بهترین فیلم و سریال های سم راکول

بهترین فیلم و سریال های سم راکول


منبع: نم نمک

1

1402/10/21

06:20


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، بهترین فیلم های سم راکول و بهترین سریال های سم راکول در سینما و تلویزیون و فیلم های براد پیت و بهترین فیلمهای دنیا و فیلم های تاثیر گذار تاریخ سینما و فیلم گرین و فیلم green mile و فیلم معاون و کارتون های فیلیمو کودک دوبله فارسی و فیلم سینمایی امریکایی مسیر سبز در نم نمک.

بهترین فیلم و سریال های سم راکول

بهترین فیلم و سریال های سم راکول در سینما و تلویزیون

سم راکول متولد 5 نوامبر 1968 بازیگر آمریکایی است. وی از سال 1989 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. وی در نودمین دوره جوایز اسکار موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در نقش افسر دیکسون در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ ، میزوری شد.

بهترین فیلم و سریال های سم راکول

بهترین فیلم و سریال های سم راکول

بهترین های سم راکول

در ادامه با سایت نم نمک همراه باشید تا برترین فیلم های سم راکول را به شما معرفی کنیم.

فیلم هفت روانی (Seven Psychopaths)

بهترین های سم راکول

فیلم هفت روانی ، یک اثر کمدی تیره و خونین محصول سال 2012 میلادی است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک دونا است. در این فیلم ، کالین فارل نقش یک نویسنده به نام مارتی را بازی می کند که عنوان بسیار خوبی برای فیلم نامه بعدی خود به نام هفت روانی پیدا کرده اما اصلا نمی داند که داستان را چطور شروع کند. رفیق او به نام بیلی با بازی سم راکول ، یک بازیگر نه چندان مطرحی است که قصد دارد تا با مارتی ، داستان این فیلمنامه را تکمیل نماید. علاوه بر سم راکول و کالین فارل ، کریستوفر والکن و وودی هارلسون ، دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلم مردان چوب کبریتی (Matchstick Men)

بهترین های سم راکول

فیلم مردان چوب کبریتی ، محصول سال 2003 میلادی است. این فیلم با بازی نیکولاس کیج در نقش اصلی است. فیلمنامه فیلم را تد و نیکولاس گریفین قلم زدند و کارگردانی آن نیز در دستان ریدلی اسکات بوده است. با اینکه حضور سم راکول در این فیلم اندک است اما او هر دقیقه حضورش را خاطره انگیز کرده است. مطمئنا این نقش کاملا مناسب سم راکول بوده است و اگر کس دیگری آن را به تصویر می کشید ، سبب مشکلاتی در فیلم می شد.

فیلم خیلی خیلی قبل تر (The Way Way Back)

بهترین های سم راکول

فیلم خیلی خیلی قبل تر ، فیلمی کمدی و درام است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی نت فاکسون و جیم راش است. در کنار سم راکول ، لیام جیمز ، تونی کالت و استیو کارل در این فیلم نقش آفرینی کردند. سم راکول موفق شده تا از این کاراکتر ، چندین شخصیت در فیلم به نمایش بگذارد. او در این فیلم ، نقش مدیر یک پارک آبی را بازی می کند که به نوجوان کمک می کند تا تابستانی بهتر داشته باشد.

فیلم مسیر سبز (The Green Mile)

بهترین های سم راکول

فیلم مسیر سبز ، محصول سال 1999 میلادی به کارگردانی فرانک دارابونت است. این فیلم ، اقتباسی سینمایی از رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ است. فیلم مسیر سبز ، داستان یک زندانبان اعدامی ها به نام پاول ادجکومب با بازی تام هنکس و تعاملاتش با یک زندانی عجیب و غریب به نام جان کافی با بازی مایکل کلارک دانکن را به تصویر می کشد. سم راکول در این فیلم ، نقش یک مجرم روان پریش و نژادپرست به نام بیل وارتون ملقب به بیل وحشی را بازی می کند که در زندان اعدامی ها ، منتظر اجرای حکم خود است. این نقش ، احتمالا جاه طلبانه ترین نقش سم راکول تا به امروز به شمار می رود.

فیلم جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit)

بهترین های سم راکول

فیلم جوجو خرگوشه یکی از فیلم هایی بوده است که نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از مراسم اسکار شده بود. این فیلم ساخته تایکا وایتیتی است. این فیلم ، اقتباسی سینمایی از کتابی به نام آسمان های در قفس نوشته کریستین لئونن است. در فیلم جوجو خرگوشه ، در کنار سم راکول ، اسکارلت جوهانسون ، توماسین مک کنزی و تایکا وایتیتی نقش آفرینی می کنند. این فیلم در مورد یک نوجوان ده ساله پر از انرژی و مشتاق به نام جوجو است که عضوی از گروه جوانان هیلتر است. سم راکول در این فیلم نقش یک افسر ارشد نازی به نام کاپیتان کلنزندورف را به تصویر می کشد.

سریال فاسی / وردون (Fosse/Verdon)

بهترین های سم راکول

مینی سریال فاسی / وردون ، در سال 2019 میلادی از شبکه اف ایکس پخش شد. این مینی سریال ، توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفته است و به بررسی رابطه جذاب و درهم بین یک کارگردان و فیلمبردار محترمی به نام باب فاسی با بازی سم راکول و یکی از بهترین رقاص های برادوی به نام گوئن وردون با بازی میشل ویلیامز می پردازد. سریال از طریق صحنه های فلش بک ، صمیمی تر شدن رابطه عاشقانه آنها را به نمایش می گذارد. این سریال همچنین به این می پردازد که چطور پویایی آنها شکل گرفته و از موفقیت و شکست آنها رنج دیده است. این مینی سریال دارای هشت قسمت است که راکول در آن ، به زیبایی به نقش آفرینی پرداخته است.

فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ ، میزوری (Three Billboards Outside Ebbing، Missouri)

بهترین های سم راکول

فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ ، میزوری ، یک فیلم جنایی ، تیره ، احساسی و گاهی اوقات کمدی است. این فیلم ساخته مارتین مک دونا است. در این فیلم ، سم راکول در کنار فرانسیس مک دورمند و وودی هارلسون نقش آفرینی کرده است. سم راکول در این فیلم نقش یک افسر پلیس الکلی و نژادپرست به نام جیسون دیکسون را بازی می کند. او به قدری این نقش را به خوبی و جذابیت به تصویر کشیده که در مراسم اسکار ، برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل شد.

در حال حاضر ، سم راکول در حال فیلمبرداری فیلم آرگیل (Argylle) ساخته متیو وان است. او در این فیلم در کنار سموئل ال جکسون ، برایاس دالاس هاوارد و هنری کویل نقش آفرینی می کند. علاوه بر این ، او به تازگی فیلمبرداری فیلم جنایی و رازآلود بدون عنوانی با بازی سیرشا رونان را به پایان رسانده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو