نقد و بررسی بازی The Front

نقد و بررسی بازی The Front


منبع: پلازا

3

1402/7/25

23:22


نقد و بررسی بازی The Front

جبهه گیری در دنیای بازی The Front معنایی ندارد زیرا باید در یک سبک بقاء و ساخت و ساز به دنبال نجات جان خود و همنوعانی باشید که به شما پناه آورده اند. در ادامه با معنای واقعی بقاء در شرایط سخت آشنا خواهید شد که بی شک این بازی از بهترین های بقاء خواهد بود.

دنیای بازی The Front از زمانی که جهش یافته های متخاصم به سمت شیوع بیش از حد روی آوردند به نابودی کشیده شد. در حال حاضر بازمانده های اندکی در حال فعالیت هستند که در نقش یک نیروی نخبه چندکاره باید مکان های مختلفی را تبدیل به پناهگاه های قدرتمندی کنید و از آنها برای نابودسازی دشمنان استفاده کنید. در حال حاضر به زمان عرضه این بازی نزدیک میشویم که این موضوع میتواند برای گیمرهایی که در سبک بقاء و ساخت و ساز فعال هستند مفید باشد. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بررسی بازی The Front

بازی The Front یک محصول جدید از استودیو بازی سازی Samar Studio بوده که قرار است در ماه اکتبر 2023 بطور رسمی عرضه شود. سبک و سیاق بازی شمارا با نادانسته های بسیاری آشنا خواهد ساخت. از مدیریت حرفه ای و دشوار در شرایط سخت گرفته تا ساخت و سازهای اصولی برای جلوگیری از نفوذ زامبی ها که اگر اینکار را نادیده بگیرید و یا به سادگی از آن عبور کنید قطعا شاهد ویرانی های بسیاری خواهید بود.

پلتفرم های بازی The Front

نقد و بررسی بازی The Front

براساس تصمیمات سامار استودیو قرار است این بازی تنها برای مایکروسافت ویندوز عرضه شود و خبری از کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس نخواهد بود. در چنین شرایطی شرکت سازنده میتواند به خوبی روی پورت مربوط فعالیت کند و بازی خود را با دی ال سی های بعدی به تکامل رساند.

تاریخ انتشار بازی The Front

آنگونه که تاریخ انتشار بازی در استیم به ثبت رسیده قرار است بازی جبهه 11 اکتبر 2023 یعنی 19 مهر 1402 منتشر شود. در چنین شرایطی باید گفت که زمان زیادی تا انتشار بازی باقی نمانده است هرچند در حال حاضر بازی روی نسخه Early Access Game قرار گرفته است.

سازندگی جامع

اگر با تریلر رسمی بازی هنوز مواجه نشده اید باید بدانید که این بازی میزبان سبک های متنوعی بوده که میتواند برای مدت زمان طولانی شمارا سرگرم کند. در نقش یک رهبر به میدان آمده باید روی تک تک بخش های دهکده یا قلمرو خود نظارت داشته باشید. با بدست گیری تبر میتوانید چوب های مورد نیاز برای ساخت خانه های چوبی را فراهم کنید و یا به سراغ جمع آوری اقلام غذایی بروید تا بتوانید انرژی مورد نیاز نیروهای خود را تامین کنید.

موارد ذکر شده در ابتدای بازی وجود خواهد داشت که با پشت سرگذاشتن آنها میتوانید به سمت جهانی که در انتظارتان است بروید. برای مقاومت در برابر نیروهای متجاوز باید از اقلام نظامی و ایمنی استفاده کنید زیرا به محض ورود یک زامبی به قلمروتان، مسیر بازشده به یک کانال شلوغ تبدیل خواهد شد و دیگر قادر به کنترل آن نخواهید بود. در چنین شرایطی باید از ابزارهایی استفاده کنید که توسط خودتان ساخته شده اند و از انها در قالب حفاظ های داخلی استفاده کنید. بطور مثال با برقراری برق در داخل قلمرو میتوانید از تله های الکتریسیته ای استفاده کنید تا به محض عبور زامبی ها از محل مربوط با یک شوک خطرناک از بین بروند. اینطور موانع نباید به صورت عادی پیاده سازی شود بلکه باید در نقاط حساس از آنها استفاده شود.

جهان آخرالزمانی

نقد و بررسی بازی The Front

همانطور که گفته شد گیم پلی بازی The Front در یک دنیای رو به نابودی جریان داشته که تمام انسان های موجود در آن به زامبی های جهش یافته و متخاصم تبدیل شده اند. این موضوع سبب بروز جنگ های بسیاری در سرزمین های مختلف شد. بازیکنان با نیروهای این امپراطوری عظیم باید مقابله کنند و یکبار برای همیشه از شر ظلم، تبعیدی، شورش و نابودسازی خلاص شوند. در طول مراحل بازی با اقدامات و گروه های مختلفی نظیر اراذل و اوباش و تبعیدی ها مواجه خواهید شد که هر گروه به دنبال منفعت خودش بوده است.

با ایجاد اتحاد های مختلف میان خودتان و دوستان میتوانید مناطق بیشتری از بازی را به تسخیر خود در آورید. در این شرایط نیاز به سلاح و تجهیزات بیشتری خواهید داشت تا بتوانید پایگاه های نظامی خود را مجهز کنید. استفاده از برج های دفاعی یک راه حل کلیدی برای ضربه زدن به زامبی ها بوده ولی امنیت این برج ها نباید نادیده گرفته شود. با ارتقاء سلاح ها از طریق فناوری های موجود میتوانید تانک و هلکوپترهایی که در اختیار دارید را مجهز کنید تا از زمین و هوا به سراغ دشمنان بروید.

محدودیت خیالی

تنها چیزی که در بازی مانع کار شما خواهد بود تخیل ذهنیتان بوده است. این بازی هیچ محدودیتی پیش روی شما قرار نخواهد داد زیرا از طریق استراتژی های مناسب میتوانید به هرچیزی که نیاز دارید دست پیدا کنید. دنیای بیرحم بازی شمارا با اقدامات بسیاری مواجه خواهد نمود که برای نابود نشدن خودتان و نیروهایی که تحت امر دارید باید همیشه بروز و اماده جنگ باشید.

سیستم های اجرایی بازی The Front

نقد و بررسی بازی The Front

کم و بیش میدانید که اجرای بازی های این چنینی نیازمند دارا بودن سیستم های قوی بوده است. سیستم پیشنهادی ثبت شده برای اجرای بدون مشکل این بازی از سوی سامار استودیو به شرح زیر است:

  • OS: Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: Intel i7-9700
  • Memory: 32 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA RTX 3060ti
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 40 GB available space

اما یک سیستم حداقلی نیز برایتان درنظر گرفته شده است که امکان اجرای بازی از طریق این سیستم وجود داشته و مشکلی نخواهید داشت ولی برای اجرای بهتر بازی سیستم پیشنهادی در ابتدا ذکر شد. در ادامه حداقل سیستم مورد نیاز بازی را قرار خواهیم داد :

  • OS: Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: Intel i5 8400
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 40 GB available space

با مشخص شدن سیستم های اجرایی بازی حال میتوانید تصمیم گیری کنید که این بازی گزینه مناسبی برای شما بوده یا خیر. همانطور که مشاهده نمودید کارت گرافیک قوی برای اجرای بازی نیاز است که این موضوع گرافیک بالای بازی را بازگو میکند که نباید نادیده گرفته شود.

سخن پایانی

کم و بیش مقاله نقد و بررسی بازی The Front به پایان رسید که در این زمینه سعی نمودیم به بخش های مختلفی از این بازی ویدیویی اشاره داشته باشیم. در حال حاضر زمان زیادی تا انتشار بازی باقی نمانده است که در نقش یک رهبر مقاوم میتوانید در دنیای بازی ایفای نقش کنید. نظتر شما نسبت به این بازی چیست؟ آیا گزینه بهتری سراغ دارید؟ شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی و یا نظرات خود نسبت به این بازی را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو