4

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

با وجود اینکه 40 صفحه از فیلمنامه به دست ویل اسمیت تحویل داده شده است، (Bad Boys 4) مدتی را در وقفه گذرانده است. (Bad Boys 4) حداقل از سال 2015 در برنامه های سونی قرار داشت و تاریخ انتشار آن در 24 می 2019 در یک زمان برنامه ریزی شده بود. بدیهی است که به دلیل تأخیر در ساخت (Bad Boys for Life) که خود سرانجام در ژانویه 2020 منتشر شد، این امر محقق نشد.

(Bad Boys for Life) موفقیت مهمی نبود، اما تماشاگران آن را استنشاق کردند و سونی به سرعت تأیید کرد که پسران بد 4 قرار است ساخته شود. از آن زمان، تام راثمن، رئیس سونی، رسماً اعلام کرد که فیلم هنوز در راه است و سیلی اسکار ویل اسمیت هیچ کاری برای به خطر انداختن تولید انجام نداد، زیرا پیش از این حادثه سرعت آن کاهش یافته بود.

در سپتامبر 2019، ویل اسمیت به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم جدید نتفلیکس به نام شورا انتخاب شد، که او را دوباره با کارگردان فیلم (Concussion) پیتر لندزمن متحد کرد. اسمیت قرار بود در نقش نیکی بارنز، رهبر واقعی یک سازمان تبهکاری آفریقایی-آمریکایی که در دهه 1970 بر هارلم، نیویورک تسلط داشت، بازی کند.

نیویورک تایمز به بارنز لقب (آقای دست نخورده) را داده بود. با این حال، شورا به خدمات استریم نمی‌آید. این فیلم سال‌هاست که در مرحله پیش‌ تولید گیر افتاده است، و انتخاب بازیگران ویل اسمیت تنها اعلامیه برای مدت طولانی است. علاوه بر این، از سال 2021 هیچ خبری در مورد این فیلم منتشر نشده است. پس از اسکار، سرانجام (The Council) لغو شد.

بهترین فیلم هایی که در شهر نیویورک رخ میدهند

The Council

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

اسمیت قرار است دوباره با پیتر لندزمن، نویسنده و کارگردان (تفکیک مغزی) برای داستان واقعی (شورای) متحد شود. این فیلم بر اساس زندگی رئیس اوباش هارلم، نیکی بارنز، داستان ناگفته‌ای از یک سندیکای جنایی متشکل از هفت مرد سیاه‌ پوست را نشان می‌دهد که در دهه 1970 و اوایل دهه 80 بر هارلم حکومت می‌کردند.

بارنز لقب (قای. دست نیافتنی) نوشته نیویورک تایمز. لندزمن که فیلم (زندگی جاودانه هنریتا لاکس) را نیز نوشته است، کارگردانی خواهد کرد و بازیگران بیشتری هنوز اعلام نشده است. (شورای) در نتفلیکس در سال 2019 بدون هیچ به‌روزرسانی اخیرا تنظیم شد.

بهترین فیلم های نتفلیکس تاریخ سینمای جهان

Emancipation

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

علاوه بر (The Council)، اسمیت قرار بود در یکی دیگر از فیلم‌های مبتنی بر داستان واقعی به نام (Emancipation) برای اپل تی‌وی بازی کند. به کارگردانی (Antoine Fuqua) از (Training Day، Emancipation) اسمیت را در نقش برده‌ای به نام پیتر در سال 1863 انتخاب کرد. پیتر از دست اسیرکنندگان خود فرار کرد و سفری خائنانه به شمال را آغاز کرد، جایی که در نهایت به ارتش اتحادیه پیوست.

هنگام دریافت معاینه پزشکی، تصویر معروفی از پشت زخم وحشتناک پیتر گرفته شد که به تقویت احساسات ضد برده داری کمک کرد و سیاه پوستان آزاد را تشویق کرد تا در جنگ داخلی بجنگند. پس از سیلی اسکار ویل اسمیت، فیلم علیرغم اینکه در مرحله پس از تولید بود، به حالت تعلیق درآمد. در ابتدا قرار بود تاریخ انتشار آن در سال 2022 باشد، اما اکنون به سال 2023 موکول شده است.

بهترین فیلم ها بر اساس واقعیت تاریخ سینمای جهان

I Am Legend 2

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

امیدبخش تر از (Bright 2) دنباله دیگر فیلم ویل اسمیت، (I Am Legend 2) است. تریلر آخرالزمانی اصلی موفقیتی باورنکردنی بود، به این معنی که انتظارات برای قسمت بعدی آینده بالا خواهد بود. پس مناسب است که علاوه بر ویل اسمیت، مایکل بی جردن، ستاره پلنگ سیاه نیز به پروژه پیوسته باشد. دیگر بازیگران و طراح داستان (I Am Legend 2) هنوز بسیار مخفی هستند و باید خیلی منتظر باشیم زیرا چرخ دنده‌های تولید (I Am Legend) به کندی پیش می‌روند.

با این حال، اسکار 2022 به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نگرفته است، به این معنی که این پروژه همچنان می‌تواند در نهایت به نتیجه برسد. از بین تمام فیلم‌های آینده ویل اسمیت، این ممکن است هیجان‌ انگیزترین فیلم باشد، بنابراین خوب است بدانید که در خطر فوری نیست.

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینمای جهان

Brilliance

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

اسمیت اولین پروژه خود را پس از اسکار به عنوان تهیه کننده نشان داد، اولین کارگردانی داستانی از برنده دو جایزه اسکار شرمین عبید-چینوی (خانم مارول). آکیوا گلدزمن، همکار قدیمی اسمیت (من روبات، من افسانه هستم، هنکاک) در حال نگارش فیلمنامه بر اساس رمان علمی تخیلی مارکوس ساکی به همین نام است.

تمرکز این کتاب بر نیک کوپر، یک مامور فدرال است که برای دپارتمان تحلیل و پاسخ کار می‌کند و وظیفه دارد 1 درصد از افراد غیرعصبی را که (ناهنجار) به‌شمار می‌آیند، ردیابی کند که با قدرت‌های ویژه متولد شده‌اند. شخصیت نیک پدر و مادر یک دختر با قدرت‌هایی خاص است و خود نیز یک نابهنجار است، در یک چرخش شبیه به (بلید رانر). او توانایی دیدن آینده را دارد و در نهایت تلاش می‌کند تا یک جنگ داخلی را متوقف کند. اسمیت از طریق شرکت استودیو وستبروک خود تولید خواهد کرد و گلدزمن نیز تهیه کننده خواهد بود.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما

Planes, Trains, and Automobiles

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

اسمیت و کوین هارت قرار است در فیلم (هواپیما، قطار و اتومبیل) بازی کنند و بازسازی کنند و درباره دو مسافری بسازند که به دلیل یک سری اتفاقات ناگوار مجبور به دوستی می‌شوند. آیشا کار (همه از کریس متنفرند، نمایش کارمایکل) قرار است فیلم کمدی جان هیوز 1987 را بنویسد و کارگردانی کند. اما آینده دقیق پروژه هنوز در حال انتقال است. هارت به (Entertainment Tonight Canada) گفت: ما در تلاش برای شکستن این کد هستیم. اما، مانند هر چیز دیگری، تا زمانی که درست نشود، نمی‌توانید آن را انجام دهید، و گاهی اوقات این کار زمان می‌برد.

بسیاری از پیش نویس‌ها، بسیاری از بازنویسی‌ها، بسیاری از طوفان فکری. ما آن را به سرانجام خواهیم رساند، و وقتی به آن رسیدیم، همان چیزی می‌شود که قرار است باشد، و بسیار شگفت انگیز است. هارت در مورد کار با اسمیت افزود: از اینکه با پسرم کار کنم هیجان زده هستم. هر دو از فیلادلفیا، هنوز کاری انجام نداده‌ایم و فقط به خودمان بدی می‌کنیم. این فیلم جزو فیلم های برتر ویل اسمیت قرار می‌گیرد.

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان

Fast and Loose

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

سریع و شل یکی از فیلم‌هایی است که پس از رسوایی اسمیت در مراسم اسکار تحت تاثیر قرار گرفت. این فیلم اکشن نتفلیکس قرار بود در اوایل سال 2022 با حضور اسمیت در نقش اصلی شروع به کار کند، اما به دنبال اتفاقی که افتاد، برای جلوگیری از شناسایی شدن با شرایط، مدتی متوقف شد.

با این حال، و با وجود اینکه هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد، (Fast and Loose) همچنان فعال است و قرار است در آینده منتشر شود. در این فیلم، این بازیگر قرار است نقش یک جنایتکار را بازی کند که پس از یک حادثه دچار از دست دادن حافظه می‌شود و متعاقباً متوجه می‌شود که به عنوان یک رئیس جنایتکار و یک مامور مخفی سیا، زندگی دوگانه‌ای داشته است. این فیلم جزو برترین فیلم های ویل اسمیت می‌باشد.

بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس

Canceled Movies

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024

اگرچه اسمیت چندین پروژه جالب را برای آینده نزدیک در دست ساخت دارد، اما چند تولید برنامه ریزی شده است که به دلیل عواقب آنچه در مراسم اسکار یا رویدادهای دیگر اتفاق افتاد، در نهایت لغو شدند. یکی از آنها (Bright 2)، دنباله فیلم نتفلیکس 2017 به کارگردانی دیوید آیر با بازی اسمیت و جوئل ادگرتون است. این محصول استقبالی مشابه با (پسران بد) در سال 1995 داشت: در حالی که نقدهای منتقدان خوب نبود، تماشاگران آن را بسیار پسندیدند و همین برای تقویت توسعه دنباله کافی بود. با این حال، حادثه در مراسم اسکار باعث شد نتفلیکس این پروژه را به کلی کنار بگذارد.

(Bright 2) تنها همکاری اسمیت و نتفلیکس نیست که در سال‌های اخیر لغو شده است. در سال 2019، این بازیگر پس از اینکه تایید شد در فیلم (The Council) بازی خواهد کرد، خبرساز شد، فیلمی که پیتر لندزمن بر اساس زندگی رئیس مافیا نیکی بارنز و سندیکای جنایی آمریکایی آفریقایی تبار که هارلم را در دهه های 1970 و 1980 کنترل می‌کرد، نوشته شده است. اما با گذشت سا‌ل‌ها دیگر خبری از این تولید نشد که در نهایت کنسل شد.

بهترین فیلم های نتفلیکس تاریخ سینمای جهان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم‌ های ویل اسمیت تا سال 2024 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو