10 پرک برتر برای تبدیل شدن به یک قاتل در کالاف دیوتی

منبع: فوت و فن

4

1402/6/21

07:04


یکی از بهترین بازی‌های سبک بتل رویال موبایلی، بازی کالاف دیوتی موبایل است که به عنوان محبوب‌ترین بازی در این سبک نیز شناخته می‌شود.

10 پرک برتر برای تبدیل شدن به یک قاتل در کالاف دیوتی

یکی از بهترین بازی‌های سبک بتل رویال موبایلی، بازی کالاف دیوتی موبایل است که به عنوان محبوب‌ترین بازی در این سبک نیز شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید در این بازی موفق شوید، باید با مفهوم پرک و انواع آن‌ها در این بازی آشنا باشید. پرک ها خریدنی نیستند، بازیکنان می‌توانند با شرکت در رویدادهای مختلف بازی، مانند رویدادهای فصلی، پرک‌ها را به دست آورند و یا از طریق گردونه های شانس هر سیزن کالاف دیوتی با خرید سی پی، پرک ها را بدست بیاورند.

پرک های کال آف دیوتی به تفکیک رنگ (عکس بالا)

 در صورت دریافت پرک‌ها سریع‌تر از هر موقع دیگری، به پلیر برتر بازی تبدیل خواهید شد. اگر قصد خرید سی پی و آفرهای کالاف دیوتی و دیگر بازی های بتل رویال را دارید می توانید از این آدرس (https://bia2safa.net/goto/web/url/3526739dlc)  اقدام به خرید کنید. جهت آشنایی با پرک های کالاف دیوتی، در این مطلب با ما همراه باشید.

مفاهیم پرک ها در کالاف دیوتی

  1. پرک‌های کالاف دیوتی موبایل، قابلیت‌ یا قدرت برای هر شخصیت در بازی هستند که می‌توانند به بازیکنان کمک کنند تا در بازی پیروز شوند. این پرک‌ها در سه دسته قرمز، سبز و آبی قرار می‌گیرند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.
  2. پرک‌های قرمز: به بازیکنان کمک می‌کنند تا در درگیری‌ها موفق‌تر باشند. برای مثال، پرک Fast Recover سرعت احیای سلامتی را افزایش می‌دهد، و پرک Dead Silence صداهای تولید شده توسط بازیکنان را کاهش می‌دهد.
  3. پرک‌های سبز: به بازیکنان کمک می‌کنند تا در نقشه حرکت کنند. برای مثال، پرک Ghost بازیکنان را از دید نقشه‌های دشمن پنهان می‌کند، و پرک Scavenger به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مهمات و تجهیزات دشمنان را جمع‌آوری کنند.
  4. پرک‌های آبی: به بازیکنان کمک می‌کنند تا در بازی زنده بمانند. برای مثال، پرک Overkill به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دو سلاح مختلف را در یک زمان حمل کنند، و پرک Medic باعث می‌شود که بازیکنان بتوانند هم‌تیمی‌های خود را درمان کنند.

توجه داشته باشید که در کالاف دیوتی موبایل، هر پرک عملکرد به‌خصوصی دارد. در ادامه با برخی از پرک ها در این بازی بتل رویال آشنا می‌شویم.

پرک اول؛Vulture Perk  برای علاقه‌مندان به لوت کردن

یکی از انواع پرک ها در بازی کالاف دیوتی موبایل، پرک Vulture Perk است. زمانی که این پرک را دریافت کنید، بعد از کشتن رقیب می‌توانید مهمات او را بردارید و از آن‌ها استفاده کنید. این قابلیتی است که بسیاری از پلیرهای بازی کالاف دیوتی موبایل به دنبال دریافت آن هستند. ترکیب اسلحه های اس ام جی  و پرک Vulture Perk یک ترکیب بی نظیر خواهد بود.

سلاح‌های SMG در کالاف دیوتی موبایل، سلاح‌های سبک و کوتاه برد هستند که برای درگیری‌های نزدیک بسیار مناسب هستند. برای ارتقا سلاح های کلاس SMG نیاز به کارت های Weapon XP دارید که با توجه به رنگ کارت با مقادیر مختلف سی پی قابل خرید هستند. کارت XP آبی را می توان با خرید 80 سی پی کالاف دیوتی موبایل در فروشگاه بازی بدست آورد.

پرک دوم؛ هدف گیری لحظه ای باAGILE PERK

یکی از پرک ها در کالاف دیوتی،  AGILE PERK است که زمان هدف‌گیری روی دشمن را تا 85 درصد کاهش می‌دهد. این قابلیت باعث می‌شود تا بتوانید سریع‌تر نشانه‌گیری کنید و رقبا را از میان بردارید. برای استفاده از Agile Perk، باید آن را در صفحه Loadout انتخاب کنید. این پرک در دسته‌بندی Perks و در ستون 1 قرار دارد.

پرک سوم؛ بازیابی سلامتی با Fast Recover

یکی دیگر از پرک ها در بازی کالاف دیوتی موبایل، پرک Fast Recover است. با در اختیار داشتن این پرک سرعت Heal یا همان بهبود حال شما تا 35 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه، شانس بیشتری برای حضور دوباره در رقابت با بازیکنان دیگر خواهید داشت. Fast Recover برای همه حالت‌های بازی مناسب است، به‌ویژه در حالت‌هایی که بازیکنان باید در معرض آتش دشمن قرار گیرند، مانند حالت‌های Hardpoint و Domination، می‌تواند مفید باشد.

پرک چهارم؛ چابک‌تر از همیشه با Skulker Perk

یکی از پرک‌های منحصر به فرد در بازی کالاف دیوتی موبایل که تقریبا هر پلیر این بازی به دنبال دریافت آن است، پرک Skulker Perk می‌باشد. این پرک سرعت شما را در هنگام دویدن و خزیدن تا 12 درصد افزایش می‌دهد. این باعث می‌شود تا گلوله‌های دشمن مستقیم به شما برخورد نداشته باشند و به راحتی بتوانید جای خالی بدهید.

پرک پنجم؛ سریعتر از باد با Lightweight Perk

اگر از آن دسته پلیرهایی هستید که علاقه زیادی به پرش از ارتفاع دارند، پرک Lightweight Perk را دریافت کنید. این پرک باعث می‌شود تا در حین سقوط آسیب کمتری ببیند. همچنین با دریافت آن، سرعتتان تا 10 درصد بیشتر خواهد شد.

حرکت سریعتر با پرک Lightweight Perk

حرکت سریعتر با پرک Lightweight Perk

این پرک همچنین می تواند برای بازیکنانی که نقشه های بزرگ را بازی می کنند مفید باشد، می تواند به شما کمک کند تا سریعتر بین نقاط مهم نقشه حرکت کنید و به اهداف خود برسید.

پرک ششم؛ موقعیت‌یابی دشمنان باTracker Perk

در صورتی که پرک Tracker Perk را در اختیار داشته باشید، تا مدت 4 ثانیه امکان ردیابی رد پای دشمنانتان را خواهید داشت. توجه داشته باشید که در مپ‌های پیچیده، این پرک بسیار برایتان کاربردی خواهد بود.

پرک هفتم؛ پاداش و امتیاز بیشتر با Hardline Perk

یکی از پرک‌های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل، پرک Hardline Perk است. زمانی که این پرک را فعال کنید، بابت هر بار کشتن پلیرهای دیگر، 25 درصد امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. این باعث می‌شود تا سرعت پیشرفت شما در این بازی بیشتر شود.

پرک هشتم؛ دوام بیشتر با Toughness Perk

زمانی در بازی کالاف دیوتی موبایل پشت سر هم شلیک می‌کنید، لگدهای تفنگ باعث منحرف شدن زاویه و هدف سلاح می‌شوند. این در حالی است که اگر پرک Toughness Perk را دریافت کنید، تا 60 درصد از لگد تفنگتان کم خواهد شد. در این صورت، با کمترین انحراف می‌توانید به رقبا شلیک کنید.

پرک نهم؛ برنده شدن بدون دیده شدن با Cold-Blooded Perk

این پرک بازیکنان را از اثرات تجهیزات دشمن، مانند نارنجک‌های دودزا و نارنجک‌های صوتی، محافظت می‌کند. همچنین، این پرک بازیکنان را از دید دشمنان کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی (AI) پنهان می‌کند. در بازی کالاف دیوتی موبایل، پرک Cold-Blooded Perk در دسته پرک‌های سبز قرار می‌گیرد و در سطح 29 باز می‌شود.

پرک دهم؛ به آتش کشیدن میدان نبرد با Shrapnel Perk

پرک Shrapnel Perk تعداد نارنجک‌های قابل استفاده را در هر بار لوداوت به میزان یک عدد افزایش می‌دهد. به این ترتیب، بازیکنان می‌توانند با استفاده از این پرک، بیشتر از قبل از نارنجک‌ها برای آسیب رساندن به دشمنان و کنترل میدان نبرد استفاده کنند.

نارنجک های بیشتر با پرک Shrapnel

نارنجک های بیشتر با پرک Shrapnel

 برای مثال، اگر یک بازیکن در لوداوت خود یک نارنجک دودزا، یک نارنجک صوتی و یک نارنجک دستی داشته باشد، با استفاده از پرک Shrapnel Perk، می‌تواند دو نارنجک دودزا، دو نارنجک صوتی و دو نارنجک دستی در لوداوت خود داشته باشد.

پرک‌ها و آیتم‌ها، کلید حرفه‌ای شدن در کالاف دیوتی

در پایان، می‌توان گفت که پرک‌ها در ترکیب با دیگر آیتم های کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند به بازیکنان کمک کنند تا در کالاف دیوتی موبایل به موفقیت برسند. خرید آیتم هایی چون، اسلحه ها، پرک ها، بتل پس، باندل و.. نیاز به خرید سی پی دارد. اگر قصد خرید سی پی دارید کافی است عبارت “خرید سی  پی آی گیم” را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین رتبه یعنی سایت آی گیم (https://igame.ir) کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو