وام 100،200،350 میلیون تومن ویژه یارانه بگیران | وام فوق العاده ویژه یارانه بگیران بدون سود | وام فوق العاده با اقساط 36 ماهه

3

1402/6/18

09:21


وام 100،200،350 میلیون تومن ویژه یارانه بگیران | وام فوق العاده ویژه یارانه بگیران بدون سود | وام فوق العاده با اقساط 36 ماهه

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک گردشگری می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

یارانه نقدی

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، شرکت‌ها و سازمان‌های که مایل به استفاده از وام زی کارت هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک گردشگری هستند باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضمانت تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که زی کارت در قالب بن کارت ارائه می‌شود و تنها اشخاص متقاضی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا افرادی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد که 40 درصد حقوق آن‌ها، اقساط تسهیلات را پوشش بدهد.

یارانه نقدی

با توجه به حداکثر مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

بانک گردشگری وام زی کارت را به چه منظوری تدارک دیده است؟

بانک گردشگری تسهیلات زی کارت را به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام م مایحتاج ضروری و روزانه آن‌ها تبیین کرده است. سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد بانک گردشگری باید توجه داشته باشند که ضمانت بازپرداخت تسهیلات برعهده آن‌ها است و در صورت معوق شدن اقساط، پرداخت این معوقات و وجه التزام به بانک ضروری خواهد بود.

بیمه تامین اجتماعی یک نظام تامین اجتماعی است که به منظور حفظ و تامین حقوق اجتماعی و اقتصادی افراد در برابر ریسک‌های مختلف به صورت تامین مالی فعالیت می‌کند.

بیمه تامین اجتماعی یک نظام تامین اجتماعی است که به منظور حفظ و تامین حقوق اجتماعی و اقتصادی افراد در برابر ریسک‌های مختلف به صورت تامین مالی فعالیت می‌کند. بیمه تامین اجتماعی در بسیاری از کشورها وجود داشته و در بسیاری از جوامع مورد استفاده قرار گرفته است.هدف اصلی بیمه تامین اجتماعی، ایجاد تعادل میان حقوق و تعهدات اجتماعی و اقتصادی فرد است. اعطای کمک‌های مالی به افرادی که به دلیل بیماری، ناتوانی، تحت تاثیر سن، از کار افتاده‌اند و یا در شرایط اقتصادی ضعیف قرار دارند، از عمده فعالیت‌های این سازمان است.یکی از موارد پیگیر در سازمان خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی است.در ادامه به آخرین خبر از بیمه تامین اجتماعی می پردازیم.

هدف از پرداخت کمک هزینه کفن‌ودفن یا کمک هزینه مراسم ترحیم، جبران بخشی از هزینه‌هایی است که بازماندگان افراد مشمول قانون تأمین‌اجتماعی به دنبال فوت آنان متحمل شده‌اند. کمک هزینه مراسم ترحیم، رقم مقطوعی است که در صورت فوت همسر بیمه‌شده یا مستمری‌بگیر اصلی به فرد بیمه‌شده یا مستمری‌بگیر؛ و در صورت فوت بیمه‌شده یا مستمری‌بگیر اصلی، به خانواده بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

مهدی شکوری (مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌ اجتماعی)، برقرار بودن ارتباط بیمه‌ای با سازمان تأمین‌اجتماعی تا زمان فوت را شرط اصلی پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم اعلام می‌کند و در مورد مشمولان دریافت این کمک‌هزینه می‌گوید: مشمولان دریافت این کمک‌هزینه، بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان بیمه‌شده هستند.

وی در مورد مبلغ ریالی کمک هزینه مراسم ترحیم نیز می‌گوید: تا سال ۸۶ رقم این کمک هزینه در شهرهای مختلف براساس جمعیت هر شهر، مبالغ متفاوتی بود اما از سال ۸۶ به بعد، مبلغ پرداختی به یک ماه حداقل حقوق زمان فوت برمبنای مصوبه شورای عالی کار اصلاح شده و در تمامی شهرها به‌صورت یکسان پرداخت می‌شود.

شکوری همچنین می‌افزاید: در ۹ ماهه نخست سال جاری، مجموعاً ۱۶۷ میلیارد تومان در قالب کمک هزینه مراسم ترحیم به ۴۶ هزار و ۴۴۴ نفر از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین ‌اجتماعی یا بازماندگان واجد شرایط آنان پرداخت شده و این در حالی است که در سال ۱۴۰۰ در مجموع به ۸۱ هزار نفر متقاضی واجد شرایط ۲۰۲ میلیارد تومان پرداخت شده بود.

به گفته شکوری، غیرحضوری شدن فرایند اداری درخواست و دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم، تعداد متقاضیان دریافت آن را افزایش داده است؛ چون افراد به‌راحتی می‌توانند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین ‌اجتماعی درخواست بدهند و بدون نیاز به مراجعه به شعب تأمین ‌اجتماعی، در کمترین زمان آن را دریافت می‌کنند.

به‌منظور تسهیل در پرداخت هزینه مراسم ترحیم مشمولان قانون تأمین ‌اجتماعی، مدتی است که زمینه ارائه تعهد مذکور به بازماندگان واجد شرایط به‌صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به درگاه غیرحضوری سازمان تأمین ‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir فراهم شده است. تنها با بارگزاری گواهی فوت بیمه‌شده یا همسر وی در این سامانه، کمک‌هزینه ترحیم بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب سازمان تأمین ‌اجتماعی به حساب بیمه‌شده یا بازماندگان وی واریز می‌شود.

استفاده از برنامه کاربردی “تأمین من” روی گوشی‌های تلفن همراه و استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی کاملاً رایگان است.

همزمان با هفته دولت و در راستای توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان سازمان تأمین ‌اجتماعی، با انتشار نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه تأمین من، در مجموع ۵۱ خدمت غیرحضوری این سازمان از طریق این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفت.

نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه تأمین من از هفتم شهریور در دو نسخه Android و PWA برای بهره‌برداری کاربران منتشر شده است. در این نگارش ویژگی‌های سرویس مشاهده تأییدیه‌های دریافتی از مراجع پزشکی، سرویس مشاهده لیست بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری به این برنامه اضافه شده است.

براساس این گزارش مهم‌ترین بهبودهای انجام شده در این نگارش نیز شامل اصلاح نمایش نسخه الکترونیک در بخش نمایش نسخ افراد تبعی، اصلاح مکانیزم پرداخت و جلوگیری از پرداخت‌های تکراری، اصلاح سرویس تغییرشماره همراه و اصلاح نمایش سابقه برای برخی از کاربران است.

برنامه کاربردی تأمین من از سایت سازمان تأمین ‌اجتماعی به نشانی hamrah.tamin.ir و نیز از فروشگاه‌های مجازی (مانند بازار و مایکت) قابل دریافت است.

برای استفاده از این برنامه کاربردی روی گوشی‌های تلفن همراه، کاربران و ذی‌نفعان سازمان تأمین ‌اجتماعی باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کرده باشند و چنانچه بعد از نصب برنامه کاربردی تأمین من بر روی گوشی تلفن، کاربر در این سامانه ثبت نام نکرده باشند در اولین نوبت استفاده از برنامه به نشانی es.tamin.ir هدایت می‌شود تا کار ثبت‌نام را انجام دهد.

دانلود، نصب و استفاده از برنامه کاربردی تأمین من بر روی گوشی‌های تلفن همراه و استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی کاملاً رایگان است و نیاز به هیچ پرداختی نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو