فال روزانه امروز 18شهریور ماه | طالع امروز تون براتون چی رقم می زنه؟

3

1402/6/18

07:49


فال روزانه امروز 18شهریور ماه | طالع امروز تون براتون چی رقم می زنه؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲:

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. احساس می‌‌کنید روزگار مدتی است از در ناسازگاری با شما وارد شده. غم به دل خود راه ندهید زیرا این شرایط در سال تولدتان ادامه پیدا نمی‌کند. در این سال چرخ روزگار بر وفق مراد شما می‌چرخد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را توسعه بخشید. شهریور را به آرامی و بدون اتفاق خاصی به پایان خواهید رساند. به مهر که رسیدید، شرایطی برای سفر پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. آبان را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به آذر که رسیدید، گره‌ای در کارهای شما میفتد. برای حل مشکلات کوتاه نیایید و ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. دی ماه امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به بهمن که رسیدید، دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. اسفند امسال با مشکلی حقوقی روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل کوتاه نیایید. فروردین سال آینده که از راه رسید، خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خرداد سال آینده با پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی روبه‌رو می‌شوید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید به صلاح شماست که آن را انجام دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه متولدین فروردین

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیندازد. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.  فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و اجازه ندهید رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. شرایطی مهیا می‌شود تا با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت‌های عاشقانه‌ای را در میان بگذارید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی یکنواخت و کسل‌کننده پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای خلاقانه، رنگ‌و‌روی تازه‌ای به زندگی خود ببخشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید.  سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. کارهای زیادی دارید و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند.  راهی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. این راه در نگاه اول کمی دشوار به نظر می‌رسد، با این حال از انجام آن شانه خالی نکنید. مطمئن باشید این راه شما را به موفقیتی ارزشمند می‌رساند.

فال روزانه متولدین خرداد

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. یکی از آشنایان امروز از شما درخواستی دارد که از انجام آن ناتوان هستید. به این فرد قول پوشالی ندهید و از ایشان درخواست کنید توقع کمتری از شما داشته باشد. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. قرار است برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

فال شانس

فال روزانه متولدین تیر

با انجام کارهای سرگرم‌کننده و نشاط‌آور، اضطراب و نگرانی را خاتمه دهید. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. به هر قیمتی که شده دلخوری‌ها را به صلح‌و‌صفا تبدیل کنید.  

فال روزانه متولدین مرداد

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطرافتان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. کار ضروری برای شما پیش می‌آید و تمامی برنامه‌هایتان را به هم می‌ریزد. این کار را انجام دهید و در آینده نظم بیشتری به کارهایتان بدهید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.   توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

فال روزانه متولدین شهریور

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت کنید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. علاقه‌ زیادی به شایعه‌پراکنی دارید و از هر فرصتی برای پخش شایعات بی‌پایه و اساس بهره می‌گیرید، به نفع شما است قبل از اینکه این روحیه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی تبدیل‌کند، شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید. کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

انسان خنده‌رویی هستید. از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  قصد دارید برای انجام کاری بیرون بروید. در بیرون از منزل چشمتان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید.   شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اطرافیان راهی خرید شوید و حسابی بازارگردی کنید. حواستان باشد که بیش از حد خرج نکنید و جانب احتیاط را نگه دارید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پولتان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتماً  تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز درخواست‌های بی‌جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت‌فشار قرار می‌دهد. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید. اتفاق ناراحت‌کننده‌ای رخ می‌دهد. خودتان را آماده این اتفاق کنید و اجازه ندهید رویدادهایی از این دست، روز شما را خراب کند. رازهای زیادی را از اعضای خانواده پنهان کرده‌اید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و اهل منزل ایجاد نماید. مدتی است خبری از دوستان قدیمی نگرفته‌اید و جویای حال‌و‌احوال دوستان نزدیک خود نیستید. در اولین فرصت حال رفقای قدیمی را بپرسید و دیدارها را تازه کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اتفاق ناخوشایندی برای شما خواهد افتاد، اما این اتفاق چندان مهم نیست و ضرری هنگفتی متحمل نخواهید شد، در نتیجه اجازه ندهید این اتفاق ناخوشایند روز شما را خراب کند و تا جایی که می‌توانید روحیه‌تان را حفظ کنید.  به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در نزد افراد خانواده فراهم شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های خاصی برای شما ترتیب داده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند.  روحیه مضطربی دارید و زود از کوره در می‌روید. این روحیه را کنار بگذارید و تسلط بیشتری بر اعصابتان داشته باشید.

فال

فال روزانه متولدین دی

  به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. اطرافیان رویتان حساب می‌کنند و شما را به‌عنوان فرد کاربلدی می‌شناسند. این شرایط باعث شده تا دوستان و آشنایان برای انجام کارهای ریزودرشت از شما کمک بگیرند. این وضعیت ایرادی ندارد، به شرط اینکه وقت خود را بیش‌از‌حد به دیگران اختصاص ندهید و از رسیدگی به خودتان غافل نشوید. کمی به خودتان استراحت دهید و با خوردن غذاهای مقوی، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید،‌ در غیر این‌صورت سلامتیتان به خطر جدی خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین بهمن

 اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید انرژی لازم را ندارید و کسل هستید، اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه انرژی لازم را بدست آورید.   احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی‌‌تان نیست. اما امروز عشق ‌زندگیتان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

 

احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از دوستان نزدیکتان وجود دارد، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم به دلخوری و ناراحتی بکشد و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و سوء‌تفاهمی که ایجاد شده را از دل ایشان بیرون نمایید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  کار مهمی در پیش روی دارید، اما از انجام این کار سر باز می‌زنید و آن را به آینده موکول کرده‌اید. به وقفه انداختن این کار مهم، چیزی  به غیر از ضرر برای شما به دنبال ندارد. کارهای دشوار را به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت.  خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، سرورویی صفا بدهید و حسابی خوش تیپ‌کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو