بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه از نگاه سایت فیگار

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/6/16

23:23


بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه پیچش داستانی بسیار بزرگی را در انیمه خود ایجاد کرده‌اند. در ادامه این مقاله همراه ما بمانید.

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه از نگاه سایت فیگار

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه پیچش داستانی بسیار بزرگی را در انیمه خود ایجاد کرده‌اند. در ادامه این مقاله همراه ما بمانید.

برخی از شخصیت‌های انیمه های برتر سینمایی از همان ابتدا به عنوان شرور داستان معرفی می‌شوند، مانند Madara Uchiha در ناروتو یا Jason/Yamori سادیستی در Tokyo Ghoul، و همه می‌دانند که مراقب آنها باشند و به آنها اعتماد نکنند. در این میان، سایر شرورها منتظر می‌مانند تا در لحظه‌ای مناسب برای ضربه زدن به افرادی که زمانی به آنها اعتماد داشتند، خیانت کنند. این اغلب منجر به برخی از بهترین پیچش‌های داستانی در انیمه های سینمایی جدید با قدیمی‌تر می‌شود.

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

مشهورترین خیانت کاران در انیمه

شما می‌توانید فهرست بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

یک خیانت تکان دهنده هر داستان انیمه‌ای را شوکه آور می‌کند و توجه همه را به شخصیت خائن پس از نشان دادن چهره واقعی خود می‌برد. برخی از شخصیت‌های خائن همیشه قصد داشتند به افرادی که به آنها اعتماد داشتند خیانت کنند، در حالی که برخی دیگر زمانی وفادار بودند اما در نهایت متقاعد شدند که طرف خود را تغییر دهند. برخی از خائنان انیمه فقط به خودشان وفادار هستند و ممکن است به بیش از یک حزب خیانت کنند. پس در ادامه این مقاله همراه ما بمانید تا به محبوب ترین خیانت کاران در انیمه بپردازیم.

Amy Kirio

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

در ابتدای مقاله بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه ، به مدرسه شیطان، ایروما خوش آمدید! یک مجموعه انیمه کارتونی ایسکای است که تقریباً همه شخصیت‌های اصلی آن حداقل شیاطین جوان نیمه انسانی هستند که دارای جنبه همدردی می‌باشند. زمانی که دوست جدید ایروما سوزوکی، امی کیریو، به او خیانت کرد، این موضوع شوکه کننده‌تر شد.

در ابتدا، ایروما فکر کرد که امی خوش اخلاق یک روح خویشاوند است، کسی که ایروما می‌تواند عمیق تر با او ارتباط برقرار کند. متأسفانه، امی در اصل مأمور بعل، یک شیطان واقعاً شرور که می‌خواهد جهان هلند را به مکانی بی‌رحمانه از خشونت و خشم بازگرداند، بود و به همه خیانت کرد.

Akira Hayama

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

جنگ غذا!: Shokugeki no Soma یک انیمه خنده دار در مورد قدرت پخت و پز و غذا است. با این حال، این انیمه چیزی بیش از دستور العمل‌های خوشمزه و یک سرگرمی ملایم می‌باشد- موضوعات اصلی انیمه بر آشپزی برای عشق و توانایی غذا برای گرد هم آوردن مردم تمرکز دارد.

برخلاف مضامین مفید آن، دانش‌آموز ماهر توتسوکی، آکیرا هایاما، زمانی که در کنار آزامی نکیری قرار گرفت، از دوست سوما به دشمن قسم خورده‌اش تبدیل شد. وقتی آکیرا برای رژیم خودخواه آزامی آشپزی کرد، آکیرا به همه دانش‌آموزانش و ایمانشان خیانت کرد و این یک تهدید جدی برای سوما بود، کسی که تلاش می‌کرد تا آکیرا را در بازی خودش – عطرهای آشپزی – شکست دهد.

Nikki Hanada

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Nikki Hanada

در اوایل انیمه دکتر استون، تسوکاسا شیشیو تنومند با سنکو ایشیگامی دانشمند درگیر شد و آنها متوجه شدند که نمی‌توانند نظرات خود را با هم هماهنگ کنند. آنها هر کدام کشورهای جداگانه عصر حجر را تشکیل دادند و وارد جنگ شدند و نیکی هانادا یکی از اعضای امپراتوری توان تسوکاسا بود.

نیکی دختری قوی و وحشی بود، اما قلب ملایمی داشت و تیم سنکو با قدرت موسیقی قلب نیکی را تحت تأثیر قرار داد. در ابتدا انجام این کار فعالیت آسانی نبود، اما تیم سنکو نیکی را متقاعد کرد که هدف مخرب تسوکاسا را رها کند و به پادشاهی قدرت بپیوندد، که به تغییر نتیجه در جنگ‌های سنگی کمک کرد. این نشان داد که نیکی واقعاً فرد خوبی است که می‌تواند کار درست را با دیدن آن تشخیص دهد.

Solf J. Kimblee

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Solf J. Kimblee

کیمیاگر “Crimson Lotus” سولف جی کیمبلی در جنگ داخلی ایشوال شرکت کرد، جایی که او تصمیم گرفت سنگ فیلسوف را که به او داده شده بود نگه دارد که به همین دلیل چند تن از افسران همکار خود را کشت. این او را تبدیل به یک جنایتکار جنگی کرد که سال‌ها در زندان به سر برد، اما خیانت او زمانی که به آزادی رسید مشخص شد.

پدر شرور، کیمبلی را آزاد کرد و کیمبلی پذیرفت که برای پدر بر خلاف هم نوعان خودش کار کند و خیانت او را کامل کرد. او در نهایت به آلفونس الریک و هاینکل در نبرد شکست خورد و جذب پراید شد. در نهایت کیمبلی فقط به مرام و خواسته‌های خود وفادار بود.

Black Zetsu

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Black Zetsu

در تمام مدت مشخص بود که زتسو یک شرور در ناروتو است، اما حتی در آن زمان، هیچ کس انتظار خیانت بلک زتسو را نداشت. موجودی که زتسو نامیده می‌شد دو در یک بود، و نیمه سیاه تنها وانمود می‌کرد که بسط اراده مادارا اوچیها قدرتمند است. بلک زتسو به او خیانت کرد، سپس رئیس واقعی خود – کاگویا اوتسوتسوکی را به زندگی بازگرداند.

انیمه ناروتو خائنان و ماموران دوگانه مختلفی داشت، مانند اوروچیمارو و ایتاچی اوچیها، اما هیچ یک از آنها به اندازه بلک زتسو، خیانتی به این بزرگی را اجرا نکرد. او نقش کلیدی در روایت «شرور پشت سر شرور» ناروتو شیپودن ایفا کرد و وقتی کارش تمام شد، تیم ۷ با بزرگترین چالش خود مواجه شدند.

Captain Blackbeard

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Captain Blackbeard

مارشال دی تچ در جوانی خود بخشی از خدمه کاپیتان ریش سفید بود و به عنوان یکی از آنها پذیرفته شد. اما برخلاف دیگر دزدان دریایی ریش سفید، که برای اعتماد و قدرت خانواده‌اش ارزش قائل بودند، تیچ خودخواه بود و بدش نمی‌آمد به دوستانش خیانت کند. زمانی که او به طرز مرگباری به ریش سفید خیانت کرد تا میوه تیره تاریک را تصاحب کند، او قانون آهنین ناوگان را زیر پا گذاشت و از خدمه اخراج شد.

دزدیدن آن میوه قدرتمند شیطان در تمام طول این مدت هدف اصلی او بود و او هرگز قصد نداشت عضو واقعی خدمه دزدان دریایی ریش سفید باشد. پس از تبدیل شدن به یک خائن، ریش سیاه فرار کرد و خدمه دزدان دریایی Blackbeard خود را تشکیل داد و Portgas D. Ace برای انتقام با او مبارزه کرد.

Yuga Aoyama

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Yuga Aoyama

از زمانی که لیگ بدخواهان به محوطه امن USJ در UA حمله کرد، کارکنان مدرسه متقاعد شدند که یک خائن درگیر بوده است، شخصی که اطلاعات داخلی به تومورا شیگاراکی داده است. برای بیشتر داستان My Hero Academia، این داستان فرعی شوم برخی اوقات بررسی می‌شد، تا اینکه سرانجام مانگا این داستان این موضوع را مشخص کرد.

یوگا آئویاما از کلاس 1-A خائن مدرسه بود، اما این ایده خودش نبود. او بدون هیچ قدرتی متولد شد و والدینش معامله‌ای ناامیدکننده با All For One بستند تا در ازای استفاده یوگا به عنوان یک مامور مضاعف، به پسرشان کویرک بدهد. یوگا به طرز وحشتناکی مضطرب بود، اما نمی‌توانست از همه برای یکی سرپیچی کند و خطر کشته شدن پدر و مادرش را داشت، بنابراین با اکراه نقشی را که همه برای یکی به او داده بود بازی کرد.

Suguro Geto

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Suguro Geto

خیانت سوگورو گتو به اندازه برخی خیانت‌های دیگر ناگهانی یا دراماتیک نبود، اما همچنان یک چرخشی معنادار را در داستان جوجوتسو کایسن ایجاد کرد. روش‌های خائنانه سوگورو از زمانی که او به عنوان یک شخصیت شرور معرفی شد، طرفداران را غافلگیر نکرد، اما تصمیم او هنوز گویای نظرات او در مورد جادوگری، انسانیت و خودش است.

سوگورو گتو زمانی دوست و همکلاسی ساتورو گوجو بود، اما آنها در نوجوانی با هم درگیر شدند. سوگورو به برتری جادوگران اعتقاد داشت و می‌خواست همه انسان‌های غیر جادوگر را از بین ببرد، چیزی که ساتورو هرگز نمی‌توانست بپذیرد. بنابراین، سوگورو مدرسه خود را رها کرد و به عنوان متحد وفادار ماهیتو به بدترین دشمن ساتورو تبدیل شد. حضور این شخصیت در فهرست بهترین خیانت کاران در انیمه یک اولویت برای ما بود.

Captain Sosuke Aizen

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Captain Sosuke Aizen

طرفداران انیمه بلیچ سول سوسایتی را نه تنها به خاطر شخصیت‌ها و مبارزات جالب، بلکه به خاطر خیانت تکان دهنده کاپیتان سوسکه آیزن نیز دوست دارند. آیزن در طول آن آرک ظاهراً در شب به قتل رسید، اما چند نفر از Soul Reapers در این مورد شک کردند و متوجه شدند که اتفاقات دیگری در پشت صحنه دارد میافتد.

شک آن سول ریپرها درست بود، اما برای جلوگیری از خیانت آیزن درمانده بودند. او مرگ خود را جعل کرده بود و سالها همه را با یک شخصیت دروغین فریب داده بود، و حتی اعضای سنترال 46 را به خوبی به قتل رساند. او بعداً به‌عنوان بدترین خائن انجمن روح، آشکارسازی دراماتیک خود را اعلام کرد، سپس با کاپیتان‌های ایچیمارو و توسن در کنارش به Hueco Mundo گریخت و زمینه را برای حماسه Arrancar فراهم کرد.

Griffith

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

Griffith

در انتهای مقاله بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه ، آرک داستانی عصر طلایی انیمه Berserk یک آرک نمادین است و داستانی را بیان می‌کند که چگونه قهرمان داستان، گاتس، کاسکا و گریفیث یک مثلث عشقی غم انگیز را در میدان جنگ تشکیل دادند. گریفیث زمانی که تصمیم گرفت نقشه خودخواهانه و جاه طلبانه خود را به مرحله اجرا درآورد به همه خیانت کرد و گاتس و کاسکا هزینه‌های گزافی برای آن پرداخت کردند، در حالی که بقیه متحدانشان جان خود را از دست دادند.

گریفیث از Egg of King برای احضار دست خدا و پیوستن به صفوف آنها استفاده کرد که به قیمت تمام شدن جان همه اعضای گروه هاوک تمام شد. خیانت گریفیث مخصوصاً برای کاسکا و گاتس شخصی بود، که زمانی او را به عنوان یک رهبر بزرگ تحسین می‌کردند، اما گریفیث فقط به سرنوشت خود چشم دوخته بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو