افشای توصیه ویژه علی لاریجانی به نمایندگان ادوار مجلس

منبع: سیمرغ

3

1402/6/14

18:37


افشای توصیه ویژه علی لاریجانی به نمایندگان ادوار مجلس

جبهه پایداری به دنبال خالص سازی است


منصور حقیقت‌پور، چهره نزدیک به لاریجانی، در واکنش به ادعای اخیر مبنی بر اینکه حقیقت‌پور، جعفرزاده ایمن‌آبادی، باهنر، مطهری و بهروز نعمتی به توصیه لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب شدند، گفت: واقعیت امر این است که وقتی لاریجانی با هر کدام از نمایندگان ادوار مجلس ملاقات می‌کرد به همه آنها می گفت در انتخابات داوطلب شوید، حمایت کنید، فضای انتخابات را گرم کنید و حضور داشته باشید از این‌رو بسیاری از نمایندگان ادوار مجلس حرف لاریجانی را گوش کردند و در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام داوطلبی کردند.

او افزود: بنابراین لاریجانی به صورت عام از همه دعوت کرده است به این ترتیب که بنده سراغ ندارم لاریجانی با یکی از نمایندگان ادوار دیدار داشته باشد و به او تاکید نکرده باشد که در انتخابات ثبت‌نام نکنید. به عبارت دیگر لاریجانی به همه نمایندگان ادوار مجلس توصیه کرده که در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری کنند چراکه او معتقد است برای داشتن انتخابات پرشور و حداکثری باید همگی در انتخابات ثبت‌نام کنند البته او بابت انجام این کار هدف خاصی ندارد بلکه فقط توصیه کرده و به همه هم گفته است.

حقیقت‌پور در واکنش به اینکه یعنی لاریجانی به دنبال حمایت از لیست خاصی در انتخابات مجلس دوازدهم نیست، تصریح کرد: بنده اطلاع ندارم که لاریجانی می‌خواهد چه اقدامی انجام دهد اما به همه گفته که در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام کنند.

این چهره نزدیک به لاریجانی در پاسخ به اینکه بنابراین می‌توان گفت که شما به توصیه لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام کردید، ادامه داد: لاریجانی به همه گفته در انتخابات داوطلب شوید بنده هم یک‌بار که با او دیدار داشتم گفت که برای انتخابات اعلام کاندیداتوری کنم.

حقیقت‌پور در پاسخ به اینکه گفته شده لاریجانی با دادن لیست در انتخابات مجلس دوازدهم به دنبال شکستن جریان خالص‌سازی است، اظهار کرد: در حال حاضر همه با خالص‌سازی‌ای که خلاف عدالت، مصلحت و شایسته‌سالاری است مخالف هستند. چه زمانی که مهدی باکری خالص‌سازی شد چه در حال حاضر که اعلام می‌کنند به دنبال خالص‌سازی هستند خالص‌سازی هیچوقت به نفع کشور نبوده است.

این چهره اصول‌گرا در واکنش به اینکه چنانچه در انتخابات آینده مجلس لاریجانی از لیستی حمایت کند اصلاح‌طلبان نیز به او می‌پیوندند و از لیست مذکور حمایت می‌کنند، اظهار کرد: اگر خالص‌سازان عرصه را بر جریان‌های سیاسی تنگ کنند، جریان اصلاح‌طلب ترجیح می‌دهد با جریانی کار کند که خالص‌ساز نباشند و فضا را برای بقیه باز کند اما چنانچه خالص‌سازان دست از خالص‌سازی بردارند امکان دارد اتفاقات دیگری صورت بگیرد.

حقیقت‌پور در واکنش به اینکه بنابراین امکان دارد جریان اصلاح‌طلب از لیست متبوع لاریجانی حمایت کنند، افزود: خیر بنده چنین پیش‌بینی را نمی‌کنم باید ببینیم تا آن زمان اتفاقات دیگری می‌افتد و نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

این چهره نزدیک به لاریجانی با اشاره به هویت جریانی که به دنبال خالص‌سازی هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جبهه خاصی به دنبال خالص‌سازی در کشور است البته جبهه‌ای که دفتر در داخل کشور ندارد به این معنی که مشخص نیست دفتر، تابلو، آموزش و پرچم آنها کجاست.

حقیقت‌پور در پاسخ به اینکه آیا منظور شما جبهه پایداری است، یادآور شد: بله حتماً منظور بنده جبهه پایداری است.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو