هوکاگه چهارم در ناروتو ؛ افشاگری از هر آنچه که نباید می‌دانستید!

منبع: فیگار

3

1402/6/20

12:34


قبل از اینکه نقش میناتو در مانگا کاملاً تمام شود، کیشیموتو قصد داشت از شخصیتی غیرمنتظره به عنوان هوکاگه چهارم نام ببرد.

هوکاگه چهارم در ناروتو ؛ افشاگری از هر آنچه که نباید می‌دانستید!

قبل از اینکه نقش میناتو در مانگا کاملاً تمام شود، کیشیموتو قصد داشت از شخصیتی غیرمنتظره به عنوان هوکاگه چهارم نام ببرد.

افشای اینکه پدر ناروتو چهارمین هوکاگه بوده است مطمئناً تراژدی خاصی را بوجود آورد، اما این عنوان در ابتدا توسط یک رقیب بسیار بعیدتر بود. در حالی که انواع شینوبی در سریال وجود دارد، این ایده که یک سگ نینجا می‌توانست رهبر دهکده برگ پنهان باشد، احمقانه به نظر می‌رسد. طبق گفته ماساشی کیشیموتو، این نکته دقیقاً همان چیزی بود که او از همان ابتدا تصور می‌کرد.

بیشتر بخوانید: شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند

هوکاگه چهارم در ناروتو

افشاگری از هر آنچه که نباید می‌دانستید!

کیشیموتو در مصاحبه‌ای که توسط کاربری یا لقب KirinNOTKarin98 ترجمه شده و در Narutopedia منتشر شد، اشاره می‌کند که در ابتدا قصد داشت یک سگ نینجا یا ‘ninken’ به عنوان چهارمین هوکاگه داشته باشد. سردبیر او این ایده را رد کرد، اما وی روی این درخواستش اصرار ورزید. با از بین رفتن ایده هوکاگه، کیشیموتو تصمیم گرفت که میناتو را به عنوان چهارمین هوکاگه به درام ناروتو وارد کند.

هوکاگه چهارم ناروتو یک سگ نینجا بود

Ninken در ناروتو حضوری معمولی ندارد، اما هنگامی که ظاهر می‌شوند، کانون توجه را می‌دزدند. آنها همراهانی فداکار و به اندازه اربابانشان در جنگ توانا هستند. یکی از قبیله‌ها به دلیل درهم تنیدگی با دوستان سگ خود شناخته می‌شوند که نمونه‌ای از آنها کیبا اینوزوکا و شریک چهارپا او، آکامارو است. این سگ‌های نینجا از چنان قدرت و شخصیتی برخوردار هستند که واقعاً منطقی است که یک نفر برای شکل گیری موقعیت یک هوکاگه در نظر گرفته شود. کاوش بیشتر در آثار کیشیموتو به خوانندگان اشاره می‌کند که اگر او به برنامه اولیه خود پایبند بود، جهان چگونه می‌شد.

ناروتو نقطه اوج ایده ها و مفاهیمی است که کیشیموتو در گذشته تجربه کرده است. عشق قهرمان جوان به رامن از گذشته‌ی خاص او به عنوان شاگرد سرآشپز باقی مانده است، به طور مشابه، ninken می‌تواند یک یادآوری غریبانه به Karakuri کیشیموتو باشد. کاراکوری اوج چیزی را ارائه می‌دهد که ناروتو می‌توانست باشد. و با برنده شدن حداقل یک جایزه، کیشیموتو می‌تواند الهام بگیرد تا در آینده یک تک شات جهان جایگزین در مورد ninken Hokage بسازد.

ویراستاران کیشیموتو برای اینکه ناروتو را به آنچه امروز است برسانند، پشت صحنه‌های زیادی کشیده‌اند. از مفهوم اولیه‌اش فاصله زیادی گرفته و تنها تعداد انگشت شماری از ایستراگ ها و مصاحبه‌هایی برای به یاد آوردن آن وجود دارد. داستان ممکن است از این تغییرات منتفع شده باشد، اما اگر به کیشیموتو این فرصت داده می‌شد، دیدن جزئیات دیگر لذت بخش بود. مفهوم یک ninken در یک موقعیت اقتدار گونه یک بار برای او کار کرده و می‌توانست برای بار دوم به همان اندازه موفق باشد. متأسفانه، ایده چهارمین هوکاگه ناروتو که یک سگ نینجا است باید در قلب خوانندگان زنده بماند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو