فال صد درصد موثق ستاره شناسی امروز جمعه 24 شهریور ماه | ستاره شناس معروف چینی درباره طالع امروز چه می گوید؟

4

1402/6/24

09:48


فال صد درصد موثق ستاره شناسی امروز جمعه 24 شهریور ماه | ستاره شناس معروف چینی درباره طالع امروز چه می گوید؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲:

فال روازانه متولدین امروز:

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. به فکر بهبود شرایط زندگی خود هستید، اما راه درست را نمی‌دانید، در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم کیفیت کاری که به آن مشغول هستید را افزایش دهید و مطمئن باشید، کار باکیفیت از نظرها پنهان نمی‌ماند و موقعیت‌های بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت. در مهر ماه امسال با مشکلی مواجه خواهید شد، از این مشکل درس بگیرید و در آینده اجازه ندهید چنین مشکلی تکرار شود. احتمال ولخرجی شما در آبان ماه امسال  بسیار است. در این ماه بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشید. در آذر ماه امسال با تصمیم مهمی روبه‌رو خواهید شد، در اتخاذ این تصمیم کوتاهی نکنید و هرچه سریع‌تر بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. به بهمن که رسیدید، خبر فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اسفند امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به فروردین سال آینده که رسیدید، مشکلی حقوقی راهتان را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید. اردیبهشت سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.. خرداد ماه سالی که از راه می‌رسد زمان آن است که موفقیت‌های شما در نظر دیگران جلوه کند. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. به اَمرداد سال آینده که رسیدید، خبری ناگوار به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی‌تر از همیشه در پیش بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را در این سال گسترش دهید.

فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. سهل‌انگاری را کنار بگذارید و تمرکز خود در انجام کارها را افزایش دهید. ذهن آشفته‌ای دارید و تمرکز لازم را برای انجام کارهای دشوار از دست می‌دهید. اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند. از امروز با ورزش و کارهای آرامش‌بخش، تمرکز بیشتری پیدا کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند.  همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. قدر لحظه‌های ارزشمند زندگی خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست.

فال روزانه متولدین خرداد

  روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز نیستید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. قسمتی از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. انسان مسئولیت‌پذیری نیستید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های بی‌شماری دارید. با این حال آن‌گونه که باید و شاید از ان مهارت‌ها بهره نمی‌‌گیرید. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که بهره بیشتری از توانمندی‌های خود ببرید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق با دوست‌و‌آشنا هم‌صحبت نمی‌شوید. اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند. با شرکت در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی، دوستان بیشتری پیدا کنید و از گوشه عزلت بیرون بیایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به توجه شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت کنید که از همیشه بیشتر به فکرش هستید.

فال روزانه متولدین تیر

عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه ناخوش‌احوالی  شما را فراهم کرده است. از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت را کنار بگذارید و سبک سالمی را در زندگی در پیش بگیرید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید.  احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. 

فال روزانه متولدین مرداد

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.  از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. یکی از آشنایان شدیداً به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.    فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. خبر غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد که بسیار فرخنده و مسرت‌بخش است. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را سپری کنید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید.  قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطارانتان عقب بیندازد، اهمیت بیشتری برای گذر زمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. مدتی است که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند..

فال روزانه

فال روزانه متولدین مهر

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و با حضور در کنار اهل منزل به آن‌ها ثابت کنید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. اتفاق‌های ناگواری را در زندگی تجربه کرده‌اید و دل خوشی ندارید. اجازه ندهید این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند و آینده‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. امروز مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در تلاش بیشتری در آینده انجام دهید.    فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.  عشق و محبت در دل شما شکوفه زده و احساس می‌‌کنید از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را با همسر یا عشق ‌زندگیتان تقسیم کنید و روز را با عشق و شادی به پایان برسانید.‌

فال روزانه متولدین آبان

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای خرج کنید با گرفتاری‌های مالی روبه‌رو نشوید. زمان آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و چاره‌ای برای درمان افسردگیتان بیندیشید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

نظر خود را دائم تغییر ندهید و به جای روحیه‌ای دمدمی‌مزاج، به اطرافیان ثابت نمایید که عزم راسخی در انجام کارها دارید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.  مدتی است قصد دارید کار جدیدی انجام دهید. اکنون زمان مناسبی است که این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید انجام این کار دامنه دستاوردهای شما را گسترش می‌دهد و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا خواهید کرد.   روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. همسر یا عشق زندگیتان بیشتر از همیشه به شما محبت خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و جام وجودش را لبریز از عشق کنید.

فال روزانه متولدین دی

میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند.  با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید.  بیشتر از همیشه حواستان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید.  دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید.    میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید. همسر یا عشق زندگیتان امروز بیشتر از همیشه شما را تحویل می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و به وی ثابت کنید که قدردان محبت‌هایش هستید.

فال روزانه متولدین بهمن

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دستتان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌ زندگیتان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و به جای فکر به چیزهای منفی، همیشه مسائل مثبت را ببینید و رویکردی امیدوارانه به زندگی داشته باشید. تغییر غیرمنتظره‌ای در زندگی شما ایجاد خواهد شد. این تغییر در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر می‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و پذیرای این تغییر باشید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد. برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیبتان خواهد شد.  یکی از آشنایان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز پیدا می‌‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و روحیه انسان‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو