معتبرترین سایت خرید فالوور در ایران را بشناسید!

منبع: خبرنما

2

1402/6/21

12:02


خرید فالوور یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که فعالیت بیزینسی در اینستاگرام دارند. قطعا چیزی مهمتر از تعداد فالوورها در اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر وجود ندارد. هر پیجی که دنبال درآمد بیشتر است باید فالوورهایش را افزایش دهد. این کار هم با خرید فالوور در مدت زمان کوتاه امکان پذیر است. […]

معتبرترین سایت خرید فالوور در ایران را بشناسید!

خرید فالوور یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که فعالیت بیزینسی در اینستاگرام دارند. قطعا چیزی مهمتر از تعداد فالوورها در اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر وجود ندارد. هر پیجی که دنبال درآمد بیشتر است باید فالوورهایش را افزایش دهد. این کار هم با خرید فالوور در مدت زمان کوتاه امکان پذیر است.

یکی از سوالات متداولی که شما از ما می پرسید این است که از چه سایتی فالوور بخریم که مطمئن باشد. حق دارید چون این روزها تعداد سایت های فروش فالوور نامعتبر در اینترنت زیاد شده است و نمی توانید به همه آن ها اعتماد کنید. ما در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت می توانید ازش فالوور بخرید. پس اگر دنبال بهترین و معتبر ترین سایت خرید فالوور در ایران هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اگر از سایت نامعتبر فالوور خریداری کنیم چه می شود؟

متاسفانه این روزها سایت های زیادی در زمینه فروش فالوور کار خود را آغاز کرده اند که واقعا نمی توان به آن ها اعتماد کرد. به طور کلی اگر از سایت های نامعتبر اقدام به خرید فالوور کنید اولا پول تان هدر می رود و ثانیا ممکن است پیج تان از فالوورهای فیک پر شود. کیفیت فالوورها خیلی مهم است متاسفانه خیلی از این سایت ها برای فروش بیشتر فالوور ارزان و بی کیفیت به شما می فروشند که باعث آسیب رساندن به پیج تان می شود! پروفایل هایی که پیج شما را فالو می کنند باید واقعی و با کیفیت باشند. اکثر این سایت ها فالوورهای بی کیفیت و ارزان قیمت به شما می دهند. پس یادتان باشد هیچ ارزانی بی حکمت نیست!

چگونه یک سایت معتبر در زمینه خرید فالوور را شناسایی کنیم؟

اگر قصد دارید فالوور برای پیج اینستاگرام تان خریداری کنید پیشنهاد می کنیم برای این کار از هر سایتی که توی گوگل پیدا می کنید اقدام نکنید! چون همانطور که قبلا گفتیم ممکن است سرتان کلاه برود. اکثر سایت های فروش فالوور که به تازگی کار خود را شروع کرده اند مطمئن نیستند و ممکن است پس از خرید فالوور از آن ها برای پیج تان مشکل پیش آید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فاکتورهایی که در تشخیص سایت معتبر خرید فالوور باید مد نظرتان باشد را به شما بگوییم. پس در ادامه همراه ما باشید.

شناسایی سایت معتبر خرید فالوور

بررسی سابقه و اعتبار سایت

اولین کاری که در تشخیص سایت معتبر خرید فالوور باید انجام دهید بررسی سابقه و اعتبار سایت مورد نظر است. باید ببینید چقدر سابقه فعالیت دارد. یعنی از کی و چه مدت زمانی است که فعالیت خود را شروع کرده است. سپس باید ببینید چه جایگاهی در نتایج جست و جوی گوگل دارد. البته فقط به این مورد استناد نکنید چون این روزها خیلی از سایت ها با تبلیغات در گوگل لینک 1 هستند. باید ببینید که چه سایت هایی به صورت اورگانیک رتبه های برتر هستند. چون این نشان می دهند سابقه فعالیت شان زیاد است.

بررسی تعداد مشتریان راضی

در مرحله بعد باید جویای تعداد مشتریان شان تا الان باشید. ببینید چه مشتریان قبلی از خدمات دهی سایت مورد نظر راضی بودند یا خیر! تعداد مشتریان بالا نشان دهنده سابقه فعالیت زیاد و درخشان بودن سابقه شان است.

مطمئن شدن از پشتیبانی خوب سایت

سایتی خدمات خوبی ارائه می دهند که پشتیبانی خوبی داشته باشد. متاسفانه خیلی از سایت های خرید فالوور در ایران پشتیبانی خوبی ندارند و به محض اینکه پول می دهید به آن ها دیگر جواب شما را نمی دهند. در واقع اکثرا این سایت ها به فکر کسب درآمد هستند و مشتری مداری در سیستم شان درست تعریف نشده است. برای مطمئن شدن از این موضوع می توانید از خریداران قبلی سوال کنید و یا اینکه پشتیبانی آنلاین داخل سایت را محک بزنید. ببینید درست جواب شما را می دهند یا همیشه جواب های سربالا می دهند.

بررسی مجوزهای فعالیت

اگر قصد دارید از سایت معتبر فالوور خریداری کنید حتما مجوزهای فعالیت شان را بررسی کنید. اینماد و نماد ساماندهی دو مجوز رسمی در کشور ماست که سایت های قابل اعتماد هر دوی این مجوزها را دارند. پس اگر سایتی این مجوزها را نداشت معتبر نیست و نباید ازش خرید کنید. البته اکثر سایت های فروشگاهی در ایران نمادهای فوق را دارند اما سایت های خرید فالوور همه شون ندارند!

تنوع در خدمات ارائه شده

معمولا سایت های قدیمی و معتبر در زمینه خدمات اینستاگرام تنوع بالایی در خدمات و سرویس های خود دارند. مثلا در بخش خدمات فروش فالوورشان انواع و اقسام فالوورها را دارند. از فالوور ارزان خارجی گرفته تا فالوور با کیفیت ایرانی. البته سرویس های دیگری مثل فالوور خانم، فالوور لایک زن، فالوور عربی و … هم دارند. پس یکی از فاکتورهایی که می توانید سایت های معتبر در این زمینه را تشخیص دهید این است که ببینید چه خدماتی ارائه می کنند.

معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

معتبرترین سایت خرید فالوور

اگر دنبال بهترین و معتبر ترین سایت خرید فالوور در ایران هستید ما سایت اینبو را به شما معرفی می کنیم. این سایت با سابقه ای حدود 10 در این زمینه بهترین و مطمئن ترین سایت خرید فالوور در ایران است. سایت اینبو خدمات مختلفی از قبیل خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک، خرید کامنت، خرید اکسپلور اینستاگرام، خرید لایک استوری، بازدید پست و استوری، افزایش ایمپرشن پست، افزایش سیو و شیر پست، افزایش پروفایل ویزیت پیچ و … را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

پشتیبانی خوب این سایت باعث شده مشتریان راضی اش روز به روز بیشتر شوند. شاید باورتان نشود اما اکثر بلاگرهای معروف در ایران از خدمات این سایت استفاده می کنند و می توان یک جورایی این افراد را جزء مشتریان ثابت این سایت دانست.

از مزیت های دیگر سایت اینبو این است که قیمت خدماتی که ارائه می کند بسیار رقابتی و پایین تر از سایت های دیگر است. اما این به این معنی نیست که کیفیت خدماتش پایین است. از سیاست های کاری سایت اینبو این است که با دریافت سود کمتر مشتریان بیشتری را راضی نگه می دارد. اگر دنبال سایت خرید فالوور معتبر هستید حتما از سایت اینبو استفاده کنید. چون سایت اینبو بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام واقعی و با کیفیت در ایران است.

جمع بندی

درست است که هزینه زیادی قرار نیست بابت خرید فالوور پرداخت کنید اما یادتان باشد همیشه کیفیت مهمتر از کمیت است. برای خرید فالوور حتما از سایتی اقدام کنید که معتبر و با کیفیت باشد. ما در این مقاله سعی کردیم فاکتورهایی را به شما بگوییم که از طریق آن ها بتوانید معتبر ترین سایت خرید فالوور را شناسایی کنید. البته در انتها هم معتبر ترین و بهترین سایت خرید فالوور را به شما معرفی کردیم و دیگر نیاز نیست دنبال سایت معتبر در این زمینه بگردید. انتخاب با خودتان است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد. اگر با هرگونه سوالی در این زمینه مواجه شدید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو