معرفی 25 نفر از زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن جهان

معرفی 25 نفر از زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن جهان


منبع: پلازا

3

1402/12/23

22:31


معرفی 25 نفر از زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن جهان

زیباترین بازیگر جهان در میان خانم‌ها کیست؟ اگر از طرفداران سینمای جهان باشید، طبعا دوست دارید تا درباره بازیگران زن زیبای دنیا بیشتر بدانید. در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی لیست بازیگران خوشکل خارجی زن همراه شما باشیم.

بارها شنیده‌ایم که زیبایی یک صفت نسبی است و واقعا هم این حرف حقیقت دارد. کسی که از نظر شما زیبا است ممکن است در نگاه فردی دیگر کاملا معمولی باشد و برعکس. از این‌رو، معیار زیباترین بسته به زاویه نگاه هر شخص، فرهنگ و استانداردهای جامعه متفاوت خواهد بود.

زیباترین بازیگر جهان کیست؟ شاید با پرسیدن این سوال در ذهن شما اسم‌های کلاسیکی همچون مرلین مونرو (Marilyn Monroe)، آدری هپبورن (Audrey Hepburn)، الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor)، ویوین لی (Vivien Leigh) و… بیاید. البته که این هنرپیشگان زیباترین‌های زمان خود بودند اما حال قصد داریم ببینیم بازیگران خوشکل خارجی امروز و در سال 2024 چه کسانی هستند؟ در ادامه این مقاله پلازا با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

زیباترین بازیگر زن جهان

در فهرست زیر 25 نفر از تاپ‌ترین بازیگران زن خارجی که به عنوان زیباترین هنرپیشگان دنیا شناخته می‌شوند، به شما معرفی کردیم. سعی شده تا از  ملیت‌ها و سینماهای مختلف در این لیست بازیگر قرار داده شود. در ضمن شما می‌توانید برای خواندن مطلب زیباترین بازیگران زن ایرانی به این مقاله مراجعه کنید.

توجه: فهرست زیر جنبه مقایسه‌ای ندارد و می‌تواند برای هر شخص و سلیقه اولویت بندی متفاوتی داشته باشد!

1. مونیکا بلوچی ؛ از لیست زیباترین بازیگر جهان زن

زیباترین بازیگر جهان

مونیکا بلوچی (Monica Bellucci) بازیگر ایتالیایی، بارها به عنوان زیباترین بازیگر زن جهان شناخته شده است و از او تعریف کرده‌اند. این هنرپیشه متولد 30 سپتامبر سال 1964 (8 مهر 1343) است و فعالیت مدلینگ نیز انجام می‌دهد. بلوچی را بیشتر با فیلم مشهور مالنا (Malèna) و بارگذاری مجدد ماتریکس (The Matrix Reloaded) می‌شناسند. این هنرپیشه چهره‌ای کاملا ایتالیایی و الهه‌وار دارد و چشمان سیاه جذاب او به شدت خیره‌کننده هستند.

2. آنجلینا جولی

بازیگران خوشکل خارجی

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) از آن دسته بازیگران خوشکل خارجی است که استانداردهای زیبایی را در جهان تغییر داد. داشتن گونه‌های برجسته و لب‌های پر و زیبا از جمله استاندارهایی بود که آنجلینا جولی وارد دنیای زیبایی کرد. او متولد 4 ژوئن 1975 (14 خرداد 1354) است و دختر، از هم گسیخته (Girl, Interrupted) اثری بود که نه تنها برای آنجلینا جولی اسکار به ارمغان آورد، بلکه او را مطرح کرد. از سوی بسیاری از رسانه‌های دنیا، این هنرپیشه را قشنگ ترین بازیگر زن خارجی می‌دانند. او همچنین بانوی خیر و نیکوکاری نیز است.

3. شارلیز ترون ؛ از لیست زیباترین بازیگر جهان زن

زیباترین بازیگر زن جهان

شارلیز ترون (Charlize Theron) فرد بعدی است که در لیست زیباترین بازیگر زن تاریخ هالیوود قرار می‌گیرد. او در 7 اوت 1975 (16 مرداد 1354) به دنیا آمد. این بازیگر اصالتا اهل آفریقای جنوبی است اما در آمریکا بزرگ شده و در سال 2004 برای فیلم هیولا (Monster) اسکار گرفت. پوست سفید، چشمان رنگی و موهای بور او یک هارمونی زیبا در چهره‌اش ایجاد کرده است. نکته مهم درباره شارلیز ترون این محسوب می‌شود که او از بازی کردن نقش زن‌هایی که صرفا بر زیبایی شهره نیستند، ابایی ندارد و حتی در اکشن نیز عملکرد موفقی داشته است.

4. مارگو رابی

بازیگران زن زیبای خارجی

مارگو رابی (Margot Robbie) از جمله جذاب ترین بازیگران زن تاریخ سینمای جهان محسوب می‌شود که اصالتی استرالیایی دارد. این هنرپیشه متولد 2 ژوئیه 1990 (11 تیر 1369) است و برخلاف اینکه خودش دوست ندارد صرفا بخاطر زیبایی‌اش تحسین شود، اما بیشتر بخاطر همین ویژگی خود مورد ستایش قرار می‌گیر‌د. چهره مارگو رابی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و گونه‌های صورتی‌اش توجه‌ها را جلب می‌کنند. این هنرپیشه بیشتر بخاطر فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) دیده شد و همچنین در فیلم‌های من تونیا هستم (I, Tonya) و باربی (Barbie) نیز خوش درخشیده است.

5. جنیفر لارنس

زیباترین زن بازیگر خارجی

جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) از بازیگران خوشکل خارجی نه تنها به واسطه چهره دوست‌داشتنی‌اش محبوب است، بلکه رفتار جالب و بامزه‌ای نیز دارد. این بازیگر اهل آمریکاست و در 15 اوت 1990 (24 مرداد 1369) به دنیا آمد. جنیفر لارنس بیشتر بخاطر بازی در دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook) معروف است. اما این روزها عکس‌های جدید او با تغییرات ظاهری (ظاهرا تزریق) دست به دست می‌شود که باعث شده طرفداران از این وضعیت ناراضی باشند و تاکید کنند چهره ساده او بسیار زیبا بود و نیازی به تزریق نداشت. راستش را بخواهید علیرغم زیبایی کنونی او، ماهم با اکثریت موافق هستیم.

6. اسکارلت جوهانسون ؛ از لیست زیباترین بازیگر جهان زن

زیبا ترین بازیگران دنیا

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) حقیقتا از جمله خوشگل ترین بازیگران زن خارجی است. او در 22 نوامبر 1984 (1 آذر 1363) متولد شد و اهل آمریکاست‌. او بیشتر با نقش بیوه سیاه خود در فیلم‌های مارول معروف است و بارها در بین پرفروش‌ترین و گران‌ترین بازیگران زن دنیا قرار گرفته است. اسکارلت جوهانسون بیشتر از زیبایی، جذابیت دارد.

7. آنا د آرماس

زیباترین بازیگر زن تاریخ هالیوود

آنا د آرماس (Ana de Armas) از جمله بازیگران خوشکل خارجی محسوب می‌شود که این روزها زیبایی او زبان‌زد است. او در 30 آوریل 1988 (10 اردیبهشت 1367) به دنیا آمد و در دنیا با فیلم بلوند (Blonde) شهرت زیادی کسب کرده‌ است. او اصالتی کوبایی دارد اما سال‌ها در اسپانیا زندگی کرده است. او اولین بازیگر زن کوبایی محسوب می‌شود که توانسته نامزد جایزه اسکار شود.

8. ناتالی پورتمن

زیبا ترین بازیگران دنیا

ناتالی پورتمن (Natalie Portman) جز زیباترین بازیگران دنیا شمرده می‌شود که چهره بسیار ساده، شیک و جذابی دارد. او از سن کودکی با فیلم لئون حرفه‌ای (Léon: The Professional) معروف شد و برای قوی سیاه (Black Swan) اسکار گرفت. این هنرپیشه در 9 ژوئن 1981 (19 خرداد 1360) به دنیا آمده و جز برترین بازیگران زن جهان محسوب می‌شود.

9. الیزابت اولسن

جذاب ترین بازیگران زن تاریخ سینمای جهان

الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) نفر بعدی لیست بازیگران خوشکل خارجی محسوب می‌شود که چهره‌ای بسیار دلنشین دارد. او متولد 16 فوریه 1986 (27 بهمن 1364) است و از سن چهار سالگی وارد دنیای بازیگری شد. الیزابت اولسن برای بازی در نقش اسکارلت ویچ در سینمای مارول شهرت زیادی کسب کرده و متانت خاصی در چهره‌اش وجود دارد.

10. آیشواریا رای باچان ؛ از لیست زیباترین بازیگر جهان زن

خوشگل ترین بازیگران زن خارجی

آیشواریا رای باچان (Aishwarya Rai Bachchan) هنرپیشه هندی در لیست زیباترین بازیگر جهان کیست قرار می‌گیرد. او در 1 نوامبر 1973 (10 آبان 1352) به دنیا آمد و تقریبا زیباترین بازیگر زن کشور خودش محسوب می‌شود. آوازه زیبایی این بازیگر در دنیا نیز پخش شده و در این لیست قرار می‌گیرد. دوداس (Devdas) از جمله معروف‌ترین آثار این بازیگر محسوب می‌شود.

11. امبر هرد

عکس بازیگران زن خارجی زیبا

امبر هرد جز لیست زیباترین زن بازیگر خارجی است که با کسب 91.85% از نسبت طلایی توانست این عنوان را کسب کند. او برای بازی در فیلم آکوامن (Aquaman) شهرت زیادی کسب کرد. اما عموما بخاطر دادگاه‌های مشترکش با جانی دپ دوست داشتنی نیست. امبر هرد در 22 آوریل 1986 (2 اردیبهشت 1365) به دنیا آمد.

12. زندایا

بازیگران زیبای آمریکایی

زندایا (Zendaya) جز بازیگران خوشکل خارجی است که در 1 سپتامبر 1996 (11 شهریور 1375) به دنیا آمد. او خواننده و بازیگر است و از جمله معروف‌ترین آثارش باید به سریال سرخوشی یا ایفوریا (Euphoria) اشاره کنیم. زندایا چهره‌ای متفاوت، ترند و جذاب دارد.

13. ال فانینگ

زیباترین بازیگر جهان کیست

ال فانینگ (Elle Fanning) هنرپیشه اهل آمریکا در 9 آوریل 1998 (20 فروردین 1377) به دنیا آمد. او بازیگری را از کودکی شروع کرد و بیشتر بخاطر ایفای نقش خود به عنوان شاهزاده آرورا در فیلم مالفیسنت (Maleficent) معروف است. سریال کبیر (The Great) او نیز مورد توجه قرار گرفت. ال فانینگ نمونه بارز یک زن بور زیباست.

14. اما واتسون

عکس بازیگران زن خارجی زیبا

اما واتسون (Emma Watson) بازیگر، مدل و فعال اجتماعی است که از کودکی با سری فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter film series) و نقش هرمیون یا هرماینی معروف شد. او چهره‌ای کاملا شیک و نمکین دارد که او را دوست‌داشتنی‌ می‌کند. اما واتسون اهل انگلیس است و در 15 آوریل 1990 (26 فروردین 1369) به دنیا آمد.

15. جسیکا آلبا ؛ از لیست زیباترین بازیگر جهان زن

زیباترین بازیگر جهان

جسیکا آلبا (Jessica Alba) از بازیگران زیبای آمریکایی است که در 28 آوریل 1981 (8 اردیبهشت 1360) متولد شد‌. او بیشتر به واسطه نقش سوزان در چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) معروف است. چهره جسیکا آلبا بسیار شیک، جذاب و ظریف به نظر می‌رسد.

16. امیلیا کلارک

قشنگ ترین بازیگر زن خارجی

کمتر کسی پیدا می‌شود که خنده‌های جذاب و از ته دل امیلیا کلارک (Emilia Clarke) را دوست نداشته باشد. او در 23 اکتبر 1986 (1 آبان 1365) متولد شد و برای بازی در فیلم من پیش از تو (Me Before You) و سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) معروف شده است‌. امیلیا کلارک چهره‌ای نمکین، ساده و دلنشینی دارد و خنده‌هایش بر زیبایی او می‌افزایند.

17. الکساندرا داداریو

خوشگل ترین بازیگران زن خارجی

الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario) متولد 16 مارس 1986 (25 اسفند 1364) است. او عمدتا بخاطر نقش آنابت چیس در سری فیلم‌های پرسی جکسون (Percy Jackson film series) شناخته می‌شود. او چشمان نافذ و عمیقی دارد که حتی وقتی عادی نگاه کند هم، گویی در عمق جان مخاطب نفوذ می‌کند.

18. به سوزی ؛ از لیست زیباترین بازیگر جهان زن

خوشگل ترین بازیگران زن خارجی

در معرفی بازیگران زن زیبای خارجی به کشور کره و به سوزی (Bae Suzy) نیز سری می‌زنیم. به سوزی متولد 10 اکتبر 1994 (18 مهر 1373) است و علاوه بر بازیگری خوانندگی و مدلینگ نیز انجام می‌دهد. او برای بازی در سریال واگابند (Vagabond) شهرت زیادی کسب کرد و بارها به عنوان یکی از زیباترین زنان کره و دنیا از سوی مجلات انتخاب شده است.

19. هانده ارچل

زیباترین بازیگر جهان کیست

هانده ارچل (Hande Erçel) از جمله هنرپیشگان ترکیه‌ای و جز بازیگران خوشکل خارجی است که در سال 2021 جز زیباترین زنان دنیا نیز قرار گرفت. او عمدتا بخاطر سریال تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı) معروف است و چهره‌ای جذاب و دلربا دارد. هانده در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.

20. لی لی کالینز

زیبا ترین بازیگران دنیا

لی لی کالینز (Lily Collins) در آخرین عنوان مقاله عکس بازیگران زن خارجی زیبا قرار می‌گیرد. او آمریکایی-انگلیسی است و در 18 مارس 1989 (27 اسفند 1367) متولد شد. لی لی کالینز عمدتا بخاطر سریال معروف خود یعنی امیلی در پاریس (Emily in Paris) شناخته می‌شود. او چهره‌ای معصوم و خاص دارد.

21. اما استون ؛ از فهرست زیباترین بازیگر جهان

زیباترین بازیگر جهان

این روزها نام اما استون (Emma Stone) را با برنده شدن‌های او در اسکار و گلدن گلوب زیاد می‌شنویم. او یکی از بازیگران قوی این روزهای سینمای جهان است که برای موفقیت‌هایش هرگز به زیبایی ظاهری متکی نبوده و استعداد ذاتی‌ و تلاش‌هایش او را به جایگاه قابل قبولی در بازیگری رسانده است. این هنرپیشه در 6 نوامبر 1988 (15 آبان 1367) به دنیا آمد. شاخص‌ترین آثار این بازیگر لا لا لند (La La Land)، کروئلا (Cruella) و فیلم بیچارگان (Poor Things) هستند. این بازیگر چشمان درشت و سبز رنگی که به رنگ سنگ یشم هستند و پوست سفید او بر زیبایی اروپایی‌اش می‌افزاید. مهمترین ویژگی مثبت چهره خانم استون لبخند زیبایش است.

22. مگان فاکس

زیباترین بازیگر جهان

مگان فاکس (Megan Fox) یک بازیگر خوشگل اهل آمریکا است که نه تنها به زیبایی چهره شهرت دارد، بلکه جذابیت زنانه او نیز زبان‌زد خاص و عام است. او در 16 مه 1986 (26 اردیبهشت 1365) متولد شد‌. آثار مشهور مگان فاکس امید و ایمان (Hope & Faith)، تبدیل شوندگان (Transformers)، لاکپشت‌های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) و سریال دختر جدید (New Girl) هستند. او نماد جذابیت زنانه برای مجله‌های Maxim، Rolling Stone و FHM بود. مگان فاکس چشم‌های کشیده و خماری دارد و اندام او نیز بسیار ایده‌آل است. البته عمل‌های زیبایی که جدیدا انجام داده، اندکی از زیبایی فرشته‌گون ابتدایی او کاسته‌اند اما بازهم زنی بسیار زیباست.

23. فلورنس پیو

بازیگران خوشکل خارجی زن

این روزها‌ جمله فلورنس پیو (Florence Pugh) مرزهای زیبایی را جابه‌جا کرده است را زیاد می‌شنویم و باید اعتراف کنیم که این جمله حقیقت دارد. فلورنس پیو زیبای اهل آکسفورد انگلیس متولد 3 ژانویه 1996 (13 دی 1374) است. او نخستین بار با تئاتر بریتانیایی لیدی مکبث (Lady Macbeth) خوش درخشید و سپس سریال دخترک درامر (The Little Drummer Girl)، فیلم‌های جنگ با خانواده‌ام (Fighting with My Family)، میدسامر (Midsommar)، زنان کوچک (Little Women) و بیوه سیاه (Black Widow) بر شهرت او افزودند. فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) این هنرپیشه اکنون نام او را به صورت جهانی زنده نگه داشته است.

فلورنس پیو اهل استایل‌های عجیب و مدل موهایی است که آن معنی کلیشه‌ای زنانه را ندارند و ساختارشکنانه عمل می‌کند. او اندام و فرم صورت درشتی دارد که بازهم متفاوت اما زیباست.

24. سیدنی سوئینی

بازیگران خوشکل خارجی زن

سیدنی سوئینی (Sydney Sweeney) نیز از جمله زیباترین زنان بازیگر دنیاست. او ملیتی آمریکایی دارد و در 12 سپتامبر 1997 (21 شهریور 1376) به دنیا آمده است‌‌. این بازیگر با سریال‌های سرخوشی (Euphoria) و نیلوفر آبی (The White Lotus) به شهرت رسید. فیلم‌های ریلیتی (Reality) و هرکس جز تو (Anyone but You) آثار سینمایی دیده شده او هستند. سیدنی سوئینی بازیگر جسوری است که از ایفای نقش‌های منفی ابایی ندارد. او یک دختر بور، جوان و بانشاط است که جذابیت زنانه زیادی دارد.

25. آنیا تیلور جوی ؛ از فهرست زیباترین بازیگر جهان

زیباترین بازیگر جهان

آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) بازیگری است که شهروندی هر دو کشور آمریکا و بریتانیا را دارد. او در 16 آوریل 1996 (28 فروردین 1375) به دنیا آمد و با اینکه جوان است، تا کنون نامزد و برنده جوایز مهمی شده است. آنیا تیلور جوی با فیلم جادوگر (The Witch) شناخته شد و سپس با ایفای نقش بث هارمون در مینی سریال گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) به شهرت جهانی رسید. آنیا تیلور جوی از بازیگران خوشکل خارجی  چهره جسوری دارد و چشم‌های درشتش باعث می‌شود که چهره‌ای باهوش داشته باشد. خانم تیلور جوی به علاوه بور است و یکی از نمادهای جذابیت اروپایی را در خود دارد. از نقش آفرینی‌های دیدنی او باید به فیلم منو (The Menu) اشاره کنیم.

کلام آخر

با معرفی زیباترین بازیگر جهان در میان زنان همراه شما بودیم و سعی شد از مشهورترین آنها نام برده شود. این لیست می‌تواند بازیگران بیشتری را در خود جای دهد و این امر کاملا بدیعی است. به نظر شما جای کدام هنرپیشه زن در لیست بالا خالیست؟ فکر می‌کنید زیباترین بازیگر زن خارجی چه کسی باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو