کشف جسد بیمار گمشده در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز | پشت در سرویس بهداشتی زده بودند: خراب است!

منبع: ساعد نیوز

3

1402/6/16

08:53


ساعد نیوز: فوت بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز در فضای مجازی منتشر و واکنش بسیاری از کاربران را به دنبال داشته که مدیر بیمارستان نمازی توضیحاتی در این باره ارایه کرد.

کشف جسد بیمار گمشده در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز | پشت در سرویس بهداشتی زده بودند: خراب است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، انتشار مطالبی درباره فوت یک بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز طی امروز چهارشنبه نیمه شهریور 1402 واکنش بسیاری از کاربران را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

در این مطلب عنوان شده که در تاریخ 23 مرداد امسال فردی با علائم درد قفسه سینه در بخش حاد بیمارستان نمازی و به دلیل کمبود فضا در راهرو این بخش بستری شده و پس از مدتی کادر درمان متوجه عدم حضور بیمار می شوند که بدلیل شلوغی و عدم رسیدگی احتمال می دهند بیمار فرار کرده باشد و به همین دلیل او را از آمار بستری های این بخش حذف می کنند.

در این مطلب که در فضای مجازی منتشر و عنوان شده که از طرفی دقیقا از روز گم شدن این بیمار درب یکی از سرویس‌های بهداشتی بخش تحت نظر اورژانس بزرگسالان باز نمی شود و بدون اینکه کسی این موضوع را پیگیری کند که علت مسدود بودن این سرویس چیست، روی درب آن درج می‌شود که این سرویس خراب است! تا اینکه بعد از چند روز به دلیل بوی تعفن درب این سرویس را باز کرده، متوجه می‌شوند که بیمار فراری از نظر بیمارستان، در توالت فوت کرده است!

توضیحات مدیر بیمارستان نمازی در خصوص فوت یک نفر در بیمارستان

مهدی خان سالار، مدیر بیمارستان نمازی با اشاره به فوت این شخص در یکی از سرویس بهداشتی های این بیمارستان افزود: بلافاصله پس از آگاهی از حادثه، شناسایی ابعاد موضوع در دستور کار قرار گرفت و با حضور عوامل انتظامی در بیمارستان جوانب امر بررسی و ضمن تشکیل پرونده، دستورات لازم از سوی مراجع قضایی صادر شد.

او افزود: در حال حاضر نیز تحقیقات به صورت جدی ادامه دارد که تا کنون نتیجه قطعی حاصل نشده است.

مدیر بیمارستان نمازی اضافه کرد: همچنین جسد این شخص برای بررسی و تشخیص علت فوت، در اختیار پزشکی قانونی و مراجع قضایی قرار گرفته است.

این مقام مسوول در بیمارستان نمازی عنوان کرد: اقدامات قضایی برای تشخیص هویت و علت فوت در حال انجام و مستندات و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص پس از نظریه قطعی مراجع قضایی انجام می شود.

او هرگونه اظهار نظر قطعی و معتبر در مورد مرگ این شخص را منوط به تکمیل تحقیقات و اعلام نظر پزشکی قانونی دانست و گمانه زنی ها در این خصوص را در حال حاضر، نامعتبر عنوان کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو