بازی Monster Hunter Now؛ شبیه سازی در دنیای هیولاها

منبع: پلازا

4

1402/6/21

12:28


بازی Monster Hunter Now؛ شبیه سازی در دنیای هیولاها

سیرتکاملی بازی های اندروید و آیفون روز به روز در حال توسعه بوده که در این میان بازی Monster Hunter Now یک محصول جدید و کاملا هنری بوده که قرار است برای موبایل های هوشمند عرضه شود. جهت بررسی این بازی سراسر هیجان با ما همراه باشید.

شرکت نیانتیک ناشر این بازی مهیج بوده که سبک آن برای دسته بندی های اکشن و نقش آفرینی تنظیم شده است. در ابتدای قرار گیری بازی در گوگل پلی رده بندی سنی 16+ برای آن درنظر گرفته شد که این موضوع بازگو کننده آن بوده که قرار است شاهد نبردهای درگیرانه بسیاری در این بازی باشیم. به لطف استفاده از سیستم های نوین در روند ساخت بازی Monster Hunter Now میتوان گفت که قرار است شاهد جذابیت های هنری و داستانی بسیاری باشیم. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Monster Hunter Now

همانطور که کم و بیش در بخش معرفی بازی Monster Hunter Now گفته شد شرکت نیانتیک قصد دارد که این محصول را به یک الگو در سبک بازی های نقش آفرینی تبدیل کند. سبک بتل آنلاین و داستانی بازی Monster Hunter Now میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد زیرا قرار است از المان های بسیاری در بازی استفاده شود که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. ناگفته نماند که امروزه نقد بازی Monster Hunter Now بسیار بیشتر از گزینه های مشابه بوده است.

بررسی بازی Monster Hunter Now

به محض وارد شدن در بخش داستانی بازی باید وارد محیطی شوید که هیچ اطلاعاتی از آن ندارید. برای ردیابی و شکار یکسری هیولاهای مهیب باید از مکان امنی که در اختیار دارید خارج شوید زیرا این راه تنها مسیری بوده که میتواند به شما در زمینه تبدیل شدن به یک قهرمان کمک نماید.

هیولاهای موجود در بازی چندین برابر شما جثه دارند و قدرت آنها بیشتر از چیزی بوده که به نظر می آید. این موضوع رسبب خواهد شد تا با یک گیم پلی دشوار سروکار داشته باشید که برای شکست دشمنان راهی جز تقویت خود نخواهید داشت.

بازی Monster Hunter Now

در بخش گیم پلی همانطور که گفته شد باید به صورت فیزیکی به دنبال شکار هیولاهایی باشید که از لحاظ ظاهری به شدت واقع گرایانه هستند. این موضوع سبب خواهد شد تا شاهد یک ساختار نوین در صنعت بازی های موبایلی باشید. لازم به ذکر است بدانید که شرکت سازنده بازی برای افزایش سطح گیم پلی به نکات ریز بسیاری دقت نموده است. بطور مثال محیط زندگی و زیست بوم هر هیولا نسبت به جثه و اندازه و نژادی که در اختیار دارد متفاوت بوده است زیرا از نظر تاریخ شناسی حیوانات عظیم الجثه در محیط هایی زندگی میکنند که با شرایط زندگی آنها وفق باشد در غیر این صورت به سراغ کوچ خواهند رفت. شاید از نگاه اول این موضوع چندان مهم نباشد ولی باید بدانید که روی سطح کیفی بازی تاثیر مهمی خواهد گذاشت.

شکست دادن حیوانات در بخش گیم پلی بازی Monster Hunter Now کار دشواری بوده زیرا شرکت سازنده از سیستم های دشواری مراحل استفاده نموده و همین امر عاملی بوده تا گیمر با مشکلات بسیاری در طول بازی رو به رو باشد. جهت عبور از این مشکلات باید خود را تقویت کنید زیرا تنها در چنین شرایطی است که میتوانید از شر مشکلات و دشمنان خلاص شوید.

از دیگر بخش های مهم بازی وجود سلاح و اقلام نظامی متنوع بوده است. خبری از سلاح گرم نیست زیرا باید از مهارت های انفرادی خود برای شکست هیولاها استفاده کنید. با شمشیر و سپری که در اختیار دارید ابتدا باید هیولاهای کوچکی که سد راهتان شده اند را شکست دهید. سپس با پاداش های بدست آمده به دنبال تقویت خود و سلاح هایی باشید که در اختیار دارید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا با جرئت بالاتری به سراغ هیولاهای خطرناک بازی بروید. هر هیولا میزبان پاداش های متنوعی بوده که اگر بتوانید آن را شکست دهید تمامی پاداش های بدست آمده برای شما خواهد بود.

بازی‌ موبایل Monster Hunter Now اقتباسی از یک مجموعه عالی با جوایز بسیار بوده است. چالش های مفید و خوبی در این بازی وجود داشته که میتوانید در یک جامعه جهانی برای شکست دشمنان حضور پیدا کنید. طراحی دیدنی Monster Hunter Now در کنار صدای عالی سبب بوجود آمدن یک گیم پلی عالی شده است که در این زمینه میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم چالش هایی شوید که برای شما درنظر گرفته شده است.

بازی Monster Hunter Now

تمامی شخصیت های بازی Monster Hunter Now ناشناخته هستند و بدنیست بدانید که سبک بازی Monster Hunter Now یکی از بهترین گیم های ممکن را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در میان ژانر بازی Monster Hunter Now نمونه ای به این خوبی کمتر یافت میشود.

تاریخ انتشار بازی Monster Hunter Now

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی مشخص نیست ولی انتظار میرود که شرکت سازنده محصول خود را در سال 2023 منتشر کند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی‌ Monster Hunter Now

اندروید مورد نیاز جهت اجرای بازی 7.0 و در گوشی‌های آیفون نیز احتیاج به iOS 14.0 و بالاتر بوده است که این موضوع سطح گرافیکی بازی را بازگو میکند.

پلتفرم های بازی‌ Monster Hunter Now

همانطور که گفته شد در حال حاضر این بازی فقط برای اندروید و iOS درنظر گرفته شده است و خبری از دیگر پلتفرم ها نبوده است.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Monster Hunter Now به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید این بازی یکی از بهترین گزینه های ممکن برای مبارزه با هیولا بوده است. در راستای تقویت خود مسیر های متنوعی را در پیش دارید اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که در بخش آنلاین رقابت شما سخت تر خواهد شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی بیان کنید و بگویید که آیا بعد از عرضه میتواند دیدگاه جهانی را به سمت خود جذب کند یا خیر؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو