بازی The FINALS به طور رسمی منتشر شد

منبع: پلازا

2

1402/9/18

14:38


بازی The FINALS به طور رسمی منتشر شد

The FINALS یکی دیگر از بازی های محبوب معرفی شده در رویداد گیم اواردز 2023 بوده که به طور ناگهانی از سوی سازنده اش یعنی Embark Studios معرفی و منتشر شد. این بازی بتل آنلاین و شوتر ماهیت جدیدی از بازی های تیراندازی را به تصویر کشیده است.

بازی The FINALS یک نمایش رایگان با محوریت مبارزه در شهرهای متعدد بوده است که با حضور در کنار هم تیمی های خود میتوانید در عرصه های مجازی بجنگید. نبردهای دشوار بسیاری برای شما در بازی The FINALS درنظر گرفته شده که این موضوع میتواند گزینه خوبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد. سبک اول شخص و وجود حالت های متنوع برای بازی سبب خواهد شد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی در این بازی حضور داشته باشید و به مبارزه کردن بپردازید.

سیستم های برجسته بسیاری در The FINALS وجود داشته است که این امر میتواند شما را در برابر رقبایی هم سطح خود قرار دهد. طراحی دیدنی و صدای عالی از دیگر مزایای برجسته این بازی بوده است که به صورت رایگان میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. بازی ویدیویی The FINALS برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز اکنون در دسترس بوده است.

نظر شما نسبت به این بازی بتل آنلاین و رایگان چیست ؟ ایا توان رقابت با گزینه هایی نظیر کال اف دیوتی وارزون را داشته است ؟ باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو