فیلم آخرین سفر دیمیتر؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم آخرین سفر دیمیتر؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

6

1402/6/14

17:18


فیلم آخرین سفر دیمیتر؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم آخرین سفر دیمیتر یکی از فیلم‌های جدید است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Last Voyage of the Demeter آشنا شوید.

ژانر فیلم آخرین سفر دیمیتر فراطبیعی و ترسناک و فانتزی است. این فیلم رده بندی R را دریافت کرده است و برای کودکان مناسب نیست. این فیلم یک اقتباس از فصل سفرنامه کاپیتان (The Captain’s Log) از رمان دراکولا (Dracula) اثری از نویسنده ایرلندی برام استوکر (Bram Stoker) در سال 1897 است. داستان اولیه این فیلم حدود دو دهه قبل توسط Bragi F. Schut بر اساس همان یک فصل از رمان تهیه شده بود اما ساخت فیلم آن به تعویق افتاد. تا این که در اکتبر 2019 گفته شد که کارگردانی فیلم آخرین سفر دیمیتر را آندره اوردال (André Øvredal) نروژی بر عهده خواهد داشت. از جمله بازیگران این فیلم کوری هاوکینز، اشلینگ فرنچوزی، لیام کانینگهام و دیوید دستمالچیان را می‌توان نام برد. نظرات درباره فیلم آخرین سفر دیمیتر مختلف بودند و نتوانست نمره بالایی از منتقدان دریافت کند. همچنین از نظر تجاری با شکست مواجه شد و کمتر از بودجه تولید آن فروش داشت. در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم آخرین سفر دمتر 2023 می‌پردازیم و با داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای آن آشنا می‌شویم.

فهرست مطالب: 

تاریخ اکران فیلم The Last Voyage of the Demeter

کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) فیلم آخرین سفر دیمیتر را در تاریخ 11 آگوست 2023 برابر با 20 مرداد 1402 منتشر کرد. در ابتدا گفته شده بود که این فیلم در 27 ژانویه 2023 برابر با 7 بهمن 1401 منتشر خواهد شد. مدت زمان فیلم سینمایی آخرین سفر دیمیتر حدود دو ساعت است.

داستان فیلم آخرین سفر دیمیتر

فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023

به طور خلاصه فیلم سینمایی آخرین سفر دیمیتر در مورد افراد درون کشتی تجاری دیمیتر (Demeter) است که در یک سفر از کارپاتیا (Carpathia) به لندن (London) حوادث عجیب و ترسناکی را به دلیل حضور یک خون‌آشام (Vampire) افسانه‌ای به اسم دراکولا (Dracula) تجربه می‌کنند. کشتی دیمیتر که اجاره شده بود تا تعدادی جعبه چوبی بدون علامت را به آن‌جا منتقل کند بدون مسافرها به مقصد می‌رسد. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای فیلم The Last Voyage of the Demeter بپردازید.

بازیگران فیلم آخرین سفر دیمیتر

در این بخش از مقاله با بیوگرافی تعدادی از هنرپیشه‌های آخرین سفر دیمیتر آشنا خواهیم شد. همچنین نام‌های بعضی از بازیگران دیگر آن را بیان خواهیم کرد.

 کوری هاوکینز در نقش کلمنس

فیلم سینمایی آخرین سفر دمتر

کوری هاوکینز (Corey Hawkins) بازیگر آمریکایی متولد 22 اکتبر 1988 معادل 30 مهر 1367 در واشنگتن (Washington) است. سریال The Walking Dead از جمله سریال‌های معروفی است که کوری هاوکینز در بعضی از قسمت‌های آن حضور داشته است. او همچنین کاندید دریافت یک جایزه Primetime Emmy شده بود. از فیلم‌های چند سال اخیر او می‌توان In the Heights در سال 2021 را نام برد. کوری هاوکینز در فیلم آخرین سفر دیمیتر در نقش کاراکتر کلمنس (Clemens) که یک دکتر است حضور دارد.

اشلینگ فرنچوزی در نقش آنا

بازیگران فیلم آخرین سفر دمتر

اشلینگ فرنچوزی (Aisling Franciosi) یک بازیگر ایرلندی است که در تاریخ 6 ژوئن 1993 برابر با 16 خرداد 1372 در دوبلین (Dublin) از مادری ایرلندی و پدری ایتالیایی متولد شد. او در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در نقش لیانا استارک (Lyanna Stark) حضور داشت. همچنین برای بازی در فیلم سینمایی The Nightingale در سال 2018 برنده یک جایزه AACTA Award شد. اشلینگ فرنچوزی در فیلم The Last Voyage of the Demeter در نقش کاراکتر آنا (Anna) بازی کرده است که ناخواسته مسافر کشتی دمتر می‌شود.

لیام کانینگهام در نقش کاپیتان کشتی دمتر

معرفی فیلم آخرین سفر دمتر

لیام کانینگهام (Liam Cunningham) یک بازیگر ایرلندی است که در تاریخ 2 ژوئن 1961 برابر با 12 خرداد 1340 متولد شد. او بیشتر به دلیل بازی در سریال بازی و تخت (Game of Thrones) در نقش Davos Seaworth شهرت دارد. همچنین او به طور مشترک با مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) برنده یک جایزه BAFTA برای بازی در فیلم کوتاه Pitch Black Heist در سال 2011 شده بود. لیام کانینگهام در فیلم آخرین سفر دیمیتر در نقش کاراکتر کاپیتان کشتی Demeter حضور دارد.

دیوید دستمالچیان در نقش Wojchek

داستان فیلم آخرین سفر دمتر

دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) بازیگری است که در تاریخ 21 جولای 1975 برابر با 30 تیر 1354 در Allentown در پنسیلوانیا (Pennsylvania) متولد شد. او به عنوان نقش مکمل در تعدادی از فیلم‌های ابرقهرمانی مانند شوالیه تاریکی (The Dark Knight) در سال 2008 و مجموعه فیلم‌های مرد مورچه‌ای (Ant-Man) حضور داشته است. او همچنین در فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer)‌ از کریستوفر نولان (Christopher Nolan) که در جولای 2023 منتشر شد حضور دارد.

از فیلم‌های سال‌های اخیر که دیوید دستمالچیان نیز در آن‌ها بوده است بازی او در نقش کاراکتر Polka-Dot Man در فیلم The Suicide Squad که در سال 2021 منتشر شده بود را می‌توان نام برد. او تا حالا در سه فیلم Prisoners در سال 2013، Blade Runner 2049 در سال 2017 و Dune در سال 2021 از کارگردان فرانسوی کانادایی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) حضور داشته است. دیوید دستمالچیان در فیلم The Last Voyage of the Demeter در نقش کاراکتر Wojchek حضور دارد.

خاویر بوتت در نقش دراکولا

تریلر فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023

خاویر بوتت (Javier Botet) یک بازیگر اسپانیایی است که در تاریخ 30 جولای 1977 برابر با 8 مرداد 1356 متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که خاویر بوتت در آن‌ها حضور داشته است می‌توان The Conjuring 2 در سال 2016 و It در سال 2017 را نام برد. خاویر بوتت در فیلم سینمایی فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023 در نقش کاراکتر دراکولا (Dracula) بازی کرده است.

بعضی از بازیگران دیگر فیلم آخرین سفر دیمیتر عبارت اند از:

  • استفان کاپیچیک (Stefan Kapičić)
  • جان جان بریونز (Jon Jon Briones)
  • وودی نورمن (Woody Norman)

نقد فیلم سینمایی آخرین سفر دیمیتر و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم آخرین سفر دیمیتر و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.8 از 10، 48 از 100 و 52 از 100 را به دست آورده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره در سایت متاکریتیک قرار گرفته است بخوانید.

ReelViews / جیمز براردینلی: 75

فیلم The Last Voyage of the Demeter سفری شوکه‌کننده و دلخراش است اما برای افرادی که فیلم‌های ترسناک را درک می‌کنند ارزش آن را دارد که داستان آن را دنبال کنند.

The A.V. Club / متیو جکسون: 75

با وجود این که فیلم آخرین سفر دیمیتر به طور غیر یکنواخت در بعضی از بخش‌ها خوب و در بعضی دیگر بد است، ویژگی‌های مثبت زیادی هم برای طرفداران فیلم‌های ترسناک و هم برای افرادی که گاهی به سینما می‌روند در آن وجود دارد که هر دو گروه از آن خوششان بیاید.

Austin Chronicle / ریچارد ویتاکر: 67

هر اندازه که اوردال تلاش می‌کند که از همه ویژگی‌های رایج در فیلم‌های پرفروش مدرن که انتظار می‌رود دیمیتر را از بهترین مقصدش دور نگه دارند خودداری کند، این سفر آن اندازه ناهموار و پر از مانع است که نمی‌توان آن را به طور کامل در مسیر درست آن احساس کرد.

Original-Cin / جیم اسلوتک: 67

به طور کلی فیلم The Last Voyage of the Demeter یک اثر متوسط ​​در بین مجموعه آثار مرتبط با دراکولا است.

Collider / چیس هاچینسون: 58

با وجود تمام روش‌هایی که بوتت و همکارانش با همه وجود تلاش می‌کنند که به فیلم آخرین سفر دیمیتر کمی زندگی ببخشند، این فیلم به طور مداوم هم با مرگ کاراکترهای آن و هم با مرگ خلاقیت و نوآوری در آن شناخته می‌شود.

Paste Magazine / تریس سوور: 45

مشکل اصلی فیلم The Last Voyage of the Demeter این است که چه اندازه معمولی و فراموش‌شدنی است.

Polygon / جاشوا ریورا: 45

هیچ اتفاقی که بیننده را شگفت‌زده کند در فیلم آخرین سفر دیمیتر وجود ندارد. تقریباً همه چیز در داستان دقیقاً همان طور که یک طرفدار معمولی فیلم‌های ترسناک انتظار دارد پیش می‌رود ، دقیقاً همان طور که آن‌ها می‌دانند این کار را انجام می‌دهد چون این فیلم با پایان داستان آغاز می‌شود اما پس از آن تلاشی نمی‌کند که بر این ترس که با دانستن پایان داستان این فیلم به وجود می‌آید تاکید کند و بسیاری از ما متاسفانه از قبل بیش از اندازه در مورد این داستان می‌دانیم.

The Guardian / بنجامین لی: 40

داستان این فیلم در نهایت یک سفر محکوم به نابودی است. برای خدمه کشتی، برای بینندگان فیلم The Last Voyage of the Demeter و به طور کلی برای راهبرد تولید فیلم هیولایی کمپانی یونیورسال.

New York Post / جانی اولکسینسکی: 25

مثل همیشه دراکولا خون می‌مکد. اما آخرین فیلم آن به سادگی بد و بی‌کیفیت است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم آخرین سفر دمتر پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر به تماشای فیلم‌های ترسناک علاقه دارید و با وجود نمرات کمی که این فیلم از سایت‌های معروف به دست آورده است می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن بیشتر آشنا شوید، دانلود فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023 را شروع کنید.

می‌توانید نظرتان در مورد فیلم آخرین سفر دیمیتر را در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای فیلم مورد علاقه شما در این سایت مقاله وجود ندارد می‌توانید نام آن را کامنت کنید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو