بالاخره زمان انتشار بازی Skull & Bones مشخص شد

منبع: پلازا

1

1402/9/18

14:40


بالاخره زمان انتشار بازی Skull & Bones مشخص شد

گیمرهای حرفه ای و طرفداران یوبی سافت خوب میدانند که روند توسعه بازی Skull & Bones چند سالی است که در حال سپری بوده و هر ساله یوبی سافت زمان انتشار آنرا به تعویق می اندازد. حال در مراسم گیم اواردز 2023 شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی هستیم.

یوبی سافت تصمیم دارد بازی Skull & Bones را در تاریخ 16 فوریه 2024 یعنی 27 بهمن 1403 منتشر کند که این موضوع میتواند شما را با یکی از بهترین بازی های جهان در سبک مبارزه در دریا و اقیانوس ها مواجه کند. سیستم های بکارگیری شده در این بازی به گفته یوبی سافت نسل جدیدی از مبارزات گروهی را به تصویر میکشد که در نقش یک کاپیتان کشتی باید روی بخش های مختلفی از ان تمرکز داشته باشید.

ماهیت اصلی بازی Skull & Bones آنلاین بوده که این موضوع میتواند شما را در برابر چالش ها و مشکلات بسیاری قرار دهد زیرا قرار است سیستم های نوینی برای رقابت های شما درنظر گرفته شود و همین امر سبب سرگرمی شما در دراز مدت خواهد شد. بازی ویدیویی Skull & Bones اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز، آمازون لونا، گوگل استادیا درنظر گرفته شده است که سازنده و ناشر آن خود یوبی سافت بوده است.

نظر شما نسبت به این بازی ویدیویی و آنلاین چیست ؟ ایا اینبار منتشر خواهد شد یا بار دیگر با تعویق همراه است ؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو