نینتندو سوئیچ ۲، جانشین نسل قدیمی این کنسول

منبع: پلازا

2

1402/11/29

19:23


نینتندو سوئیچ ۲، جانشین نسل قدیمی این کنسول

نینتندو سوئیچ ۲، جانشین نسل قدیمی این کنسول در سال 2025 به بازار خواهد آمد، منتظر بازی‌های جدید باشید.
گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که جانشین کنسول نینتندو سوئیچ، که پیش‌تر برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اکنون قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابعی به VGC و همچنین ویدئویی از یک خبرنگار برزیلی و گزارش‌هایی مشابه از سوی منابعی به Eurogamer، تاریخ انتشار این کنسول به اوایل سال ۲۰۲۵ موکول شده است.

انتشار کنسول جدید در اوایل سال ۲۰۲۵ می‌تواند همزمانی داشته باشد با زمان عرضه نسخه اولیه سوئیچ که در مارس ۲۰۱۷ وارد بازار شد. این تاخیر در انتشار به توسعه‌دهندگان فرصت بیشتری برای تکمیل عناوین راه‌اندازی، از جمله متروید پرایم ۴ که از سال ۲۰۱۷ اعلام شده بود و پس از بازنگری در سال ۲۰۱۹، تاکنون به‌روزرسانی جدیدی نداشته، می‌دهد. پلیگان گمانه‌زنی کرده که نینتندو ممکن است این بازی را برای کنسول جدیدش نگه داشته باشد.

نینتندو سوئیچ ۲، که هنوز نام قطعی آن تایید نشده است، در هنگام عرضه کار سختی پیش رو خواهد داشت، چرا که باید از پس میراثی برآید که توسط نسل قبلی خود بر جای مانده است؛ نسلی که به پرفروش‌ترین کنسول نینتندو تا به امروز تبدیل شده و از رقبای خود از سونی و مایکروسافت پیشی گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو