برخی از مشترکین PS Plus اشتراک خود را لغو می‌کنند

منبع: گیمفا

3

1402/6/16

09:50


سه سطح PS Plus مزایای مختلفی از جمله بازی‌های رایگان را ارائه می‌دهد، اما برخی از بازیکنان هم‌اکنون در حال لغو اشتراک خود هستند.

برخی از مشترکین PS Plus اشتراک خود را لغو می‌کنند

سه سطح PS Plus مزایای مختلفی از جمله بازی‌های رایگان را ارائه می‌دهد، اما برخی از بازیکنان هم‌اکنون در حال لغو اشتراک خود هستند.

برخی از مشترکین پلی استیشن پلاس پس از اعلام افزایش قیمت بسیار زیاد سونی (Sony) برای هر سه سطح، تصمیم گرفته‌اند عضویت خود را لغو کنند. کاربران PS Plus می‌توانند بین سه سطح یکی را انتخاب کنند و هر دسته مزایا و پاداش‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. سطح Essential مشابه مدل قبلی PS Plus کار می‌کند و دسته‌های Extra و Premium امکان دسترسی به صدها بازی را بدون هزینه اضافی می‌دهند.

سونی اخیرا اعلام کرده که قیمت پلی استیشن پلاس را در هر سه سطح از تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) افزایش خواهد داد. Essential یک ساله به جای ۵۹.۹۹ دلار، ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد، در حالی که سطوح Extra و Premium به ترتیب ۱۳۴.۹۹ و ۱۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. سونی به دلیل این افزایش با واکنش‌های زیادی مواجه شده و به نظر می‌رسد برخی از طرفداران تصمیم گرفته‌اند اشتراک PS Plus خود را در پاسخ به تغییر قیمت لغو کنند.

یکی از کاربران ردیت (Reddit) به نام Certified_human1 پستی منتشر کرده که روند لغو اشتراک PS Plus را برجسته می‌کند. این کار بسیار ساده است زیرا بازیکنان باید پیش از دنبال کردن مراحل لغو عضویت، گزینه Account Management را از منوی تنظیمات کنسول خود انتخاب کنند. این پست مدت کوتاهی پس از اعلام افزایش قیمت مذکور منتشر شد و به نظر می‌رسد سایر طرفداران در حال پیروی از آن هستند.

بسیاری از کاربران در بخش نظرات ادعا می‌کنند که عضویت پلی استیشن پلاس خود را در نتیجۀ افزایش قیمت لغو کرده‌اند. تعدادی نیز می‌گویند که به هر حال از ویژگی‌های PS Plus استفاده نمی‌کنند و در درجه اول، عناوین تک‌نفره برای آنان اهمیت دارد. همچنین برخی از کاربران در مورد بازگشت به انجام عناوین تک‌نفره به جای عناوین چندنفره سخن می‌گویند.

یکی از کاربران می‌گوید قصد داشته اشتراک خود را به سطح Essential تنزل دهند، اما در نتیجه این افزایش قیمت، اشتراک را به طور کلی لغو خواهد کرد. فروشگاه پلی استیشن فروش منظمی روی بازی‎‌ها و DLC دارد، بنابراین برخی از طرفداران تصمیم گرفته‌اند به جای پرداخت هزینه اشتراک، عناوینی را که می‌خواهند بازی کنند، بخرند.

به طور کلی، بسیاری از گیمرها احساس می‌کنند که این افزایش قیمت توجیه‌پذیر نیست و برخی کاربران امیدوارند که اگر طرفداران کافی‌ای اشتراک خود را لغو کنند، این تغییر برعکس شود.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Game Rant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو