ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ ؛ ناروتو را از کجا شروع کنیم

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ ؛ ناروتو را از کجا شروع کنیم


منبع: فیگار

3

1402/7/5

22:59


بعضی از انیمه‌ها به قدری قسمت‌هایشان زیاد است که یافتن ترتیب آن‌ها دشوار می‌شود‌. آیا دوست دارید بدانید ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ پس در کنار ما باشید.

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ ؛ ناروتو را از کجا شروع کنیم

بعضی از انیمه‌ها به قدری قسمت‌هایشان زیاد است که یافتن ترتیب آن‌ها دشوار می‌شود‌. آیا دوست دارید بدانید ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ پس در کنار ما باشید.

“ناروتو” یکی از بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن که توسط ماساشی کیشیموتو ساخته و تصویرسازی شده‌ و همچنین دارای نسخه سینمایی است.

برای معرفی سینمایی های ناروتو باید گفت که انیمه سینمایی (Naruto) در سال 2014 ساخته شده. داستان فیلم در زمانی رخ می‌دهد که پس از جنگ دروغینه چهارم شینوبی، شهر کونوهاگاکوره به یک صلح و تعادل دست پیدا کرده است. اما ناگهان یک تهدید جدید وارد شهر می‌شود که همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ناروتو همراه با دوستانش باید برای نجات جهان، با این تهدید مقابله کنند.

این فیلم با بازگشت شخصیت‌های محبوب ناروتو، ساسکه و ساکورا و همچنین به نمایش گذاشتن بخشی از دنیای ناروتو، برای طرفداران این سری انیمه‌های محبوب ساخته شده است. داستان این انیمه بر اساس دو مانگای (وان‌شات کیشیموتو)، (کاراکوری ۱۹۹۵)، ساخته شده.

بیشتر بخوانید: کدام شخصیت ناروتو توانایی شکست دادن ساسکه را دارد؟

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

شما می‌توانید فهرست ترتیب فیلم های naruto را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

حال سوال این است که ناروتو چند سری دارد؟ در رابطه با قسمت های اصلی ناروتو ناگفته نماند که این انیمه دارای ۵۰۰ اپیزود است. در ادامه به بررسی قسمت‌های مهم ناروتو به ترتیب می‌پردازیم.

Namida no houkou! Omae wa ore no tomodachi da

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

در ابتدای نوشتار ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ لازم است که بگوییم در این قسمت ناروتو نشان داد که رقیب قدرتمندی برای ساسکه است و با انرژی زیاد به مبارزه با او برمی‌خیزد. در نهایت، ساسکه تأیید می‌کند که ناروتو نیروی زیادی دارد و علامت آتش‌نشانی خود را بر روی پیشانی ناروتو می‌گذارد تا نشان دهد که نیروی او را تحسین می‌کند. اما وقتی شرینگان ساسکه به سطح ۳ ارتقا می‌یابد، صفحه‌ی بازی برای ناروتو برعکس می‌شود.

!Gaara funsai!! Wakasa da! Pawâ da! Bakuhatsu da

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

روایتی وجود دارد که در آن یک جوان پر‌انرژی به نام راک لی با شجاعت در مقابل یک شخصیت قدرتمند و تهدیدآمیز به نام گارا، می‌جنگد. اپیزود دوم از انیمه “ناروتو” با نام (هوکاگه، کونوهاکا) در تاریخ 10 اکتبر 2002 منتشر شد. در این اپیزود، شخصیت اصلی داستان به نام “ناروتو” با معلم جدیدش “ایروکا” آشنا می‌شود.

ایروکا، بعد از آشنایی با ناروتو، با او به صورت تیمی برای اولین بار به ماموریت می‌رود که مربوط به گرفتن یک پرنده غول‌پیکر به نام “داکی” است. این اپیزود اشاره به رشد و توسعهٔ شخصیتی ناروتو و ارتباطش با شخصیت‌های دیگر دارد.

!!Aa Rokku Rî! Kore ga otoko no ikizama yo

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

در قسمت سوم از انیمه‌ی “ناروتو”، ناروتو و تیمش به مأموریتی می‌روند که جنبه‌ی زیادی از آن مربوط به فرار از یک موجود عظیم و ترسناک است. در این اپیزود، ناروتو و تیمش با مشکلات و تهدیدات مختلفی روبرو می‌شوند و باید با همکاری و کمک همدیگر، راه حلی برای فرار پیدا کنند.

همچنین در این اپیزود، شخصیت “کاکاشی” نیز به نمایش گذاشته می‌شود که یکی از سرگرمی‌های دیدن این انیمه، استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد و جالب او در نبردهای مختلف است.

بیشتر بخوانید: دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها برادر ساسکه در انیمه ناروتو

Rimitto bucchigiri!: Hikari to yami

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

پس از فوت همه‌ی زنان و کودکان هنگامی که روستای برگ آغاز به یک حمله تخریب‌کننده می‌کند؛ ناروتو توانست گارا را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین ویژگی های انیمه ناروتو که آن را معروف کرد

Namidaame no ketsumatsu

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

در پایان نبرد بین “ناروتو” و “ساسکه”، “ناروتو” با استفاده از قدرت خود درمقابل “ساسکه” که به سطح دو رسیده بود ناروتو توانست به صورت بسیار شگفت‌انگیز ساسکه را شکست دهد. در این نبرد تنها یک نفر می‌تواند برنده شود. اما سوال این است که آیا “کاکاشی” و “پاکون” به موقع می‌رسند؟ همچنین، این نینجای مرموزی که همه چیز را تماشا می‌کند، کیست؟

The Demon in the Snow

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

زابوزا دیگر دشمن کاکاشی نیست و حتی به خاطر سخنرانی زیبای ناروتو، از او تشکر کرد. او در‌حال انتقام گرفتن از گاتو و همه کسانی که از او پیروی کرده‌اند است. می‌توان این اپیزود را به عنوان یکی از قسمت‌های مهم ناروتو شیپودن دانست.

Bakuhatsu! Korezo Naruto ninpouchô

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

در این قسمت ناروتو کتاب خود را درباره‌ی گارا منتشر می‌کند و شکل واقعی گارا آشکار می‌شود.

!Nekketsu ochikobore! Tsuini sakuretsu, kindan no ôgi

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

راک لی در مبارزه با گارا شرس قدرتمندانه ادامه می‌دهد. لی به دلیل استفاده از تکنیک اوموته رنگه، ضعیف شده است، اما اراده قوی‌ای دارد.

Makerarenai riyuu

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

نجی از حملات کمان و پیکان کیدومارو در حال فرار است. آیا نجی جان زنده به در خواهد برد یا دشمن جدیدش او را به قتل می‌رساند؟

!Tomoyo

ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟

کاکاشی متوجه حقیقت تعقیب ساسکه شده و به سگ‌هایش از جمله پاکون دستور می‌دهد که ناروتو و ساسکه را پیدا کنند. اما شرایط نگران‌کننده است، زیرا درگیری شدیدی بین چیدوری و راسنگان رخ داده. در نهایت، ناروتو متوجه می‌شود که ساسکه به شدت جدی است و به یاد دارد که همیشه دوست داشت با ساسکه دوست شود. اما در این درگیری شدید نظرش تغییر کرد.

در آخر نوشتار ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ اگر علاقه‌مند به انیمه‌های ژاپنی هستید حتما این سریال دیدنی و شگفت‌انگیز را تماشا کنید و اصلا تفاوتی ندارد که در چه رده سنی‌ای هستید چون انیمه‌ها گاهی بسیار آموزنده هستند.

ترتیب دیدن ناروتو در یک نگاه

از ناروتو اورجینال شروع می‌کنیم که شامل ۲۲۰ قسمت است:

  • سریال ناروتو قسمت ۱ تا ۱۰۱
  • سینمایی ناروتو: نبرد نینجایی در سرزمین برف
  • سریال ناروتو قسمت ۱۰۲ تا ۱۶۰
  • سینمایی ناروتو: افسانه‌ی سنگ گِلِل
  • سریال ناروتو قسمت ۱۶۱ تا ۱۹۶
  • سینمایی ناروتو: نگهبانان پادشاهی هلال ماه
  • سریال ناروتو: قسمت ۱۹۷ تا ۲۲۰

بعد از تمام کردن سری اول ناروتو نوبت به سری ناروتو شیپودن می‌رسد:

  • ناروتو شیپودن قسمت ۱ تا ۳۲
  • سینمایی اول ناروتو شیپودن
  • ناروتو شیپودن قسمت ۳۳ تا ۷۱
  • سینمایی ناروتو شیپودن: رابطه‌ها
  • ناروتو شیپودن قسمت ۷۲ تا ۱۲۶
  • سینمایی ناروتو شیپودن: اراده‌ی آتش
  • ناروتو شیپودن قسمت ۱۲۷ تا ۱۴۳
  • سینمایی ناروتو شیپودن: برج گم‌شده
  • ناروتو شیپودن قسمت ۱۴۴ تا ۱۹۶
  • سینمایی ناروتو شیپودن: زندان خونین
  • ناروتو شیپودن قسمت ۱۹۷ تا ۲۵۱
  • سینمایی ناروتو شیپودن: راه نینجایی
  • ناروتو شیپودن قسمت ۲۵۲ تا ۴۹۳
  • سینمایی ناروتو شیپودن: دِ لست (آخرین)
  • ناروتو شیپودن قسمت ۴۹۴ تا ۵۰۰

و در آخر می‌رسیم به بوروتو: نسل‌های بعدی ناروتو. این مجموعه ۲۹۳ قسمتی فقط یک سینمایی دارد که ذر خود انیمه هم موجود است. این سینمایی قسمت‌های ۵۳ تا ۶۶ نسخه‌ی سریالی را پوشش می‌دهد؛ پس ترتیب تماشای پیشنهادی به این صورت است:

  • بوروتو قسمت ۱ تا ۵۲
  • سینمایی بوروتو یا قسمت ۵۳ تا ۶۶ انیمه بوروتو
  • قسمت ۶۷ تا ۲۹۳

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترتیب دیدن ناروتو به چه شکل است؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو