راه‌اندازی سامانه جامع یوفوها توسط پنتاگون ؛ نخستین ویدیوهای رسمی از یوفوها منتشر شد!

منبع: تکراتو

3

1402/6/12

11:59


وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد قصد دارد سامانه جامع یوفوها را راه‌اندازی کند. قرار است در این سامانه اطلاعات مرتبط با پدیده‌های غیرعادی ناشناس (UAP) منتشر شود.

راه‌اندازی سامانه جامع یوفوها توسط پنتاگون ؛ نخستین ویدیوهای رسمی از یوفوها منتشر شد!

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد قصد دارد سامانه جامع یوفوها را راه‌اندازی کند. قرار است در این سامانه اطلاعات مرتبط با پدیده‌های غیرعادی ناشناس (UAP) منتشر شود.

به گزارش تکراتو و به نقل از سیتنا، پت رایدر، سخنگوی پنتاگون روز پنجشنبه اعلام کرد که اطلاعات و عکس‌های پرونده‌های حل و فصل شده پدیده‌های غیرعادی ناشناس به محض این که از حالت محرمانه خارج شوند روی این وبسایت که به عنوان یک مرکز اطلاعات عمل می‌کند، قرار خواهند گرفت.

رایدر گفت: «دیگر محتویات وبسایت شامل گزارش روند بررسی پرونده‌ها، سوالات متداول، لینک‌‌های گزارش‌های رسمی، بیانیه‌های مطبوعاتی و دیگر منابعی است که ممکن است برای عموم مفید باشند. وزارت دفاع متعهد به شفاف‌سازی اقدامات دفتر حل مسائل غیرعادی در همه زمینه‌ها در مورد پدیده‌های غیرعادی ناشناس برای مردم آمریکا است.»

بیشتر بخوانید: افشاگری و انتقاد نماینده کنگره از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها ؛ موجودات فرازمینی به سادگی می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!

راه‌اندازی سامانه جامع یوفوها توسط پنتاگون

ماموریت این وبسایت که توسط دفتر «حل مسائل غیرعادی در همه زمینه‌ها» اداره می‌شود، «حداقل‌سازی غافلگیری فنی و اطلاعاتی در مواجهه با پدیده‌های غیرعادی ناشناس در زمینه‌های مرتبط با امنیت ملی» عنوان شده است.

راه‌اندازی سامانه جامع یوفوها توسط پنتاگون

اگرچه مدت‌هاست که مردم نسبت به موضوع اشیاء ناشناس علاقه نشان می‌دهند، اما توجهات به این موضوع در ژوئیه گذشته پس از شهادت سه نظامی کهنه‌کار در مقابل کنگره مبنی بر پنهان‌کاری شدید دولت در مورد چیزهایی که به عنوان اشیاء مرموز شناخته می‌شوند، افزایش یافت.

رابرت گارسیا، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده نیز در این باره گفت: «پدیده‌های غیرعادی ناشناس، هرچه که هستند، ممکن است تهدیدی جدی برای ارتش و هواپیماهای غیرنظامی ما باشند و این مساله باید درک شود. ما باید ارائه گزارش بیشتر در مورد این پدیده‌ها را تشویق کنیم. هرچه بیشتر بدانیم، ایمن‌تر خواهیم ماند.»

بر اساس بیانیه مطبوعاتی پنتاگون قرار است تا پاییز سال جاری سازوکار گزارش‌دهی روی این وبسایت راه‌اندازی شود که از طریق آن کارمندان دولت، پیمانکاران و نظامیانی که از برنامه‌های ایالات متحده مطلعند بتوانند فعالیت‌های اخیر UAPها را گزارش دهند. سازوکار جداگانه‌ای نیز برای گزارش‌دهی مردم تا چند ماه آینده روی این وبسایت قرار خواهد گرفت.

باتوجه به گزارش‌هایی‌ که تاکنون در این وبسایت ثبت‌ شده، شایع‌ترین ویژگی‌های UAPها این است که آن‌ها گرد هستند، در ارتفاع تقریبی ۱۰ تا ۳۰ هزار پایی پرواز می‌کنند، اندازه‌ای بین یک تا چهار متر دارند و به رنگ‌های سفید و نقره‌ای یا بی‌رنگ و شفاف دیده شده‌اند.

برای برخی از UAPها در گزارش‌های دولتی توضیح خاصی ارائه نشده است اما برخی دیگر به عنوان بالون، پهپاد یا حتی پرندگان و موارد مربوط به رویدادهای آب و هوایی شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص سامانه جامع یوفوها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو