بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر

بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر


منبع: فیگار

2

1402/7/1

19:59


جوکر از دیرباز، شخصیتی وحشتناک و خشنی در دنیای گاتهام بوده است. در ادامه می‌خواهیم بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر را به شما معرفی کنیم.

بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر

جوکر از دیرباز، شخصیتی وحشتناک و خشنی در دنیای گاتهام بوده است. در ادامه می‌خواهیم بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر را به شما معرفی کنیم.

دشمن بتمن، شاهزاده دلقک، شخصیتی پرطرفدار بوده که نقطه قوت برخی از بهترین کمیک های دی سی است. بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر برای بیشتر طرفداران بسیار وحشتناک و خشن به حساب می‌آمد. همچنین جوکر یک کمدین دلقک بود؛ اما لطیفه‌ها و شوخی‌های او شامل خشن‌ترین حرکات در واقعیت هستند، چیزی که بتمن خیلی خوب با آن‌ها آشنا بود. این شرور با نام‌های مستعاری مانند “Harlequin of Hate” و “the Jester of Genocid”، معروف شد و جزء بزرگترین دشمن شوالیه تاریکی قرار گرفت.

بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر

  • برترین کمیک های ترسناک با حضور جوکر

شما می‌توانید فهرستی از بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر

یکی از دلایلی که جوکر جزء ابرشرورهای بزرگ قرار گرفت الهام برداری شخصیت او از Pennywise استیون کینگ از رمان It بود که او را تبدیل به یک کاراکتر ترسناک کرد. بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر ، کلکسیون جذابی را برای دی سی کمیک ایجاد کرد، او مانند جمجمه‌ای که پوزخند می‌زند با زجر دادن به انسان‌های بی گناه شاد می‌شود. به همین دلیل است که جوکر در بسیاری از بزرگترین داستان‌های ترسناک ظاهر می‌شود که تاریک‌ترین لحظات شوالیه تاریکی را برای خوانندگان ارائه می‌دهد.

Arkham Asylum: A Serious House on a Serious Earth

ترسناک ترین داستان های جوکر

این کمیک کلاسیک یکی از اولین و ترسناک‌ترین داستان‌های بتمن بوده که تاکنون نوشته شده است. مقدمه به روشی نسبتاً ساده آغاز می‌شود، بیماران آرکهام در تبمارستان قدرت پیدا کرده‌اند و بتمن برای بازپس‌گیری و کنترل وارد دیوانه خانه گاتهام می‌شود.

اما در حین راه رفتن بتمن در این دیوانه‌خانه که توسط سم خنده جوکر تسخیر شده است، بتمن از نظر جسمانی و روانی آسیب می‌بیند. علاوه بر بتمن، بیماران آرکام نیز توسط جوکر مسموم شدند. روشی که این داستان به بررسی مشخصات روانی جوکر می‌پردازد واقعاً جذاب است، در حالی که هنر دیو مک‌کین جنون آشفته آرکام را به گونه‌ای منتقل خواهد کرد که این داستان را فراموش نشدنی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

Joker (2008) by Brian Azzarello and Lee Bermejo

وحشتناک ترین داستان های مصور جوکر

از بسیاری جهات، داستان جوکر سال 2008 توسط آزارلو و برمجو نقطه مقابل موریسون و Arkham Asylum مک کین است. او با خنده ترسناکش و شوخ طبعی سادیستی خود، مردی را در صحنه‌ای زنده زنده پوست می‌کند و در صحنه‌ای دیگر زنی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. این رمان گرافیکی که از دیدگاه یکی از سرسپردگان جوکر، جانی فراست نوشته شده است، روایت آن ترس، جنایت و خشونت را در دنیای واقعی بررسی می‌کند که بسیار دلهره آور خواهد بود.

Batman: Three Jokers

بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر

این داستان جزء برترین کمیک های ترسناک با حضور جوکر است که اخیرا نویسنده جف جانز یک فرضیه جالب را در موردش ارائه داده است؛ در واقع سه جوکر وجود دارند که در تمام این مدت مشغول به کار هستند و به عنوان یک فرد مجرد زندگی خود را می‌گذرانند. آن‌ها دلقک، کمدین و جنایتکار هستند که هر کدام جنبه متفاوتی از شیوه عمل جوکر را نشان می‌دهند. بتمن باید با سطح کاملاً جدیدی فراتر از هر چیزی که تا به حال فکر می‌کرد که جوکر قادر به انجام آن است، مبارزه کند.

Batman R.I.P

برترین کمیک های ترسناک با حضور جوکر

اجرای بتمن توسط گرانت موریسون از اواسط دهه 2000 تا اوایل دهه 2010 یکی از نقاط عطف نمادین شوالیه تاریکی در نظر گرفته می‌شود. این دوره‌ای است که به بتمن، پسرش، دامیان وین، داده شد و دیک گریسون جایگزین بروس وین در نقش بتمن شد.

داستان Batman: RIP آنچه را که وعده می‌دهد زیر پا نمی‌گذارد؛ زیرا گروهی از شرورها برای کشتن Caped، توطئه های بسیاری را ایجاد می‌کنند، البته تنها پس از اینکه او را دیوانه کرد، شهرتش را نیز از بین بردند. یکی از وحشتناک‌ترین لحظات کل داستان، جوکر است که در سلولش نشسته و خوانندگان نگاهی اجمالی به افکار درونی او دارند.

Death of the Family

ترسناک ترین داستان های جوکر

این داستان توسط اسکات اسنایدر نویسنده و هنرمند گرگ کاپولو که نباید با “Death of the Family” اشتباه گرفته شود، در جریان رویدادهای The New 52 اتفاق می‌افتد. پس از یک سال ناپدید شدن جوکر، او به گاتهام باز می‌گردد، در حالی که صورت پوسته‌دار خود را مانند یک نقاب می‌پوشاند و همه چیز و هرکسی را که بتمن دوست دارد هدف قرار می‌دهد. این داستان ترسناک، شما را شوکه خواهد کرد. همچنین مفهومی را معرفی کرد که از آن زمان به بخش اصلی اسطوره‌های بتمن تبدیل شده است. اینکه جوکر بتمن را دوست دارد، به همین دلیل او درد زیادی را برای او می‌خواهد.

بهترین کمیک های بتمن درباره ابرشروران گاتهام

Endgame

وحشتناک ترین داستان های مصور جوکر

Death of the Family دنباله Batman : Endgame است. بدون اسپویل زیاد، این داستان زمانی شروع می‌شود که بتمن باید با کل لیگ عدالت مبارزه کند. او تک به تک تمامی آن‌ها را شکست می‌دهد؛ اما در حالی که Caped Crusader با سوپرمن می‌جنگد، او با پوزخند بی‌رحمانه‌ای به او می‌خندد زیرا جوکر با استفاده از سم دیوانه‌وار عفونیش، او را مسموم کرده است. از آنجا، داستان تاریک تر می‌شود زیرا تمام گاتهام در هرج و مرج، فرو می‌ریزد.

Dark Nights: Metal

بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر

بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر

این رویداد حماسی چند جهانی محور جزء ترسناک ترین داستان های جوکر در عصر نقره‌ای است؛ اما به سرعت به وحشت کیهانی فرو می‌رود چون دارک مولتی‌ورس به جهان اصلی تجاوز می‌کند و نسخه‌های شیطانی وحشتناک بتمن به واقعیت دنیا حمله می‌کنند.

این شخصیت‌های جدید دی‌سی از کابوس‌هایی که بتمن اصلی داشته است به‌عنوان واقعیت‌هایی که از بدترین ترس‌های او آشکار شده‌اند، به وجود می‌آیند. ترسناک‌ترین آن‌ها Batman Who Laughs است، نسخه‌ای از بتمن که با جوکر شباهت دارد. البته، نسخه اصلی جوکر نیز ظاهر بزرگی دارد و هرگز حاضر نیست به کسی اجازه دهد که خنده را از آن بگیرد.

The Batman Who Laughs (2018)

برترین کمیک های ترسناک با حضور جوکر

این داستان ترسناک مدت کوتاهی پس از اتفاقات Dark Nights: Metal رخ می‌دهد. گاتهام توسط Batman Who Laughs مورد حمله قرار می‌گیرد، حتی زمانی که او توسط جوکر آلوده می‌شود، او را تبدیل به نسخه‌ای از شخصیت خودش می‌کند. در همین حال، جوکر زندگی خود را در بت غار ادامه می‌دهد، در حالی که یکی از دیگر جامعه شناسان گاتهام، جیمز گوردون جونیور، در کنار پدرش جیم گوردون که به دنبال رستگاری است، متحد می‌شود، چیزی که ممکن است فراتر از درک او باشد.

Joker War

ترسناک ترین داستان های جوکر

این رویداد تقاطعی از بزرگترین داستان است که جوکر مبنی بر ایدئولوژی و روش‌هایی بتمن را زیر سوال می‌برد. پسر شوالیه شهر گاتهام پس از به دست آوردن ثروت خانواده وین و تمام ابزارهای پیشرفته بتمن، به جنگ با تمام شهر گاتهام می‌پردازد.

نقطه جذاب داستان درباره بتمن شکست خورده است. تمام امیدی که به گاتهام می‌داد، فقط یک شوخی بی رحمانه بود که شاهزاده کلاون شهر دست به انجام آن می‌زند. اما فراتر از این، جوکر به خانواده بروس، کودکی او، عقلانیت او و حتی خاطرات والدین بروس حمله می‌کند. در این داستان خشونت‌آمیز، هیچ چیز مقدس نیست و به هیچ چیز نمیتوان اعتماد کرد.

The Killing Joke

وحشتناک ترین داستان های مصور جوکر

The Killing Joke یکی از وحشتناک ترین داستان های مصور جوکر است که اثری از آلن مور و برایان بولارد بوده و به صورت سینمایی به بررسی ماهیت جنون او می‌پردازد. این روایت همچنین جزء عمیق‌ترین بررسی از داستان منشا جوکر قرار گرفت. جوکر چندین نفر را به آتش می‌کشد و همه را خواهد کشت تا یک تز را ثابت کند. اینکه تنها یک روز بد برای دیوانه کردن یک فرد لازم است و چه روزی برای جوکر بد است ترسناک خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین داستان های ترسناک با حضور جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو