معرفی سریال دو غریبه (شخصی دیگر) ؛ سریال ترکی جدید هانده ارچل و بوراک دنیز

معرفی سریال دو غریبه (شخصی دیگر) ؛ سریال ترکی جدید هانده ارچل و بوراک دنیز


منبع: پلازا

5

1402/6/16

20:10


معرفی سریال دو غریبه (شخصی دیگر) ؛ سریال ترکی جدید هانده ارچل و بوراک دنیز

سریال دو غریبه که این روزها از شبکه فاکس ترکیه به روی آنتن خواهد رفت، جز سریال‌های پرطرفدار و جذاب این کشور با حضور هانده ارچل و بوراک دنیز است. در ادامه مقاله پیش‌رو با معرفی سریال Bambaşka Biri همراه شما هستیم.

هانده ارچل یکی از بهترین بازیگران زن ترکیه است که در میان آنها بیشترین تعداد دنبال‌ کننده در اینستاگرام را دارد. بوراک دنیز (Burak Deniz) نیز از طرف دیگر جز بازیگران پرطرفدار ترکی محسوب می‌شود. این دو بازیگر در سریال عشق حرف حالیش نمیشه (Aşk Laftan Anlamaz) با دو شخصیت حیات و مورات در مقابل هم قرار گرفتند و آنقدر شیمی بین آنها عالی بود که سریال با توجهات زیادی روبه‌رو شد و اکنون به عنوان یکی از رمانتیک کمدی‌های ترکیه معروف می‌شود. حال پس از هفت سال این دو بازیگر را به صورت زوجی هنری در سریالی دیگر خواهیم دید.

سریال شخصی دیگر به کارگردانی نسلیهان یشیلیورک (Neslihan Yeşilyurt) که پیش از این او را با سریال‌های سیب ممنوعه (Yasak Elma) و بی‌صداقت (Sadakatsiz) می‌شناختیم، ساخته شده و نویسنده آن اتهم اوزیشیک (Ethem Özışık) است. این اثر ابتدا با نام ترکی Iki Yabanci (دو غریبه) قرار بود به روی آنتن برود و به همین دلیل اکنون در ایران بیشتر با این نام معروف است اما به دلایل حقوقی (چنین نامی توسط شبکه‌ای دیگر استفاده شده بود)، نام سریال به Bambaşka Biri (شخصی دیگر / یکی دیگر) تغییر کرد. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ترکی دو غریبه

ژانر سریال ترکی شخصی دیگر درام، عاشقانه، مهیج و جنایی است. این اثر نخستین بار در تاریخ 11 سپتامبر 2023 (20 شهریور 1402) به روی آنتن شبکه FOX تر‌کیه می‌رود و زمان پخش سریال شخصی دیگر هر دوشنبه ساعت 20:30 به وقت ایران است. همچنین اگر سوال شما این باشد که سریال دو غریبه چند قسمت است؟ در پاسخ باید بگوییم هنوز مشخص نشده که تعداد قسمت های سریال شخصی دیگر چقدر خواهد بود اما به رسم شبکه فاکس تا زمانی که میزان تماشای آن زیاد باشد، ادامه‌دار می‌شود.

داستان سریال ترکی شخصی دیگر

سریال Bambaşka Biri

حتما کنجکاو هستید تا درباره خلاصه سریال Bambaşka Biri بیشتر بدانید و از ماجرای آن با خبر شوید. داستان از جایی شروع می‌شود که یک دادستان (وکیل مدافع عمومی) به نام لیلا قصد دارد تا درباره مرگ حامی آتیلبای، یکی از تجار بزرگ ترکیه، تحقیق کند. او که به استانبول برای دیدن پدر و مادرش آمده است، در سر صحنه یک قتل با خبرنگاری به نام کنان آشنا می‌شود. کنان در ظاهر مردی خوشتیپ و باشخصیت به نظر می‌رسد اما کم کم مشخص می‌شود که او از دچار اختلال چند شخصیتی شده است. حال عشقی نیز به وجود آمده و راز این قتل‌ها نه تنها قرار است آینده آنان را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه لیلا و کنان را درباره حقیقت زندگیشان نیز به شک می‌اندازد.

بازیگران سریال دوغریبه

در این بخش شما را با بیوگرافی بازیگران اصلی این سریال آشنا می‌کنیم و همچنین با معرفی سایر هنرپیشگان همراه شما هستیم. شما می‌توانید برای آشنایی با بهترین سریال های کشور ترکیه به این مطلب مراجعه کنید.

هانده ارچل در نقش لیلا گدیز

بازیگران سریال دو غریبه ترکی / تعداد قسمت های سریال شخصی دیگر

هانده ارچل بازیگر و مدل اهل ترکیه در 24 نوامبر سال 1993 (3 آذر 1372) به دنیا آمد‌. او بازیگری را از سال 2012 و سریال تاتار رمضان (Tatar Ramazan) شروع کرد و سپس با ایفای نقش در سریال چکاوک (Çalıkuşu) توانست توجه‌ها را به خود جلب کند و سرانجام در سریال دختران آفتاب (Güneşin Kızları) معروف شد. هانده ارچل در سال 2016 مقابل بوراک دنیز اولین بازی خود به عنوان نقش اول را در سریال عشق حرف حالیش نمیشه تجربه کرد. او سپس در سریال‌های مروارید سیاه (Siyah İnci)، حلقه (Halka)، عزیزه (Azize) و تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı) را بزن حضور داشت. این هنرپیشه تنها یک فیلم به نام مست عشق به کارگردانی حسن فتحی بازی کرده است و اکنون در سریال ترکی شخصی دیگر نقش اصلی را ایفا می‌کند.

بوراک دنیز در نقش کنان اوزتورک

هنرپیشه های سریال ترکی دو غریبه / داستان سریال ترکی شخصی دیگر

بوراک دنیز هنرپیشه و مدل اهل ترکیه در 17 فوریه 1991 (28 بهمن 1369) به دنیا آمد‌. او بازیگری را از سال 2011 با سریال دفتر خاطرات دانشگاه (Kolej Günlüğü) شروع کرد و سپس با سریال جزر و مد (Medcezir) به شهرت رسید. دنیز نیز مانند ارچل اولین ایفای نقش اصلی خود را با عشق حرف حالیش نمیشه داشت. سریال‌های ماراشلی (Maraşlı) و شاهماران (Shahmaran) از آثار بعدی معروف او هستند. بوراک دنیز دو فیلم به نام‌های Arada و نرو (Kal) بازی کرده است. او در سریال Bambaşka Biri ایفاگر نقش اصلی مرد است.

جم داوران در نقش توران اوزتوک

زمان پخش سریال ترکی دو غریبه / بازیگران سریال دوغریبه

محرم جم داوران (Muharrem Cem Davran) هنرپیشه ترکی در 3 مارس 1964 (13 اسفند 1342) متولد شد. او بازیگری را از سال 1978 با فیلم Taşı Toprağı Altın Şehirشروع کرد و در سال 1993 با سریال Tatlı Betüş ادامه داد. او همچنین تئاترهای معروفی نیز در ترکیه اجرا کرده است. از جمله معروف‌ترین آثار این بازیگر باید به سریال‌های İzmir Çetesi، روز هشتم (8. Gün)، خواهرزاده‌ها (Kardeş Çocukları) و طرز تهییه عشق (Aşkın Tarifi) اشاره کنیم. او در سریال دو غریبه ترکی نقشی کلیدی دارد.

مندرس سامانجیلار در نقش ادریس

معرفی سریال ترکی Bambaşka Biri

مندرس سامانجیلار (Menderes Samancılar) هنرپیشه اهل ترکیه متولد 1 مه 1954 است. او اصالتا از کوردهای ترکیه محسوب می‌شود و نخستین بار در سال 1974 با فیلم Gecelerin Ötesi مقابل دوربین رفت و سپس در آثار متنوعی بازی کرد. مجموعه تلویزیونی یکی از میان ما: یونس امره (İçimizden Biri: Yunus Emre) از عوامل دیده شدن این بازیگر است. او همچنین در مجموعه‌های معروفی همچون عاصی (Asi)، گودال (Çukur) و چشم چران عمارت (Yalı Çapkını) حضور پیدا کرده است. مندرس سامانجیلار از جمله بازیگران کلیدی سریال شخصی دیگر محسوب می‌شود.

فرید آکتوغ در نقش مورات

تیزر سریال ترکی دو غریبه

مصطفی فرید آکتوغ (Mustafa Ferit Aktuğ) هنرپیشه اهل ترکیه در 17 نوامبر 1978 (26 آبان 1358) به دنیا آمد. او پس از پایان تحصیلاتش در زمینه بازیگری، کار پشت دوربین را با فیلم Mustafa Hakkında Herşey و سریال Kampüsistan در سال 2003 شروع کرد. او معمولا به صورت‌ گزیده به ایفای نقش‌های مختلف می‌پردازد و حضور پررنگ‌تری در سینمای ترکیه دارد. از آثار معروف و جدید این بازیگر باید به سریال‌های جنایت‌های پیش پا افتاده (Ufak Tefek Cinayetler)، دختر سفیر (Sefirin Kızı)، اوه کجا (Ah Nerede) و فیلم تو کار خودتو بکن (Merve Kült) اشاره کنیم.

موتالیپ موجدجی در نقش رشات

معرفی سریال دو غریبه ترکی / سریال دو غریبه چند قسمت است

موتالیپ موجدجی (Muttalip Müjdeci) بازیگر اهل ترکیه متولد سال 1972 است. او تا کنون اگرچه در آثار زیادی ایفای نقش نداشته اما توانسته توجه‌ها را جلب کند و در سریال ترکی دو غریبه نقشی کلیدی خواهد داشت. از جمله آثار معروف این بازیگر باید به سریال الف (Alef)، فیلم Im toten Winkel (2023) و فیلم راهنمای زندگی برای مردگان (A Guide to Living for the Dead) اشاره کنیم.

گلچین هاتیهان در نقش شاهنده

تعداد قسمت های سریال ترکی دو غریبه

گلچین هاتیهان (Gülçin Hatihan) هنرپیشه اهل کشور ترکیه متولد 21 دسامبر 1972 (30 آذر 1351) است. او بازیگری را از سال 1993 و سریال Danimarkalı Gelin شروع کرد و از آثار معروف او باید به سریال‌های پویراز کارایل (Poyraz Karayel)، گودال (Çukur)، عروس استانبول (İstanbullu Gelin)، هرجایی (Hercai) و محکوم (Mahkum) اشاره کنیم. او در این سریال نقشی کلیدی دارد.

سایر هنرپیشه های سریال شخصی دیگر عبارتند از:

  • دیلشاه دمیر (Dilşah Demir) در نقش پلین
  • بگوم آکایا (Begüm Akkaya) در نقش یاسمین
  • کاردلن آرناووت‌اوغلو (Kardelen Arnavutoğlu) در نقش گلچین
  • اوغور اوزونل (Uğur Uzunel) در نقش طاهر
  • برین آریسوی (Berrin Arisoy) در نقش نوین
  • پولن امره (Polen Emre) در نقش نورای
  • آسلی اورجان (Asli Orcan) در نقش نوکهت

نقد سریال شخصی دیگر

هنوز سریال Bambaşka Biri منتشر نشده و طبیعتا نمی‌توانیم نقدی از آن داشته باشیم اما چند نکته درباره این اثر مشخص است. اولین نکته انتخاب کارگردان و نویسنده سریال است، یشیلیورک با سیب ممنوعه و بی‌صداقت ثابت کرد در کارگردانی مهارت زیادی دارد و همچنین اوزیشیک که پیش از این فیلمنامه‌نویس سریال تشکیلات (Teşkilat) را نوشته، مهارت بالایی در نوشتن یک داستان منسجم دارد.

نکته دوم زوج هنری انتخاب شده در سریال است که پیش از این با شیمی خوبی که بینشان برقرار بوده و همچنین انتخاب‌های خود در بازیگری، احتمال موفقیت سریال را بالا می‌برند. با همه این موارد و خلاصه‌ای که از این اثر ارائه شده، انتظار می‌رود نمرات سریال ترکی دو غریبه بالا باشد.

سخن پایانی

سریال شخصی دیگر

با معرفی سریال ترکی Bambaşka Biri همراه شما بودیم. این اثر جزو موردانتظار‌ترین آثار ترکیه بود که انتظار می‌رود پخش آن با استقبال زیادی روبه‌رو شود. نظر شما درباره این مجموعه تلویزیونی چیست؟ تیزر تیزر سریال ترکی دو غریبه تماشا کرده‌اید؟ آیا منتظر دانلود سریال Bambaşka Biri و تماشای آن هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو