آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران آخر تابستان

منبع: همگردی

2

1402/6/21

12:07


ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران آخر تابستان اعلام گشت.

روح الله سلگی در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران 22 گانه استان گفت: با توجه به پایان تابستان و تعطیلات پیش رو همه دستگاه ها باید برای پذیرایی از مهمانان و مسافران مازندران آمادگی کامل داشته باشند.

وی تببین فعالیتهای فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی را از برنامه های محوری در سواحل ذکر کرد و افزود: در این راستا با همکاری سپاه کربلای مازندران بزرگترین رویداد فرهنگی حوزه عفاف و حجاب پنجشنبه هفته جاری در سواحل این استان به اجرا در می آید.

سلگی با اشاره به اهمیت تلاش مدیران دستگاه ها در خدمت رسانی به مسافران اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران تا پایان تابستان مرخصی فرمانداران و مدیران کل دستگاه ها با هدف خدمت رسانی به مسافران لغو شده است.

وی از تامین نیازمندی های مسافران در این استان خبر داد و افزود: در این راستا روزانه 500 تن گوشت مرغ در شهرهای ساحلی مازندران توزیع خواهد شد.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: با تدابیر اتخاذ شده و هماهنگی صورت گرفته در زمینه توزیع آرد و سوخت مورد نیاز مسافران استان هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.

این مقام مسئول در زمینه اسکان مسافران خاطرنشان کرد: با توجه به ناپایداری احتمالی شرایط جوی در تعطیلات پیش رو فرمانداران استان موظفند از ظرفیت سالنهای ورزشی برای اسکان مسافران استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به کمبود پول در خودپردازهای بانکی استان بر لزوم همکاری بانکها برای رفع این مشکل تاکید کرد.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: همه دستگاه ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی باید از فرصت تعطیلات پیش رو برای معرفی جاذبه های فرهنگی مازندران استفاده کنند.

در این جلسه تنی چند از مدیران اجرایی و فرمانداران استان گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به مسافران را ارائه کردند.

آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران آخر تابستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو